abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159521586
Naar aanleiding van mijn vraag elders: wat is voor jullie een redelijke termijn om met iemand af te spreken waar je mee aan het praten bent via een datingsite of app? Die je dus nog nooit in het echt hebt ontmoet. Enkele dagen? Enkele weken? Waar hangt het bij jou vanaf? Wanneer maak je tijd vrij als je écht graag wilt?

Ikzelf wil binnen 1,5 week wel afspreken om te kijken of er offline net zo'n klik is als online en ook gewoon benieuwd ben naar de stem, uitstraling, uiterlijk etc. en of de gesprekken net zo vlot lopen of iemand in het echt juist geen woord weet uit te kramen..

Als ik een kleine maand aan het appen ben met iemand moet er wel een datum staan wil ik mij niet aan het lijntje gehouden willen voelen...
pi_159521651
Of je laat het gewoon lopen zoals het loopt in plaats van de klok in de gaten te houden. \

Een week of twee lijkt me normaal
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_159521732
Ik vind het altijd wel fijn om langere tijd (2-4 weken) te mailen/chatten/appen als ik diegene ontmoet via een website en hem verder niet ken. Liefst spreek ik daarna wel binnen 1-2 weken af, ook al is het dan maar voor 2/3 uurtjes. Langer dan 2 weken is ook prima, maar dan moet er wel een goede reden zijn :P Er zijn bijna altijd wel 2/3 uurtjes vrij te maken imo...als diegene echt graag wilt. Ik heb maar 3 mislukte dates gehad en daarna meteen mijn huidige man gevonden waar ik alweer jaren mee samen ben...op de manier hoe ik het beschreef :)
pi_159521966
Dat ligt toch helemaal aan de omstandigheden aan beide kanten?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zaterdag 30 januari 2016 @ 18:56:11 #5
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159522823
Het ligt er maar aan. Vaak zat dates gehad waarin ik op dezelfde dag nog een afspraak maakte. Soms een paar dagen later. Twee weken. En heel erg vroeger wel eens meerdere maanden.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 30 januari 2016 @ 19:11:40 #6
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159523254
Geen idee ik heb geen W'app of al die zooi, en ben gewoon snel of stug van stuk. Ik heb liever een gesprekje met elkaar onder het genot van een drankje al duurt dit maar 10 minuten en hebben dan het gezien. Dan drie weken te Appen hoe geil je wel niet van elkaar wordt, sorry hoe "groot" de klik wel niet is met elkaar.

Maar voor jou Deezer neem de tijd wanneer jij er pas zelf goed bij voel om met haar af te spreken.

Het is je gegund dat je een leuke meid opdoet succes.

[ Bericht 12% gewijzigd door Konijntjuh op 30-01-2016 19:18:36 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_159524349
Ik wil eerst weten hoe iemand online is, ik wil iemand een beetje kennen, weten of iemand ook na een tijdje nog leuk is. Hoeft geen maanden te duren maar ik spreek ook niet na een week al af. Ook wil ik iemand zijn of haar stem gehoord hebben, dat kan zijn via spraakberichten op whatsapp of gewoon lekker ouderwets bellen.
Als ik met iemand online geen leuke gesprekken kan voeren spreek ik er ook zeker niet mee af
  zaterdag 30 januari 2016 @ 20:10:13 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159524667
Zo snel mogelijk. Weet je direct waar je aan toe bent. Via je telefoon leer je niemand kennen. Ik ga toch niet alles uittypen. Gebruik een telefoon eigenlijk uitsluitend om in het echt af te spreken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_159526174
Och heb wel eens met iemand afgesproken na een uur chatten, was erg leuk. Heb ook wel een een aantal week gechat, met mijn vriend heb ik twee week gechat en toen stond hij voor de deur, nu bijna 3,5 jaar later zijn we nog samen.
pi_159526339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
Dat ligt toch helemaal aan de omstandigheden aan beide kanten?
Dit dus.
pi_159527907
Voor mij is afspreken na een korte tijd geen optie. Als iemand na een paar weken afhaakt, zijn we duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Een paar maanden vind ik wel ok. Maar ik merk dat het voor de meeste mensen te lang is. Daarom ben ik maar opgehouden met datingsites.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159528805
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 21:54 schreef LadyOracle het volgende:
Voor mij is afspreken na een korte tijd geen optie. Als iemand na een paar weken afhaakt, zijn we duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Een paar maanden vind ik wel ok. Maar ik merk dat het voor de meeste mensen te lang is. Daarom ben ik maar opgehouden met datingsites.
We zijn niet voor elkaar gemaakt ;)

Ik haak af na een paar weken. Een paar maanden investeren en er dan irl achterkomen dat het 'm niet wordt? Nuh :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_159529431
Ik date alleen mensen die ik al heb ontmoet en waarvan de klik als vrienden al aanwezig is.

Verder doe ik niet aan datingsites of apps. Mocht ik daar in de toekomst gebruik van willen maken, dan zou ik eerst zeker van mijn zaak willen zijn dat diegene in ieder geval geen rare fratsen uithaalt. En dit kan jaren duren, want ik houd van organisch verloop van zaken wat datingsites en apps mij niet kunnen bieden. Maar als we toevallig dezelfde dingen doen op dezelfde locatie, dan vind ik het niet erg om het samen te doen in de middag. Maar dit moet diegene niet zien als een date.
pi_159530766
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 22:22 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

We zijn niet voor elkaar gemaakt ;)

Ik haak af na een paar weken. Een paar maanden investeren en er dan irl achterkomen dat het 'm niet wordt? Nuh :')
Nou ja, dat werkt voor mij dus anders. Ik snap niet zo goed dat mensen denken dat ze op basis van een gesprekje van een uur weten of het wat gaat worden. Ik heb altijd lang nodig, ik moet iemand goed leren kennen en als het klikt, dan ga ik misschien iets voelen. Daarom date ik dus niet meer, heeft totaal geen zin. Ik vind nu iemand leuk waarbij dat pas na meer dan een jaar kwam, toen de gesprekken wat serieuzer werden en hij heel lief en grappig bleek te zijn. Dus ja, wat moet ik dan met twee keer chatten en dan een keer een drankje? Zo snel gaat het gewoon niet bij mij.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159531048
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:40 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Nou ja, dat werkt voor mij dus anders. Ik snap niet zo goed dat mensen denken dat ze op basis van een gesprekje van een uur weten of het wat gaat worden. Ik heb altijd lang nodig, ik moet iemand goed leren kennen en als het klikt, dan ga ik misschien iets voelen. Daarom date ik dus niet meer, heeft totaal geen zin. Ik vind nu iemand leuk waarbij dat pas na meer dan een jaar kwam, toen de gesprekken wat serieuzer werden en hij heel lief en grappig bleek te zijn. Dus ja, wat moet ik dan met twee keer chatten en dan een keer een drankje? Zo snel gaat het gewoon niet bij mij.
Ik ben het er mee eens hoor. Natuurlijk moet je er op een gegeven moment achter komen of je ook 'offline' die klik hebt met elkaar maar ik heb ook langer nodig. Iemand die zich daar niet in kan vinden zal ook niet bij mij passen en daar hoef ik dan ook echt geen drankje mee te doen
pi_159531135
Binnen een week. In real zijn er genoeg mensen die nog dezelfde avond op date gaan (en seks hebben).
pi_159531197
Als ik op een dating app zit dan zoek ik ook niet zo snel mogelijk seks maar iemand om iets mee op te bouwen. Het is ook al online een selectie maken van hoe iemand is, mensen die heel snel willen afspreken kunnen meestal ook niet wachten om er maar mee het bed in te duiken
pi_159534912
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:40 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Uit je toelichting blijkt dat we toch redelijk op 1 lijn liggen :)

Er dient meer inhoud te zijn qua gesprekken dan een uurtje op de chat. De tussenstappen van Skype of telefonisch zijn fijn. Ik heb behoefte aan meer dan lettertjes op een scherm. Een klank, mimiek, intonatie e.d. dragen veel bij.

Eigenlijk 'date' ik niet zo gericht op die manier. Tinder e.d. al helemaal niet. Het is een kwestie van mensen tegenkomen. Het ontwikkelt zich zoals het ontwikkelt ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 31 januari 2016 @ 10:42:33 #19
277627 Seven.
We are Borg.
pi_159535055
Ik heb mijn ex op facebook leren kennen, dat heeft 5 maanden geduurd.

Mijn huidige partner duurde twee weken via tinder. Ik zat een paar weken geleden de gesprekken nog eens terug te lezen, we hebben het allebei nogal cool gespeeld :P . Sporadisch contact waar ik ook nog eens een week van de radar verdween :'). Maar daar maakte hij geen punt van. Dus al met al een stuk of 3-4 echte gesprekken gehad. Het was mij wel direct duidelijk dat hij intelligent is en dat we over heel veel dingen hetzelfde denken dus toen hij voorstelde om wat te gaan drinken ergens zei ik direct ja met een dikke smiley. Op dat moment zijn we op whatsapp verder gegaan. Vrijdag afgesproken en het was ons allebei wel duidelijk dat er zowel een vriendschappelijke als een romantische klik is O+ O+ .
Resistance is futile.
  zondag 31 januari 2016 @ 11:12:37 #20
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159535422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2016 23:57 schreef Lunara het volgende:
Als ik op een dating app zit dan zoek ik ook niet zo snel mogelijk seks maar iemand om iets mee op te bouwen. Het is ook al online een selectie maken van hoe iemand is, mensen die heel snel willen afspreken kunnen meestal ook niet wachten om er maar mee het bed in te duiken
Leuke generalisatie.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_159536997
Zo snel mogelijk? Als ik geen creepy vijvers krijgt, dezelfde dag nog. Als ik er nog niet helemaal over uit ben of een onoverzichtelijke agenda heb die werk, na een paar dagen. Een datum prikken dan hè. Ik kan heel vaak 'nu' even koffie drinken, maar als je me dat eergisteren had gevraagd, had ik nu niet gekund. Ik houd niet zo van plannen en mijn agenda ziet er al snel druk/vol uit. Ik zou geen ruimte maken voor een eerste date, dat moet er dan toevallig zijn. En zelfs nu heb ik weleens een periode waarin ik zelfs voor mijn vriend geen tijd heb, ondanks dat ik dan wel even koffie ga drinken met een vriendin of eten met een vriend. Aan de andere kant maak ik dan ook met liefde na zo'n periode tijd voor m'n vriend, ook als ik daar dan soms iets anders voor moet afzeggen ofzo.

Eigenlijk is mijn hoofd gewoon vreemd en als dat vol zit, kan ik niks meer plannen. Dus dan heb ik geen tijd voor de meeste mensen. :+
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 3 februari 2016 @ 05:52:17 #22
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159614370
Gaat dit over die chick van Tinder die aan de andere kant van het land woont? :')
pi_159614381
Dat wil je eigenlijk niet vragen, je wil een nieuw podium creëren waar je uitgebreid kunt herkauwen dat je al 3 weken met iemand kletst die steeds een ander poepexcuus heeft om geen afspraak met je in te plannen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 3 februari 2016 @ 10:07:56 #24
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_159616142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 06:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wil je eigenlijk niet vragen, je wil een nieuw podium creëren waar je uitgebreid kunt herkauwen dat je al 3 weken met iemand kletst die steeds een ander poepexcuus heeft om geen afspraak met je in te plannen.
Great minds think alike.
  zondag 7 februari 2016 @ 23:38:38 #25
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159743466
Mwe, een date is maar een date. Het is niet alsof je tot iets verplichts bent na slechts een drankje (bij slechts een drankje).
Wanneer er een klik is heb ik wel eens dezelfde avond afgesproken voor de week erna, maar meestal een week chatten.

Nadeel is wel dat ik meestal geen tijd heb (Veel hobbies/ vaak sport en vaak in buitenland voor werk).
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')