12quote:Op zondag 31 januari 2016 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat je al 10 jaar bij hetzelfde bedrijf werkt of wat?
Zorgen dat het wel op orde is, de leerlingen horen daar niet de dupe van te zien.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar daar schiet ik nu niks mee op.
Lastig. Misschien kun je suggereren hoe het beter kan?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat zouden jullie doen als je collega's een hele dag met opdrachten in hadden gepland die jij moet geven, maar je ziet dat ze dat compleet verneukt hebben?
Echt, te weinig opdrachten, vies korte opdrachten, boekje voor leerling staan de opdrachten niet in (alleen in die van de docent om een of andere reden), opdrachten zijn onduidelijk, etc.
Ben een beetje boos.
Ben er mee bezig.quote:Op zondag 31 januari 2016 18:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zorgen dat het wel op orde is, de leerlingen horen daar niet de dupe van te zien.
Ik hebquote:Op zondag 31 januari 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb helemaal geen cola in huis. Taksi
, ook goed
Ohnee, waterijsjesquote:Op zondag 31 januari 2016 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vienetta ijs![]()
Cola is slecht voor je![]()
Ow en deze![]()
Ik drink enkel light of zero, hebbie dat?!quote:
Neequote:Op zondag 31 januari 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, waterijsjes
[..]
Ik drink enkel light of zero, hebbie dat?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
melk, brrquote:Op zondag 31 januari 2016 18:57 schreef supersof het volgende:
ik drink thuis alleen maar siroop of water. en soms thee en melk
Vergeleken met wat?quote:Op zondag 31 januari 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had vandaag cola met die stevia.
Is toch niet hetzelfde.
Vind het minder lekker.
En energydrank, ook light?!quote:Op zondag 31 januari 2016 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee
Ik ren wel even naar de nachtwinkel
Met cola met normale suiker, of met aspartaam.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
melk, brr
[..]
Vergeleken met wat?
[..]
En energydrank, ook light?!![]()
Ahh, okequote:Op zondag 31 januari 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met cola met normale suiker, of met aspartaam.
Ja daar heb ik nog een blikje vanquote:Op zondag 31 januari 2016 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
melk, brr
[..]
Vergeleken met wat?
[..]
En energydrank, ook light?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |