Het is dan niet echt sterk. Groene thee bijvoorbeeld moet 2 a 3 minuten trekken geloof ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hm ja ik houd niet zo van sterke thee
Jazekerquote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bengal spice... daar zit vast kaneel in ofnie?
wat is een wintersessiequote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
JazekerKaneel en peper en nog wat spul
![]()
Heerlijk na een koude wintersessie
Beetje kaneel kan geen kwaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Jaa lekker, ik had vandaag ook die chai tea van clipper, erg lekkerquote:
Bij wintersessie dacht ik aan wat anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
![]()
Waar dacht je dan aan?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij wintersessie dacht ik aan wat anders.
Doe mij dan maar chocolademelk met slagroom. Kaneel vind mijn lichaam niet leuk.
Voor iets anders dan de smaak hoef je het niet te doenquote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best lekker.
Ze heeft nou eenmaal liever Art.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan?![]()
Choco met slagroom vind ik ook heerlijk![]()
Stomme Kaneel
Zo lekker na een middag wandelen in de kou. Even opwarmen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan?![]()
Choco met slagroom vind ik ook heerlijk![]()
Stomme Kaneel
Nou ja, groene thee is wel gezond dit dat. Maar ik drink niet iets wat ik niet lekker vind.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor iets anders dan de smaak hoef je het niet te doen
nomnomnomquote:Op zondag 31 januari 2016 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lekker na een middag wandelen in de kou. Even opwarmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |