Dat zou dan betekenen dat mijn mol er volgende week uit gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vrees ik steeds meer voor dit?
pompompompom, sterkte.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou dan betekenen dat mijn mol er volgende week uit gaat
Die heb ik al vaker horen zeggen, maar misschien stelde hij de vraag wel heel niet terug omdat het te verwachten antwoord toch nee zal zijn. Annemieke zal niet heul blij roepen dat ze het wel is. Natuurlijk zegt ze nee, dus is terugvragen overbodig.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:26 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Wat ik wel heel opvallend vond is dat Rop en Annemieke vorige week hun bondje weer wat aanhaalden. Annemieke vraagt heel duidelijk aan Rop of hij de mol is, Rop ontkent stellig. Normaliter als kandidaten elkaar zo spreken stelt de ander altijd de vraag terug 'Nee ik ben niet de mol, maar jij toch ook niet he?'. Rop was alleen maar bezig met overtuigen dat hij het niet was.
De hint die ze al na 10 min in aflevering 1 gaven lijkt te kloppen (sindsdien zit ik al op Klaas). Art legt de briefjes met kandidaten op het geld uit, en exact op het moment dat hij het briefje met Klaas erop teruglegt zegt hij duidelijk "met jouw gezicht". Regie heeft na 10 min Wie is de Mol al de mol weggegeven, jammer.quote:
Prachtig, een molactie vol in beeldquote:Op zaterdag 6 februari 2016 21:58 schreef NoXia het volgende:
Wat doet Klaas hier? https://twitter.com/TimVerdouw/status/696066303476502528?s=09
"Sta ik te boek als mol" --> de mol had een woordenboek --> Klaasquote:
Regel 1 bij WIDM: je hebt het nooit vanaf het begin goedquote:Op zondag 7 februari 2016 01:20 schreef Moira. het volgende:
Ja that's it ook hoor, volle Klaastunnel nu eigenlijk
Was de eerste die in me opkwam toen de eerste groepsfoto getoond werd (met stempel 'de mol' op Klaas gedrukt links, zie fipo van eerste topic) in november of december ofzo, dus eigenlijk vooraf al een beetje met een oogje op hem gekeken.
En ik kom er telkens maar niet vanafGeen enkele (goede) reden gezien om van hem af te stappen. Heb bewust de tunnel-boot af kunnen houden en oogjes ook op anderen gehouden, maar ik raak maar niet overtuigd, en des te overtuigder van Klaas. En dit doet 't 'm dan toch echt voor mij hoor
Blijf me er stiekem nog van bewust dat het weer een Jan-Willempje zou kunnen worden, maar voor de laatste 3 afleveringen durf ik het toch hardop te zeggen: Klaas is de mol!
Zo ja; dan heb ik het voor het eerst van m'n leven ook eens vanaf het begin (of eigenlijk daarvoor al) gewoon goed
Edit: dikke pronopunten![]()
De laatste twee jaar al vanaf het begin goed, dus die regel gaat voor mij niet op.quote:Op zondag 7 februari 2016 09:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Regel 1 bij WIDM: je hebt het nooit vanaf het begin goed
Helemaal met je eens wat betreft Rop.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:26 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik verval toch een beetje in een Rop tunnel vrees ik.. Vanaf het begin hoopte ik dat hij het zou zijn maar had ik nog niet echt goede redenen om hem te verdenken.
Vorige week viel mij vooral op dat hij schitterde in het niks doen behalve chaos creëren in elke opdracht. Hij doet alsof hij het niet snapt, hij verstoort de concentratie met grappig zijn of rent als een kip zonder kop rond.
In de vorige aflevering heeft hij echt geen bal uitgevoerd, zeker bij de fietsopdracht fietste hij maar wat graag overal achteraan zonder ook maar iets uit te voeren. Verder speelt hij graag het onhandige en domme schaap wat hem goed uitkomt. Wat ik wel heel opvallend vond is dat Rop en Annemieke vorige week hun bondje weer wat aanhaalden. Annemieke vraagt heel duidelijk aan Rop of hij de mol is, Rop ontkent stellig. Normaliter als kandidaten elkaar zo spreken stelt de ander altijd de vraag terug 'Nee ik ben niet de mol, maar jij toch ook niet he?'. Rop was alleen maar bezig met overtuigen dat hij het niet was.
Bovendien zit Rop elke week op een andere mol (tja, als mol moet je een kandidaat als mol kiezen en maar hopen dat die er niet uitvliegt) waarvan er ook al veel een rood scherm gehad hebben.
In deze aflevering zou een hint kunnen zijn dat Rop als laatste gevonden wordt. Dat is het hele spel, uiteindelijk de mol vinden. De titel misplaatst zou kunnen slaan op dat Rop op het hoogste punt gevonden kan worden wat totaal het tegenovergestelde is van de locatie van de ondergrondse mol.
Het moldagboek doet me sterk denken aan Rop. Maar goed.... tunnelvisie???
Wel vond ik Tim voor het eerst ook erg verdacht. Ik vind hem tot nu toe nog wel redelijk op de achtergrond, beetje het lollige duo uithangen met braafste jongetje van de klas Teake maar niet het achterste van z'n tong laten zien. De titel misplaatst kon ik wel een paar keer bij Tim 'plaatsen':
- Als Tim de mol is en hij voegt zich bij het hoge liftgroepje is dat misplaatst. Hij hoort onder de grond.
- Tim lacht Rop uit over het maken van de overhoring en zegt dat hij het zelf beter gedaan zou hebben en lepelt zo alle woorden op (wat overigens ook in het dagboek vermeld wordt...). Misplaatste arrogantie?
- Bij het vinden van het bord van Cecile wordt er gevraagd wat het woord is. Tim antwoord 'slechtsgekleed'. Misplaatste grap? Opvallend omdat Art het hier nog met Cecile over heeft in het gesprekje.
Ook opvallend: Cecile zegt over het mozaiek dat ze de mol gezien heeft. Vlak daarna hoor je Tim in de biecht 'Daar had ze me'.
Just my 2 cents for now. In dit spel kan echt álles een hint zijn en tegelijkertijd ook weer niet...
piadoso betekent godsdienstigquote:
Het zijn niet eens zozeer zijn acties die opvallen, maar te veel duidelijke hints naar Klaas wat mij betreft ja. Ik denk eigenlijk inderdaad eerder dat Rop het is, maar daar zitten de kandidaten dan weer niet echt op... Dan denk je toch eerder aan Klaas en Tim.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:02 schreef ArannaeCor het volgende:
[..]
Helemaal met je eens wat betreft Rop.![]()
Daarnaast hoop ik echt dat Klaas een JW'tje wordt, de hints worden er naar mijn inziens veel te dik bovenop gelegd.
Ik zie Klaas er niet bij staan😳Edit ik snap het nu.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom vrees ik steeds meer voor dit?
Zoiets wel toen waren nog twee vrouwen Annemieke en Cecile.. Nu Annemieke alleen.quote:Op zaterdag 6 februari 2016 22:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zei Art niet iets van, "Na het afvallen van Marjolein is een finale met 3 vrouwen niet meer mogelijk".
Is dat niet alleen mogelijk als de vrouw een mol is?
Klein iets, haalt mij ook niet uit mijn Klaas-tunnel, maar wel opvallend.
Is een foto van de eerste opdracht, waar Klaas apart van de groep werd gehaald denk ik.quote:
Dankje.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:52 schreef KaBuf het volgende:
Is een foto van de eerste opdracht, waar Klaas apart van de groep werd gehaald denk ik.
Hoezo zwakke mol? Omdat we toevallig zijn hints zien? Dat is natuurlijk onzinquote:Op zondag 7 februari 2016 09:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De laatste twee jaar al vanaf het begin goed, dus die regel gaat voor mij niet op.
Dit jaar is het wel anders. Ik zit ik op Rop. Er wijst zoveel op Klaas, maar dat is een gevalletje JW. Dat moet wel. Anders vind ik het ook een zwakke Mol.
Ik hoop op Tim.
Truequote:Op zondag 7 februari 2016 09:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Regel 1 bij WIDM: je hebt het nooit vanaf het begin goed
Mja, ik denk ergens ook misschien nog wel een gevalletje JW. Maar iedereen zat op hem puur vanwege de shots die de regie uitkoos. Hier zien we nu gewoon Klaas letterlijk in beeld een opdracht saboterenquote:Op zondag 7 februari 2016 09:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De laatste twee jaar al vanaf het begin goed, dus die regel gaat voor mij niet op.
Dit jaar is het wel anders. Ik zit ik op Rop. Er wijst zoveel op Klaas, maar dat is een gevalletje JW. Dat moet wel. Anders vind ik het ook een zwakke Mol.
Ik hoop op Tim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |