abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159539927
quote:
Het wordt premier Wilders of ‘revolte’

PVV in Europa Wilders trof zijn anti-Europese collega’s vrijdag in Milaan. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Echte zetelaantallen of regeringsmacht deden er even niet toe. Zes politieke leiders van anti-Europese en anti-migratiepartijen waren op donderdag en vrijdag bij elkaar in Milaan voor de eerste jaarvergadering van hun anti-EU-fractie in het Europees Parlement – en ze gingen met elkaar, het publiek en de pers om alsof zij nú al de politieke winnaars zijn in hun land.

Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.” Marine Le Pen van het Franse Front National, naast hem, knikte: zo is het.

De anti-Europese fractie, ‘Europa van Naties en Vrijheid’, werd in juni vorig jaar opgericht. Behalve de PVV en het Front National zitten ook het Oostenrijkste FPÖ, Lega Nord, Vlaams Belang en het Poolse Congres voor Nieuw Rechts (KNP) erin. Zij beleven hun ‘patriottische lente’, zoals Wilders het noemt. Door de onrust over de vluchtelingen die naar Europa komen, groeit de aanhang van politieke partijen die tegen de EU en tegen migratie zijn.

En dus was de stemming op de persconferentie triomfantelijk. „De waarheid ligt niet altijd in het midden”, zei Wilders, als citaat van de Italiaanse schrijfster Oriana Fallaci die hem had geïnspireerd, zei hij, met haar kritische boeken over de islam. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Toch was de jaarvergadering geen feestelijke bijeenkomst. In de toespraken op donderdag, waarbij Wilders zich had laten vervangen door Europarlementariër Marcel de Graaff, zat veel verongelijktheid – ze zíjn geen nazi’s en ze zíjn niet gek. „Wij zijn juist normaal”, zei Matteo Salvini van gastheer Lega Nord.
http://www.nrc.nl/handels(...)s-of-revolte-1586054

Door de nieuwsberichten van verkrachtingen, aanrandingen en andere zedenzaken in AZC's is dit nieuws er wat doorheen geglipt.

Wat denken jullie. Als de elite de PVV weer boycot terwijl die op 40 Kamerzetels staan, de vluchtelingen nog massaal binnenkomen, wat dan?

Uiteindelijk is de democratische staatsvorm niet in beton gegoten.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159539933
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wie zijn die wijzen wel dan? Wilders en zijn partijgenoten? :')
Denk je dat ik in code spreek? Als ik wijze zeg bedoel ik wijze, ik bedoel zoiets (gezien mijn context) uiteraard niet sarcastisch. Als ik het had over de types op je plaatjes zei ik wel straatmalloten oid.

En in het geval je denkt dat iemand die niet in het leder zit geen intellect kan ontwikkelen; nature en nurture zijn beiden maar een facet in een levensproces.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159540062
In b4 godwin
pi_159540116

Ik ben erg blij dat ik in Milaan ben. Want dat is de stad die in 2005 aan de overleden Oriana Fallaci, een echte Italiaanse heldin, de hoogste onderscheiding van Milaan, de Ambrogino d’Oro, toekende. Zij verdiende die onderscheiding. Ze was een van de grootste en moedigste vrouwen en journalisten van Italië. Telkens wanneer ik naar Italië kom, doe ik dat ter ere van haar: Oriana Fallaci, van wie ik de onverschrokken manier waarop zij waarschuwde tegen de gevaren van de islamisering enorm bewonder. Haar boek ‘De Kracht van de Rede’ [La Forza Della Ragione] is één van de beste boeken die ik ooit heb lezen. Het werd in 2004 gepubliceerd en inspireerde mij om, in hetzelfde jaar, mijn eigen politieke partij op te richten. Een partij die nu – twaalf jaar later – met bijna 30% van de stemmen veruit de grootste partij in alle peilingen in Nederland is.

Dank u Italië, dank u Oriana, voor uw inspiratie. Ik ben er erg trots op dat mij in 2009 in Rome de Oriana Fallaci prijs toegekend is.

Vandaag is onze beschaving nog steeds in gevaar, in feite meer dan ooit tevoren. We worden geconfronteerd met een reële bedreiging. Je ziet het overal, in alle West-Europese landen. Onze grenzen zijn opengesteld voor islamitische massa-immigratie. En de gevolgen zijn verschrikkelijk. De kosten zijn gigantisch, de aanslagen/aanvallen vreselijk en de dreiging van terrorisme is nog nooit zo groot geweest. Dus moeten we tot handelen overgaan.

Dat is de reden waarom we vandaag hier in Milaan zijn. Met een boodschap van kracht en eenheid. Samen met mijn goede vrienden uit Italië, Frankrijk, Oostenrijk, België, het Verenigd Koninkrijk en andere landen hebben we een alliantie gesmeed. Een verbond met een historische opdracht.

Onze missie is om onze naties en onze westerse beschaving, die gebouwd is op de erfenis van Rome, Athene en Jeruzalem, te redden en te verdedigen. Het voortbestaan van onze vrijheid, onze identiteit en onze waarden staat op het spel.

Wij, mijn collega’s en ik, luiden de klokken van de revolutie. Een democratische en vreedzame revolutie om onze nationale soevereiniteit te herwinnen. Om de invasie te stoppen. Om onze eigen mensen, onze vrouwen en onze cultuur te beschermen. We moeten weer baas worden over onze eigen grenzen, onze eigen budgetten, onze eigen lotsbestemming.

Onze missie is om te doen wat onze regeringen nalaten. Wij zeggen Basta! Finita La Commedia! [Genoeg is genoeg! De voorstelling is over!] En er is goed nieuws. Steeds meer mensen – miljoenen mensen – sluiten zich bij ons aan. Een patriottische lente is in aantocht. De Europese elites richten onze naties te gronde. Dat zullen we niet toestaan. Wij accepteren dat niet. De mensen zullen dat niet accepteren. De mensen zullen zich ertegen verzetten.

Het volk wil niet langer politici die hun natie uitverkopen, die de wensen van de burgers negeren en die zich gedragen als politiek correcte ‘appeasers’ en lafaards. Wat wij vandaag nodig hebben is echt leiderschap. Dappere politici, in tegenstelling tot degenen die momenteel de mensen in zoveel ‘nep-parlementen’, waar zij precies het tegenovergestelde doen van wat de meerderheid van de mensen wil, slecht vertegenwoordigen. Wij zeggen: “Genoeg is genoeg”.

De meesten van ons hier zijn toonaangevend in de peilingen in onze respectievelijke landen. We zijn politiek succesvol, want we staan voor de volgende vijf principes.

De principes van het nieuwe patriottisme: In de eerste plaats willen we onze grenzen sluiten voor de massa-immigratie uit islamitische landen en voor de asiel tsunami. Als ik volgend jaar minister-president van Nederland zou worden, zal ik de Nederlandse grenzen meteen sluiten.

Ten tweede moeten we onszelf beschermen tegen de terroristische dreiging. We willen geen Jihadisten in onze landen. En we moeten de veiligheid van onze burgers terugbrengen, vooral die van onze vrouwen. Geen verkrachtingen, geen seksuele jihad. Op Oudejaarsavond zijn in Keulen alleen al meer dan 1000 vrouwen aangerand, betast en verkracht. Tot nu toe zijn 30 verdachten opgepakt. Allemaal Noord-Afrikanen en de helft van hen is asielzoeker. Dit is onaanvaardbaar. Het sluiten van onze grenzen is ook een belangrijke stap op weg naar meer veiligheid.

Ten derde willen we niet dat er miljarden aan belastinggeld wordt besteed aan Brussel, aan financiële reddingsoperaties en aan asielzoekers. We willen dat het geld wordt besteed aan onze eigen mensen. In ons eigen land.

In de vierde plaats kiezen we voor nationale soevereiniteit in plaats van voor de EU. De hoofdstad van Nederland is Amsterdam, niet Brussel. We zullen onze nationale soevereiniteit herwinnen en ons ontdoen van de ongekozen Europese bureaucraten.

Ten vijfde, en niet in de laatste plaats, willen we de islamisering van onze samenlevingen een halt toe roepen. Ik zeg: “Niet meer”. We hebben voor vrijheid gekozen en we zullen daarover geen compromissen meer sluiten.

Het is tijd om de mars der dwaasheid van de elite te stoppen en onze landen te redden. Dat is wat de mensen van ons verwachten, dat is de reden waarom de mensen ons steunen, dat is wat er gedaan moet worden en dat is wat we gaan doen. Dat is onze plicht als betrouwbare politieke leiders.

We zullen onze landen opnieuw veilig, soeverein en groot maken. En we zullen daarin slagen. Omdat de mensen en de waarheid aan onze kant staan.

Laat me u herinneren aan iets wat Oriana Fallaci eens heeft gezegd. Ik citeer: “Het is een leugen om te zeggen dat de waarheid in het midden ligt. Nee meneer: Soms ligt de waarheid aan één kant”. Einde citaat.

De waarheid, dames en heren, ligt inderdaad aan één kant. Aan onze kant. Dus, wen er maar aan: De toekomst behoort ons toe!

Geert Wilders.

https://ejbron.wordpress.(...)aan-29-januari-2016/
pi_159540127
Het nederlandse volk rebelleert niet snel. Ik zie eerder een opdracht vanuit de oranjes om wilders letterlijk kalt zu stellen.

Mocht Geert double u het voor elkaar krijgen de geweldsmonopolie op losse schroeven te zetten, bijvoorbeeld door knokploegen enz.in te stellen, dan wordt het misschien anders
pi_159540261
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:12 schreef Dingflofbips het volgende:
Het nederlandse volk rebelleert niet snel. Ik zie eerder een opdracht vanuit de oranjes om wilders letterlijk kalt zu stellen.

Snel, een teiltje. BNW lekt.
pi_159540359
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Snel, een teiltje. BNW lekt.
Betekent dit dat je rebelleren waarschijnlijker acht?
pi_159540422
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:19 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Betekent dit dat je rebelleren waarschijnlijker acht?
Dan Wim-Lex die opdracht geeft tot het vermoorden van Wilders? Ja.
pi_159540530
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:20 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dan Wim-Lex die opdracht geeft tot het vermoorden van Wilders? Ja.
echt? We hebben het over Nederland he. De enige revolte waar ons volk toe in staat is, is een trending topic op twitter :')
  zondag 31 januari 2016 @ 14:24:37 #10
321876 Cherna
Fuck the System
pi_159540602
De Orde van de Ronde Tafel in het zuur. Idealen(op papier klinkt het allemaal heel aardig) die niet uitvoerbaar zijn en averechts werken en voor nog meer ellende zorgen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_159540642
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:24 schreef Cherna het volgende:
De Orde van de Ronde Tafel in het zuur. Idealen(op papier klinkt het allemaal heel aardig) die niet uitvoerbaar zijn en averechts werken en voor nog meer ellende zorgen.
pun?
  zondag 31 januari 2016 @ 14:26:52 #13
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159540669
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben wel dankbaar dat zoveel intellectuelen in dit topic op zijn komen dagen. Zoveel kwaliteitsposts bij elkaar heb ik nog nooit gezien.
Uit voorzorg gewoon opsluiten die lui, zodra de revolutie een feit is. Zodat ze hun leugenachtige ideeëngif niet langer kunnen spuien! Intellectuelen zijn zo overgewaardeerd. Opsluiten die handel!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_159540828
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Denk je dat ik in code spreek? Als ik wijze zeg bedoel ik wijze, ik bedoel zoiets (gezien mijn context) uiteraard niet sarcastisch. Als ik het had over de types op je plaatjes zei ik wel straatmalloten oid.

En in het geval je denkt dat iemand die niet in het leder zit geen intellect kan ontwikkelen; nature en nurture zijn beiden maar een facet in een levensproces.
Ga je nou expres steeds duurdere woorden gebruiken?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 31 januari 2016 @ 14:32:43 #15
321876 Cherna
Fuck the System
pi_159540871
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:25 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

pun?
Okies, mijn taalgebruik is ook bizar moet ik je heel eerlijk bekennen. Een tekortkoming die ik gelukkig in RL ruimschoots kan compenseren.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_159540963
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:26 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Uit voorzorg gewoon opsluiten die lui, zodra de revolutie een feit is. Zodat ze hun leugenachtige ideeëngif niet langer kunnen spuien! Intellectuelen zijn zo overgewaardeerd. Opsluiten die handel!
Ach, ze zijn een beetje gefrustreerd. Hun standaardrepertoire werkt niet meer. Ze weten nou ook wel dat ze een beetje belachelijk overkomen als ze, nadat 500 vrouwen in Keulen aangerand zijn, reageren met "Doen Nederlanders ook", "Geen enkel probleem, we hebben het nog steeds goed' enz.
pi_159541017
Ik heb helemaal geen zin in een revolutie. Ik lig lekker op de bank met een kop soep.
pi_159541068
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:36 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ach, ze zijn een beetje gefrustreerd. Hun standaardrepertoire werkt niet meer. Ze weten nou ook wel dat ze een beetje belachelijk overkomen als ze, nadat 500 vrouwen in Keulen aangerand zijn, reageren met "Doen Nederlanders ook", "Geen enkel probleem, we hebben het nog steeds goed' enz.
En dan komen ze ook nog eens in NWS, waar het vol staat met bewijs. Het is allang geen naïviteit meer, het is gewoon met opzet wegkijken.
pi_159541240
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef Infection het volgende:

[..]

En dan komen ze ook nog eens in NWS, waar het vol staat met bewijs. Het is allang geen naïviteit meer, het is gewoon met opzet wegkijken.
Waarom moet Wilders dan nog steeds hyperbolische onzin verkondigen om een punt te maken? Je zou toch zeggen dat hij dan aan de werkelijkheid wel genoeg heeft.

En waar blijft dat PVV-Kamerzetelaantal van 100 dan? Dat er een paar mensen 'met opzet wegkijken', vooruit. Maar veel meer dan een derde van de bevolking zal dat toch niet doen?
  zondag 31 januari 2016 @ 14:46:10 #20
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159541358
quote:
nou inderdaad! allemaal de straat op mensen!
  zondag 31 januari 2016 @ 14:49:03 #22
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159541387
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef bamibij het volgende:

[..]

nou inderdaad! allemaal de straat op mensen!
Om de ambulance mensen te helpen. Ja, dat zou wel eens mogen ja....
pi_159541415
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Om de ambulance mensen te helpen. Ja, dat zou wel eens mogen ja....
Goed idee, doen we het ook gelijk in de uitgaansgebieden.

of is dronken een hulpverlener aanvallen Nederlandse cultuur?
  zondag 31 januari 2016 @ 14:50:34 #24
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159541437
quote:
quote:
Volgens het Noordhollands Dagblad werd het ambulancepersoneel opgeroepen omdat een asielzoeker zichzelf had verwond met een groot mes.
Waarom nou weer een groot mes. Maakt dat het gruwelijker?
pi_159541502
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

[..]

Waarom nou weer een groot mes. Maakt dat het gruwelijker?
Het kan toch gewoon een groot mes zijn. Wat een ongekende huilebalk ben jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')