HIJ MOET MAAR EENS GAAN WERKEN VOOR Z'N KANKERGELD!!! :w :w :wquote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef cofox het volgende:
Gio is een ordinaire zakkenvuller een parasiet!!!![]()
![]()
Dat vindt Caland hé, die roept elke keer hoe blij jullie zijn dat jullie Ziyech niet hebben gekochtquote:
Oh?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:52 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Dat vindt Caland hé, die roept elke keer hoe blij jullie zijn dat jullie Ziyech niet hebben gekocht
bron?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax kampioen gaat worden. Ik zou maar eerst eens mijn eigen domme opmerkingen herzien voor je op anderen gaat wijzen.
Tot wanneer is die transferperiode eigenlijkquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Van Geel komt straks zeker aanzetten met een transfervrije spits a la Samaras.
ben jij het broertje van hmfquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Moet jij je holmaatje Gio niet gaan troosten?
Als ik het goed heb gezien tot 1 februari.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Tot wanneer is die transferperiode eigenlijk
Lijkt me een vrolijke gozerquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Tijd voor een bezoekje aan de psycholoog voor HMF
Mag je van je begeleider weer het internet op knul.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Moet jij je holmaatje Gio niet gaan troosten?
Henk Vos hoofd jeugdopleidingen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef cofox het volgende:
We moeten maar eens stoppen om de zogenaamde jongens van de club erebaantjes te geven. Anders kunnen ze net zo goed John de Wolf hoofdtrainer maken in plaats van deze nep Indo![]()
![]()
Deze zin klopt niet echt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die is nog beperkter zei eerst HMF eerst zelf, dus denk het niet
Omdat het elftal dit jaar alleen maar uit subtopspelers bestaat?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Roland010 het volgende:
Wat ik niet snap is dat subtop-spelers bij Feyenoord steeds zich niet optrekken of zelfs maar subtop blijven, maar door de ondergrens zakken nog door de middenmoot heen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je van je begeleider weer het internet op knul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |