Principes?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een paar andere ook wel, alleen ik had het niet echt in de gaten toendertijdEn gezien m'n 'principes' had ik het ook niet eens gedaan waarschijnlijk
En ik was er toch al te verlegen voor...
Hehe
In zo'n wildpark werken. Ben toch dierverzorger.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Australie kan je overal wel terecht qua werk. In Azie en Zuid-Amerika priveles Engels lesgeven
Alleen in Afrika nog even de vraag wat te doen.
Olifantjes verzorgen
DM ik welquote:Op zondag 31 januari 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik post hier vaak genoeg foto's
[..]
Jaa!
Ja, weet ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook in Wageningen studeer toch?
[..]
Ja, waarom dan niet van seks inderdaad.
Ik zie ze anders nooitquote:Op zondag 31 januari 2016 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik post hier vaak genoeg foto's
[..]
Jaa!
Arnhems water is inderdaad teringlekker.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:42 schreef supersof het volgende:
Arnhems waterlekker man
water bij mijn ouders is vies
Mag ik ook zien?quote:
is dit sarcastisch?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhems water is inderdaad teringlekker.
Awww.quote:
quote:
Nee.quote:
Principes zijn stom. Ik heb ze sowieso niet.quote:
hoe is je baantje?quote:
Ach ik heb er in ieder geval nog een beetje seks door gehad zoquote:Op zondag 31 januari 2016 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Principes zijn stom. Ik heb ze sowieso niet.
Een 32 jarige maagd was beter ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bent gewoon een slappe lul die zich niet aan zijn eigen principes kan houden.
lekker joh, blij voor jequote:Op zondag 31 januari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker
Even doorpakken maar is leuk werk
Tijden zijn ook fijn en gezellige collega's
Hoeveel uur draai je pw?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker
Even doorpakken maar is leuk werk
Tijden zijn ook fijn en gezellige collega's
Daarom gewoon niet van die principes nemen. En je kan best een meisje beter leren kennen voor je er seks mee gaat hebben.quote:
Ze rennen na 2 dates altijd wegquote:Op zondag 31 januari 2016 23:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet van die principes nemen. En je kan best een meisje beter leren kennen voor je er seks mee gaat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |