wat moet ik zeggen als ik morgen zonder voorbereiding opeens abrupt 2 uur moet presenteren?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:34 schreef MrSalazar het volgende:
Die teringhond moet ingeslapen worden.
Dat iedereen massaal mee kan fokken natuurlijk, live! Tijdens de uitzending!quote:Op zondag 31 januari 2016 00:37 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen als ik morgen zonder voorbereiding opeens abrupt 2 uur moet presenteren?
ik zal fok wel noemen jaquote:Op zondag 31 januari 2016 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat iedereen massaal mee kan fokken natuurlijk, live! Tijdens de uitzending!
Dat ie een walgelijk beest is en dat mongolenaccent eens moet afleren en dat ie een gore op geld beluste vieze zwarte tamil is met geen inhoud en dat ie alleen maar kan schreeuwen. Kijken of het dan nog steeds stil is.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:37 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
wat moet ik zeggen als ik morgen zonder voorbereiding opeens abrupt 2 uur moet presenteren?
dat hij nu een programma heeft op de radio via powned is juist door zn irritante stem. Ze willen de luistercijfers naar 0. Wat denk je waarom hij vraagt of ik kom presenterenquote:Op zondag 31 januari 2016 00:42 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat ie een walgelijk beest is en dat mongolenaccent eens moet afleren en dat ie een gore op geld beluste vieze zwarte tamil is met geen inhoud en dat ie alleen maar kan schreeuwen. Kijken of het dan nog steeds stil is.
En waar ga je die mensen vandaan halen?quote:Op zondag 31 januari 2016 00:49 schreef Viskarretje het volgende:
Ik heb hem voorgesteld: the voice of radio 1 . Allemaal mensen laten zingen morgen
vorige week belden er in die 2 uur 1900 mensen in, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En waar ga je die mensen vandaan halen?
quote:Op zondag 31 januari 2016 00:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En waar ga je die mensen vandaan halen?
gaan fokkers wel inbellen als ik een topic open?quote:Op zondag 31 januari 2016 01:05 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon met een witte puntmuts op in de studio gaan zitten
Ohquote:Op zondag 31 januari 2016 01:16 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
vind ie alleen maar mooi. De uitzending heet ook: zwarte pietpraat
nog lekkerquote:Op zondag 31 januari 2016 01:57 schreef Dingflofbips het volgende:
Dat is bruto in nl hou je 375 over +-
Doenquote:Op zondag 31 januari 2016 02:47 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
dat ik zn programma mag presenteren maar zo slecht mogelijk
hoe ga je dat aanpakken?quote:Op zondag 31 januari 2016 02:47 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
dat ik zn programma mag presenteren maar zo slecht mogelijk
dacht ik alquote:Op maandag 1 februari 2016 00:11 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
Ik had deze week even afgehaakt, die niels koning waar hij het nu over heeft ben ik ;D
Ik mag volgende week dat programma van m presenteren als ik wilquote:
bel in danquote:Op maandag 1 februari 2016 00:26 schreef moemoe het volgende:
Ah,dat is de bedoeling om 't nog slechter te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |