quote:Op zondag 31 januari 2016 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar tegen een wapen kun je toch niet zoveel uithalen, tenzij je er zelf 1 hebt
Doesn't matter had sexquote:Op zondag 31 januari 2016 15:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kan zomaar door 50 vluchtelingen verkracht worden.
Op eigen gevoel dan maar afgaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Hoe zie jij dat voor je dan?
Ja, want dan heb je erg veel kans als je er niet getraind in bent of sterk bent.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op eigen gevoel dan maar afgaan.
Dat ik niet op een vechtsport ga omdat ik jouw reden nutteloos vind betekent niet dat ik meteen maar niks doe als ik in zo`n situatie kom
Okequote:Op zondag 31 januari 2016 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want dan heb je erg veel kans als je er niet getraind in bent of sterk bent.
Ja, hoe zie je dat voor je.quote:
precies, beetje positief in het leven staanquote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben één keer wel hard in elkaar geslagen, ik hoef niet te leren vechten.
Echt niet.
Nou sommige mensen komen inderdaad vaker i dat soort situaties dan anderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hoe zie je dat voor je.
Maar nee, je familie komt ern ooit in.
Wat insinueert dat je het opzoekt als je iets overkomt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
precies, beetje positief in het leven staan
Dat komt gelukkig even vaak voor als een overval.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind dat iedereen panfluit moet leren spelen. Stel je voor dat iemand je dwingt om panfluit te spelen omdat hij anders je hele familie vermoord.
Klopt, sommige mensen hebben nu eenmaal het privilege om in de betere buurten te wonen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou sommige mensen komen inderdaad vaker i dat soort situaties dan anderen. x
Dan zalhet daar wel aan liggenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen hebben nu eenmaal het privilege om in de betere buurten te wonen.
En omdat er anders gigantische cavia's de wereld komen verwoestenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Trollscience het volgende:
Ik vind dat iedereen panfluit moet leren spelen. Stel je voor dat iemand je dwingt om panfluit te spelen omdat hij anders je hele familie vermoord.
Ja, ik vind het wat naief als je je niet eens kan voorstellen waarom je het zou doen. Maar ach, wie ben ik.quote:
Niks, middelbare school tijd gebeurt die shit gewoon wel vaker als je dat toe laatquote:
Dan is het inderdaad het meest verstandig om terug te vechten ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt gelukkig even vaak voor als een overval.
Waarom heb je hartjes-pi als standaard, je lijkt bob wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En omdat er anders gigantische cavia's de wereld komen verwoesten
Ik vind het niet verkeerd. Zou wat zijn om zelfverdediging te leren met gym. Verplicht.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Achja, jullie vinden het nutteloos.
Ik vind het toch erg handig om in ieder geval voorbereid te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |