abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2016 @ 22:49:21 #101
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_159715127
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom vrees ik steeds meer voor dit?
Dat zou dan betekenen dat mijn mol er volgende week uit gaat }:|
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 6 februari 2016 @ 23:00:41 #102
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_159715318
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:49 schreef Ireth het volgende:

[..]

Dat zou dan betekenen dat mijn mol er volgende week uit gaat }:|
pompompompom, sterkte.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:26:43 #103
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_159715795
Ik verval toch een beetje in een Rop tunnel vrees ik.. Vanaf het begin hoopte ik dat hij het zou zijn maar had ik nog niet echt goede redenen om hem te verdenken.

Vorige week viel mij vooral op dat hij schitterde in het niks doen behalve chaos creëren in elke opdracht. Hij doet alsof hij het niet snapt, hij verstoort de concentratie met grappig zijn of rent als een kip zonder kop rond.
In de vorige aflevering heeft hij echt geen bal uitgevoerd, zeker bij de fietsopdracht fietste hij maar wat graag overal achteraan zonder ook maar iets uit te voeren. Verder speelt hij graag het onhandige en domme schaap wat hem goed uitkomt. Wat ik wel heel opvallend vond is dat Rop en Annemieke vorige week hun bondje weer wat aanhaalden. Annemieke vraagt heel duidelijk aan Rop of hij de mol is, Rop ontkent stellig. Normaliter als kandidaten elkaar zo spreken stelt de ander altijd de vraag terug 'Nee ik ben niet de mol, maar jij toch ook niet he?'. Rop was alleen maar bezig met overtuigen dat hij het niet was.
Bovendien zit Rop elke week op een andere mol (tja, als mol moet je een kandidaat als mol kiezen en maar hopen dat die er niet uitvliegt) waarvan er ook al veel een rood scherm gehad hebben.

In deze aflevering zou een hint kunnen zijn dat Rop als laatste gevonden wordt. Dat is het hele spel, uiteindelijk de mol vinden. De titel misplaatst zou kunnen slaan op dat Rop op het hoogste punt gevonden kan worden wat totaal het tegenovergestelde is van de locatie van de ondergrondse mol.
Het moldagboek doet me sterk denken aan Rop. Maar goed.... tunnelvisie???

Wel vond ik Tim voor het eerst ook erg verdacht. Ik vind hem tot nu toe nog wel redelijk op de achtergrond, beetje het lollige duo uithangen met braafste jongetje van de klas Teake maar niet het achterste van z'n tong laten zien. De titel misplaatst kon ik wel een paar keer bij Tim 'plaatsen':
- Als Tim de mol is en hij voegt zich bij het hoge liftgroepje is dat misplaatst. Hij hoort onder de grond.
- Tim lacht Rop uit over het maken van de overhoring en zegt dat hij het zelf beter gedaan zou hebben en lepelt zo alle woorden op (wat overigens ook in het dagboek vermeld wordt...). Misplaatste arrogantie?
- Bij het vinden van het bord van Cecile wordt er gevraagd wat het woord is. Tim antwoord 'slechtsgekleed'. Misplaatste grap? Opvallend omdat Art het hier nog met Cecile over heeft in het gesprekje.

Ook opvallend: Cecile zegt over het mozaiek dat ze de mol gezien heeft. Vlak daarna hoor je Tim in de biecht 'Daar had ze me'.

Just my 2 cents for now. In dit spel kan echt álles een hint zijn en tegelijkertijd ook weer niet... :|W
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  zaterdag 6 februari 2016 @ 23:31:00 #104
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_159715874
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:26 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Wat ik wel heel opvallend vond is dat Rop en Annemieke vorige week hun bondje weer wat aanhaalden. Annemieke vraagt heel duidelijk aan Rop of hij de mol is, Rop ontkent stellig. Normaliter als kandidaten elkaar zo spreken stelt de ander altijd de vraag terug 'Nee ik ben niet de mol, maar jij toch ook niet he?'. Rop was alleen maar bezig met overtuigen dat hij het niet was.
Die heb ik al vaker horen zeggen, maar misschien stelde hij de vraag wel heel niet terug omdat het te verwachten antwoord toch nee zal zijn. Annemieke zal niet heul blij roepen dat ze het wel is. Natuurlijk zegt ze nee, dus is terugvragen overbodig.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 7 februari 2016 @ 00:25:42 #105
263417 Keyos
Like a Boss
pi_159716902
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:01 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Holy shit.
I think we got him...
De hint die ze al na 10 min in aflevering 1 gaven lijkt te kloppen (sindsdien zit ik al op Klaas). Art legt de briefjes met kandidaten op het geld uit, en exact op het moment dat hij het briefje met Klaas erop teruglegt zegt hij duidelijk "met jouw gezicht". Regie heeft na 10 min Wie is de Mol al de mol weggegeven, jammer.

Overigens, in deze aflevering hoorde ik een Spaanstalig woord die - als je die 'verdraait' - angstvallig klinkt als Taeke Takema, maar dat heb ik niet double-checked. In de tussentijd blijf ik op Klaas met Taeke op 2. Tim is het niet, die bijt bij elke test z'n nagels eraf.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_159717271
Titel laatste aflevering lijkt me duidelijk: het is misplaatst dat er kandidaat op het bord van Klaas staat.
  PR en moderator zondag 7 februari 2016 @ 01:12:02 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_159717378
quote:
Prachtig, een molactie vol in beeld _O_
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 7 februari 2016 @ 01:20:36 #108
288245 crew  Moira
pi_159717448
Ja that's it ook hoor, volle Klaastunnel nu eigenlijk :')
Was de eerste die in me opkwam toen de eerste groepsfoto getoond werd (met stempel 'de mol' op Klaas gedrukt links, zie fipo van eerste topic) in november of december ofzo, dus eigenlijk vooraf al een beetje met een oogje op hem gekeken.
En ik kom er telkens maar niet vanaf :') Geen enkele (goede) reden gezien om van hem af te stappen. Heb bewust de tunnel-boot af kunnen houden en oogjes ook op anderen gehouden, maar ik raak maar niet overtuigd, en des te overtuigder van Klaas. En dit doet 't 'm dan toch echt voor mij hoor :')

Blijf me er stiekem nog van bewust dat het weer een Jan-Willempje zou kunnen worden, maar voor de laatste 3 afleveringen durf ik het toch hardop te zeggen: Klaas is de mol!
Zo ja; dan heb ik het voor het eerst van m'n leven ook eens vanaf het begin (of eigenlijk daarvoor al) gewoon goed _O-

Edit: dikke pronopunten :9~ :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Moira op 07-02-2016 01:28:45 ]
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 7 februari 2016 @ 01:23:00 #109
288245 crew  Moira
pi_159717462
En dan aflevering 10 een aflevering vol molacties waarbij de mol letterlijk allerlei molacties achter de rug van de kandidaten uitvoert, in beeld _O_ Die pareltjes die Kees had, of het krijtje van Annemarie, of het bloem-leggen van Margriet. Die molacties zijn de leukste molacties (om te zien iig). Zou toch geniaal zijn als dit seizoen eindelijk eens véél meer van dat soort molacties te zien zijn! "Het spel verandert achter je rug", letterlijk O+
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 7 februari 2016 @ 01:57:40 #110
288245 crew  Moira
pi_159717764
Wie hebben Tim en Taeke als mol?
Annemieke en Rop zitten allebei nog gespreid op Klaas en Tim.
Maar van Tim hoor je dit keer (bij het maken van de test) niet op wie hij zit, en Taeke komt helemaal niet aan de beurt.
Fuck the EBU.
  zondag 7 februari 2016 @ 02:48:38 #111
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_159718097
Fuck ik hoop niet dat die foto een molactie van Klaas is -O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_159718916
quote:
"Sta ik te boek als mol" --> de mol had een woordenboek --> Klaas
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_159719276
quote:
3s.gif Op zondag 7 februari 2016 01:20 schreef Moira. het volgende:
Ja that's it ook hoor, volle Klaastunnel nu eigenlijk :')
Was de eerste die in me opkwam toen de eerste groepsfoto getoond werd (met stempel 'de mol' op Klaas gedrukt links, zie fipo van eerste topic) in november of december ofzo, dus eigenlijk vooraf al een beetje met een oogje op hem gekeken.
En ik kom er telkens maar niet vanaf :') Geen enkele (goede) reden gezien om van hem af te stappen. Heb bewust de tunnel-boot af kunnen houden en oogjes ook op anderen gehouden, maar ik raak maar niet overtuigd, en des te overtuigder van Klaas. En dit doet 't 'm dan toch echt voor mij hoor :')

Blijf me er stiekem nog van bewust dat het weer een Jan-Willempje zou kunnen worden, maar voor de laatste 3 afleveringen durf ik het toch hardop te zeggen: Klaas is de mol!
Zo ja; dan heb ik het voor het eerst van m'n leven ook eens vanaf het begin (of eigenlijk daarvoor al) gewoon goed _O-

Edit: dikke pronopunten :9~ :D
Regel 1 bij WIDM: je hebt het nooit vanaf het begin goed :'(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_159719367
quote:
19s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

De laatste twee jaar al vanaf het begin goed, dus die regel gaat voor mij niet op.

Dit jaar is het wel anders. Ik zit ik op Rop. Er wijst zoveel op Klaas, maar dat is een gevalletje JW. Dat moet wel. Anders vind ik het ook een zwakke Mol.

Ik hoop op Tim.
pi_159719704
Ik hoop dat het Klaas niet is omdat alle aanwijzingen naar hem wijzen :')
En ik zou het ook stom vinden omdat in de 1e aflevering Art bij de Mol-training tegen de Mol zegt: "we spreken elkaar weer na de finale" En wie is er de 1e aflevering apart van de groep met Art mee... Klaas!

Ik hoop dat Taeke de Mol is :) Rop is mijn nr.2
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 7 februari 2016 @ 11:02:49 #116
353177 ArannaeCor
Een heule trotste Fries
pi_159719992
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 23:26 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik verval toch een beetje in een Rop tunnel vrees ik.. Vanaf het begin hoopte ik dat hij het zou zijn maar had ik nog niet echt goede redenen om hem te verdenken.

Vorige week viel mij vooral op dat hij schitterde in het niks doen behalve chaos creëren in elke opdracht. Hij doet alsof hij het niet snapt, hij verstoort de concentratie met grappig zijn of rent als een kip zonder kop rond.
In de vorige aflevering heeft hij echt geen bal uitgevoerd, zeker bij de fietsopdracht fietste hij maar wat graag overal achteraan zonder ook maar iets uit te voeren. Verder speelt hij graag het onhandige en domme schaap wat hem goed uitkomt. Wat ik wel heel opvallend vond is dat Rop en Annemieke vorige week hun bondje weer wat aanhaalden. Annemieke vraagt heel duidelijk aan Rop of hij de mol is, Rop ontkent stellig. Normaliter als kandidaten elkaar zo spreken stelt de ander altijd de vraag terug 'Nee ik ben niet de mol, maar jij toch ook niet he?'. Rop was alleen maar bezig met overtuigen dat hij het niet was.
Bovendien zit Rop elke week op een andere mol (tja, als mol moet je een kandidaat als mol kiezen en maar hopen dat die er niet uitvliegt) waarvan er ook al veel een rood scherm gehad hebben.

In deze aflevering zou een hint kunnen zijn dat Rop als laatste gevonden wordt. Dat is het hele spel, uiteindelijk de mol vinden. De titel misplaatst zou kunnen slaan op dat Rop op het hoogste punt gevonden kan worden wat totaal het tegenovergestelde is van de locatie van de ondergrondse mol.
Het moldagboek doet me sterk denken aan Rop. Maar goed.... tunnelvisie???

Wel vond ik Tim voor het eerst ook erg verdacht. Ik vind hem tot nu toe nog wel redelijk op de achtergrond, beetje het lollige duo uithangen met braafste jongetje van de klas Teake maar niet het achterste van z'n tong laten zien. De titel misplaatst kon ik wel een paar keer bij Tim 'plaatsen':
- Als Tim de mol is en hij voegt zich bij het hoge liftgroepje is dat misplaatst. Hij hoort onder de grond.
- Tim lacht Rop uit over het maken van de overhoring en zegt dat hij het zelf beter gedaan zou hebben en lepelt zo alle woorden op (wat overigens ook in het dagboek vermeld wordt...). Misplaatste arrogantie?
- Bij het vinden van het bord van Cecile wordt er gevraagd wat het woord is. Tim antwoord 'slechtsgekleed'. Misplaatste grap? Opvallend omdat Art het hier nog met Cecile over heeft in het gesprekje.

Ook opvallend: Cecile zegt over het mozaiek dat ze de mol gezien heeft. Vlak daarna hoor je Tim in de biecht 'Daar had ze me'.

Just my 2 cents for now. In dit spel kan echt álles een hint zijn en tegelijkertijd ook weer niet... :|W
Helemaal met je eens wat betreft Rop. _O_

Daarnaast hoop ik echt dat Klaas een JW'tje wordt, de hints worden er naar mijn inziens veel te dik bovenop gelegd.
pi_159720281
quote:
piadoso betekent godsdienstig
slaat op klaas aangezien hij lange tijd voor de eo heeft gewerkt en nu voor kro/ncrv?
  Redactie Sport zondag 7 februari 2016 @ 11:30:12 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159720480
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:02 schreef ArannaeCor het volgende:

[..]

Helemaal met je eens wat betreft Rop. _O_

Daarnaast hoop ik echt dat Klaas een JW'tje wordt, de hints worden er naar mijn inziens veel te dik bovenop gelegd.
Het zijn niet eens zozeer zijn acties die opvallen, maar te veel duidelijke hints naar Klaas wat mij betreft ja. Ik denk eigenlijk inderdaad eerder dat Rop het is, maar daar zitten de kandidaten dan weer niet echt op... Dan denk je toch eerder aan Klaas en Tim.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 7 februari 2016 @ 11:41:10 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159720693
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:03 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom vrees ik steeds meer voor dit?
Ik zie Klaas er niet bij staan😳Edit ik snap het nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door Haaibaaike op 07-02-2016 11:52:33 ]
  zondag 7 februari 2016 @ 11:45:18 #120
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159720763
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 22:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zei Art niet iets van, "Na het afvallen van Marjolein is een finale met 3 vrouwen niet meer mogelijk".
Is dat niet alleen mogelijk als de vrouw een mol is ;) ?

Klein iets, haalt mij ook niet uit mijn Klaas-tunnel, maar wel opvallend.
Zoiets wel toen waren nog twee vrouwen Annemieke en Cecile.. Nu Annemieke alleen.
  zondag 7 februari 2016 @ 11:52:49 #121
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_159720872
quote:
11s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zie Klaas er niet bij staan😳
Is een foto van de eerste opdracht, waar Klaas apart van de groep werd gehaald denk ik.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zondag 7 februari 2016 @ 11:53:39 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_159720884
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:52 schreef KaBuf het volgende:

Is een foto van de eerste opdracht, waar Klaas apart van de groep werd gehaald denk ik.
Dankje.
pi_159723718
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:57 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

De laatste twee jaar al vanaf het begin goed, dus die regel gaat voor mij niet op.

Dit jaar is het wel anders. Ik zit ik op Rop. Er wijst zoveel op Klaas, maar dat is een gevalletje JW. Dat moet wel. Anders vind ik het ook een zwakke Mol.

Ik hoop op Tim.
Hoezo zwakke mol? Omdat we toevallig zijn hints zien? Dat is natuurlijk onzin
  PR en moderator zondag 7 februari 2016 @ 13:46:19 #124
288245 crew  Moira
pi_159724311
quote:
19s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

True :')

Hoewel sommige mensen het toch echt wel lukt!
Ik zat ooit ook wel vanaf aflevering 1 op Kees, maar eerst in een heel lijstje van mensen. Dit keer is het eigenlijk gewoon alleen maar Klaas :')
Zou toch mooi zijn als 't dit keer een keer wél zo is _O-
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 7 februari 2016 @ 13:47:35 #125
288245 crew  Moira
pi_159724377
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 09:57 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik hoop op Tim.
Mja, ik denk ergens ook misschien nog wel een gevalletje JW. Maar iedereen zat op hem puur vanwege de shots die de regie uitkoos. Hier zien we nu gewoon Klaas letterlijk in beeld een opdracht saboteren :')
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')