SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nou eenmaal een merkwaardige jongemanquote:
Dat zijn er wel meer hier, geen zorgenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal een merkwaardige jongeman
Gewoon friends with benefits.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit ja. Open relatie prima.
Maar als je vaker met andere jongens dan je vriendje neukt is het toch wel wat uit verhouding
HEUUUUUUUUUUUUUHEUEUEUquote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
Nou ik zie het alweer, allemaal closeminded mensen in deze SC.
We leven toch niet meer in de jaren vijftig.
Dat zou wel lekker zijn zeg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
je hoopt bi jdit soort mensen toch altijd dat ze een hoop fantasie hebbenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon friends with benefits.
Of die kerel is gewoon een extreme beta.
Doet me denken aan Rover as fuck
[ afbeelding ]
#genotquote:Op zondag 31 januari 2016 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jaren 50 VS.
Negers achterin de bus.
Af en toe seks met een ander kan ik wel inkomen, maar daten of hele vakanties boeken. Alsof je een nieuwe relatie met iemand anders aan het opbouwen ben. Hoe openminded ik ook wil zijn, dit begrijp ik toch echt niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
Open minded betekend dan ook niet dat je alles moet begrijpen en goed keurenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Af en toe seks met een ander kan ik wel inkomen, maar daten of hele vakanties boeken. Alsof je een nieuwe relatie met iemand anders aan het opbouwen ben. Hoe openminded ik ook wil zijn, dit begrijp ik toch echt niet.
Ik ken helaas genoeg beta's die zo over zich heen laten lopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je hoopt bi jdit soort mensen toch altijd dat ze een hoop fantasie hebben
Toen hadden mensen juist respect voor vrouwenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Fera het volgende:
Mwah, als vrouw in de jaren '20 of '50 leven ...De kleding is wel mooi, maar ik heb toch liever meer rechten.
Nee, snap ik. Hoewel ik vaak wel enigszins kan bedenken waarom iemand iets doet, ondanks dat ik het er niet mee eens ben. Maar nu kan ik dat zelfs niet eens.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Open minded betekend dan ook niet dat je alles moet begrijpen en goed keuren
Ik kan vooral weinig begrip opbrengen voor zo'n kerel die dat wel best vindt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Af en toe seks met een ander kan ik wel inkomen, maar daten of hele vakanties boeken. Alsof je een nieuwe relatie met iemand anders aan het opbouwen ben. Hoe openminded ik ook wil zijn, dit begrijp ik toch echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |