quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Enigste dat ik denk is dat ze een cooldown moeten geven(als in debuf) op hoesnel je achter elkaar gehealed kan worden door die ability.. Als je met 2 man speelt ben je echt immortal
Als je doodgaat verlies je veel van je zooiquote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben verdeeld over dit spel.
PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.
Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.
Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.
Maar ook vind ik de DZ erg leeg.. net als pve trouwens.
Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.
En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
En dat maakt geen goeie indruk.
Tjah zo gaat het. Die kritiek vind ik niet echt gepast. Want spelers spelen nauwelijks een spel "Hoe het bedoeld is". Ieder mechanisme binnen een spel wordt abused. Een PVP gedeelte wordt gewoon een killpit, dat is niet meer dan logisch imo.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
PvE is gek genoeg waar de meeste mensen nu naartoe neigen omdat de DZ zo slecht is opgezet.
Het is te makkelijk om rogue te gaan, zonder consequenties, waardoor het meer een arena word ala deathmatch en je soms letterlijk niet eens de ingang uit of in komt door het constante gegank.
Je zou zeggen "tja pvp gedeelte".. nee the darkzone zou een gedeelte worden als pve maar met pvp elementen / mogelijkheden.
Nu word het meer als een ander mislukt spel waar ik even de naam niet van kan herinneren lol irritant.
Mooie details overal echt indrukwekkend maar je komt meer civilians tegen dan bad guys om het maar zo te zeggen.
En dat is dan ook wel wat me bijblijft, de leegheid qua vijanden.. voor een openworld rpg?
Nou ja het is makkelijk op te lossen anders op meerdere manieren.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah zo gaat het. Die kritiek vind ik niet echt gepast. Want spelers spelen nauwelijks een spel "Hoe het bedoeld is". Ieder mechanisme binnen een spel wordt abused. Een PVP gedeelte wordt gewoon een killpit, dat is niet meer dan logisch imo.
Eensquote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ook dat je per ongeluk die status kan krijgen, moet iets op gevonden worden.
Overkwam vandaag nog, ik schoot 2 rogues neer, liep er een door mijn beeld en tja net een kogel teveel, anders was ik alleen even rood geweest.
Dat overkwam me gisteren ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja het is makkelijk op te lossen anders op meerdere manieren.
Rogue status = permanent tot dood (en/of iedereen ziet je op overal de kaart meteen van meet af aan)
Dat is een relatief eenvoudige oplossing.
Ook dat je per ongeluk die status kan krijgen, moet iets op gevonden worden.
Overkwam vandaag nog, ik schoot 2 rogues neer, liep er een door mijn beeld en tja net een kogel teveel, anders was ik alleen even rood geweest.
DZ had bewust minder NPCs omdat de nadruk van de beta op het PvP gedeelte lag. Full game krijgt ook roaming NPCs in de DZ. Het was ook meer een demo ipv een beta.quote:Op zondag 31 januari 2016 10:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PirE het volgende:
[..]
DZ had bewust minder NPCs omdat de nadruk van de beta op het PvP gedeelte lag. Full game krijgt ook roaming NPCs in de DZ. Het was ook meer een demo ipv een beta.
Door de leegte van de DZ gaan mensen sneller rogue en je kon nu makkelijk ontsnappen door een restricted zone in te lopen voor easy DZ credits.
Ik heb me wel vermaakt in de DZ. Paar keer mooie PvP gevechten gehad met andere groepen. Wel met squads van 3 of 4 man (solo of duo spelers lieten we gaan). Ook een paar keer alleen rondgelopen maar dan is er weinig aan,omdat het zo leeg is gaan mensen uit verveling anderen aanvallen. Op een bepaald punt heb je ook de beste gear en dan maakt het niet uit wat je verliest.
Snap dat geklaag over het PvP deel niet. Die achterdocht vind ik juist leuk. Shoot on sight is saai, maar de momenten dat je met 4 man een andere groep van 4 tegenkomt en er twijfel is. Niemand schiet maar je houdt elkaar in de gaten. En dan breekt er ineens een vuurgevecht uit of er gebeurd helemaal niks. Sommige mensen verwachten een lovefest ofzo waar iedereen liedjes zingt in de DZ.
Gewoon op alles schieten dat beweegtquote:Op maandag 1 februari 2016 11:35 schreef exile79 het volgende:
Ik loop in de Dark Zone, maar heb geen idee wat ik moet doen hier. Of hoe ik er weer uit kom.
Jij hebt van veel dingen die mij aanspreken verstand he:)quote:Op maandag 1 februari 2016 11:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Snap dat geklaag over het PvP deel niet. Die achterdocht vind ik juist leuk. Shoot on sight is saai, maar de momenten dat je met 4 man een andere groep van 4 tegenkomt en er twijfel is. Niemand schiet maar je houdt elkaar in de gaten. En dan breekt er ineens een vuurgevecht uit of er gebeurd helemaal niks. Sommige mensen verwachten een lovefest ofzo waar iedereen liedjes zingt in de DZ.
Devstream en alpha gameplay.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.
Volgens mij zeided de devs dat op hun stream.quote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat eerste punt he, dat er minder NPCs waren; waar is dat bevestigd? Op Reddit riep ook iedereen dat maar niemand had een bron.
Ik geloof dat de streams dat zeiden tijdens de alpha live-devsquote:Op maandag 1 februari 2016 11:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zeiden ze ookquote:Op maandag 1 februari 2016 17:05 schreef Jorwol het volgende:
Oh ik hoorde namelijk dat devs dat zeiden op een stream.
Thanksquote:Op maandag 1 februari 2016 18:44 schreef Kidjuh het volgende:
Blijkbaar komt er nog een open beta aan van 16 t/m 21 feb![]()
![]()
Bron: http://www.eurogamer.net/(...)open-beta-this-month
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |