Dit dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
Dat ligt toch helemaal aan de omstandigheden aan beide kanten?
We zijn niet voor elkaar gemaaktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:54 schreef LadyOracle het volgende:
Voor mij is afspreken na een korte tijd geen optie. Als iemand na een paar weken afhaakt, zijn we duidelijk niet voor elkaar gemaakt. Een paar maanden vind ik wel ok. Maar ik merk dat het voor de meeste mensen te lang is. Daarom ben ik maar opgehouden met datingsites.
Nou ja, dat werkt voor mij dus anders. Ik snap niet zo goed dat mensen denken dat ze op basis van een gesprekje van een uur weten of het wat gaat worden. Ik heb altijd lang nodig, ik moet iemand goed leren kennen en als het klikt, dan ga ik misschien iets voelen. Daarom date ik dus niet meer, heeft totaal geen zin. Ik vind nu iemand leuk waarbij dat pas na meer dan een jaar kwam, toen de gesprekken wat serieuzer werden en hij heel lief en grappig bleek te zijn. Dus ja, wat moet ik dan met twee keer chatten en dan een keer een drankje? Zo snel gaat het gewoon niet bij mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
We zijn niet voor elkaar gemaakt
Ik haak af na een paar weken. Een paar maanden investeren en er dan irl achterkomen dat het 'm niet wordt? Nuh
Ik ben het er mee eens hoor. Natuurlijk moet je er op een gegeven moment achter komen of je ook 'offline' die klik hebt met elkaar maar ik heb ook langer nodig. Iemand die zich daar niet in kan vinden zal ook niet bij mij passen en daar hoef ik dan ook echt geen drankje mee te doenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:40 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nou ja, dat werkt voor mij dus anders. Ik snap niet zo goed dat mensen denken dat ze op basis van een gesprekje van een uur weten of het wat gaat worden. Ik heb altijd lang nodig, ik moet iemand goed leren kennen en als het klikt, dan ga ik misschien iets voelen. Daarom date ik dus niet meer, heeft totaal geen zin. Ik vind nu iemand leuk waarbij dat pas na meer dan een jaar kwam, toen de gesprekken wat serieuzer werden en hij heel lief en grappig bleek te zijn. Dus ja, wat moet ik dan met twee keer chatten en dan een keer een drankje? Zo snel gaat het gewoon niet bij mij.
Uit je toelichting blijkt dat we toch redelijk op 1 lijn liggenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:40 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Nou ja, dat werkt voor mij dus anders. Ik snap niet zo goed dat mensen denken dat ze op basis van een gesprekje van een uur weten of het wat gaat worden. Ik heb altijd lang nodig, ik moet iemand goed leren kennen en als het klikt, dan ga ik misschien iets voelen. Daarom date ik dus niet meer, heeft totaal geen zin. Ik vind nu iemand leuk waarbij dat pas na meer dan een jaar kwam, toen de gesprekken wat serieuzer werden en hij heel lief en grappig bleek te zijn. Dus ja, wat moet ik dan met twee keer chatten en dan een keer een drankje? Zo snel gaat het gewoon niet bij mij.
Leuke generalisatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:57 schreef Lunara het volgende:
Als ik op een dating app zit dan zoek ik ook niet zo snel mogelijk seks maar iemand om iets mee op te bouwen. Het is ook al online een selectie maken van hoe iemand is, mensen die heel snel willen afspreken kunnen meestal ook niet wachten om er maar mee het bed in te duiken
Great minds think alike.quote:Op woensdag 3 februari 2016 06:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wil je eigenlijk niet vragen, je wil een nieuw podium creëren waar je uitgebreid kunt herkauwen dat je al 3 weken met iemand kletst die steeds een ander poepexcuus heeft om geen afspraak met je in te plannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |