Dag allen,
Ik was laatst zoals gewoonlijk weer een keertje uit. Meestal loopt dat succesvol en meeste van jullie kennen mijn kwaliteitstopics wel .
Ik was dus uit vorige week donderdag. Het was gezellig. Beetje gedanst , beetje gesjanst. Was wel gezellig. Ik liep rond 04:30 naar huis. Had helaas geen nummer kunnen fixen dit keer , maar was wel een geslaagd avondje. Toen ik langs een bekende plein liep zag ik daar een vrouw zitten die aan het huilen was. Het waren geen paar traantjes , maar gewoon echt schreeuwend huilen
Ik liep er dus naar toe en ik zei wadup , waarom zit je te huilen. Vrouw keek me aan en zei dat haar vriendin (ja ze was lesbisch) dacht dat ze haar sleutels aan haar had gegeven , maar dat bleek dus niet zo te zijn en haar vriendin was nergens te bekennen, Ze scheen al sinds 2 uur s'nachts buiten te lopen en had alleen maar een topje aan. Het was trouwens fucking koud die nacht en ze kon dus nergens terecht. Ik zei tegen haar van weetje wat loop maar met mij mee naar huis en dan krijg je een kopje thee van me en laden we je mobiel op.
Ze kreeg meteen de grootste glimlach op haar gezicht en liep blij met me mee. Ze hield meteen mijn hand vast om haar handen op te warmen. Ik twijfelde in het begin wel , want straks was het een moordenaar? Dus ik vroeg van je gaat me toch niet neersteken en ze zei nee dus ik was overtuigd

. Eenmaal bij mij aangekomen heb ik haar een dekentje gegeven en een warm kopje thee gemaakt. Ze zat nog steeds te bibberen , dus we hebben een beetje lopen knuffelen en er zijn een aantal dingen gebeurd waar ik niet echt trots op ben

... (ze vroeg hoe ze mij kon bedanken en ik wist wel een paar handelingen te noemen)
In ieder geval haar vriendin was dronken en naar haar moeder gegaan. Vrouw dat bij mij thuis zat woonde een uur verderop van waar ik woonde. Ze dacht dat ze de sleutels had ze dus niet. Ze hadden even ruzie en daarom woonde ze tijdje uit elkaar. Ze hadden ook nog kids trouwens.
IN IEDER GEVAL. Toen ging het een beetje over wat we beide in het dagelijkse leef deden. Ik heb sinds een tijdje een business dat blooming is en haar baas deed toevallig iets soortgelijks wat ik deed en ze zei dat ze me in contact zou brengen omdat haar baas zoiets zocht als wat ik deed. Ze was dus helemaal enthausiast dat dat zou lukken en ze kreeg mij ook enthausiast.
Ik gaf haar dus een visitekaartje mee waar mijn nummer op stond en ze zou me een keer bellen om het te verder bespreken met haar baas en om het goed te maken met mij. Na een week heb ik nog steeds niks gehoord

KLACHT: VROUW BELT NIET NADAT ZE DAT BELOOFD
inb4 is niet waar
Op
woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef
SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤