Vincent stond op een gegeven moment 110 te vurenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:35 schreef hafcfan het volgende:
Was Vincent gisteren erg goed of Anderson matig?
VdV en MvG waren goed, maar het is niet zo dat het allemaal echt geweldig wasquote:Op zondag 31 januari 2016 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat ik gisteravond weg moest, schijnbaar wat topshows gemist
Wat een baasquote:Op zondag 31 januari 2016 13:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vincent stond op een gegeven moment 110 te vuren
Iemand bijvoorbeeld enig idee wat er met Thornton aan de hand was opeens? Heb het niet gezien verder, alleen dat ie 8-0 voorstond en nog 10-9 verloorquote:Op zondag 31 januari 2016 13:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
VdV en MvG waren goed, maar het is niet zo dat het allemaal echt geweldig was
Die zakte behoorlijk weg, en Chisnall ging opeens wel zijn dubbels gooien nadat hij eerst 0/14 was ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iemand bijvoorbeeld enig idee wat er met Thornton aan de hand was opeens? Heb het niet gezien verder, alleen dat ie 8-0 voorstond en nog 10-9 verloor
Twee puntjes hoger, daar maak je het verschil niet mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:26 schreef Szura het volgende:
Hamster gooit een beduidend hoger gemiddeld, volgens Zjak domineert hij dus
Bedoel je dat je geen stream kunt vinden?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn, geen stream. Ik kijk vanavond wel. Laterz
De RTL stream? Die doet het bij mij gewoon.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn, geen stream. Ik kijk vanavond wel. Laterz
Denk niet dat hij van Chisnall wint, en MvG moet ook nog maar voorbij Smith komenquote:
Ty voor de tipquote:Op zondag 31 januari 2016 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even schakelen naar De Kuip ouwe reus
Helaasquote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Tagliano het volgende:
Vinnie speelt niet slecht, gewoon zijn niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |