SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal hier wel wat vaker komen kijken ja.
Wub wub?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:40 schreef FrauMilena het volgende:
Het is zaterdagavond.
Edit: Tijd voor wub wub met de buren.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal hier wel wat vaker komen kijken ja.
Dat zou ik echt niet volhouden haha.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
24 uur bij je ouders is wel zo'n beetje de max van het verdraagbare.
Nou ik kan nog een beetje afwisselen tussen de twee ouders als ik er ben, dat dan nog welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet volhouden haha.
ohquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu natuurlijk, zo moeilijk is het niet
Ik ben er nu bijna drie weken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
24 uur bij je ouders is wel zo'n beetje de max van het verdraagbare.
quote:
Beetje anticlimax zeker dat ik gewoon oorverdovende dubstep bedoelde. Had behoefte aan een een korte herbeleving van 2011/2012.quote:
Doe eens niet zo vervelend.quote:
dat was niet vervelendquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Beetje anticlimax zeker dat ik gewoon oorverdovende dubstep bedoelde. Had behoefte aan een een korte herbeleving van 2011/2012.
[..]
Doe eens niet zo vervelend.
ik zou het voornamelijk ongemakkelijk vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mweh >.>
ben sowieso te monogaam voor orgies
in welk opzicht?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou het voornamelijk ongemakkelijk vinden.
vertel ons meerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou het voornamelijk ongemakkelijk vinden.
sorryquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:58 schreef FrauMilena het volgende:
xcachet waarom moet je het nou weer ruineren
Valt wel mee. Het eten is lekker hier. :$ Maar het internet is om te huilen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pffff. Je hebt vast veel zin om weer naar huis te gaan kan ik me zo voorstellen.
Wel fijn dat je het toch goed naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het eten is lekker hier. :$ Maar het internet is om te huilen.
Klopt zeker. Ze verzorgt mijn wond en kookt het eten. Maar ik kan inmiddels wel weer de honden uitlaten, stofzuigen, de wc schoonmaken en afwassen. Dus ik lig niet te luieren of zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het toch goed naar je zin hebt.
Het klinkt wel alsof je moeder je uitstekend verzorgd.
Dat lijkt me ook lastig om wekenlang vol te houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt zeker. Ze verzorgt mijn wond en kookt het eten. Maar ik kan inmiddels wel weer de honden uitlaten, stofzuigen, de wc schoonmaken en afwassen. Dus ik lig niet te luieren of zo.
En ik zag bleek. Beetje zonlicht is geen overbodige luxe. :$quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook lastig om wekenlang vol te houden.
En je moet je conditie weer een beetje opbouwen natuurlijk.
Ja je hebt er wel kijk opquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:16 schreef Sked het volgende:
zei toch Pax
beter niet op Vitesse betten
Ik ben er even helemaal klaar meequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja je hebt er wel kijk op
was het afzien?
Ach, het houdt de Eredivisie spannendquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben er even helemaal klaar mee
Om te kotsen zo slecht
Je wilt gewoon piemel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel is vanavond weg. Maar ik ga wel naar zijn huis omdat mijn boek uit is.
Dat kan mij toch geen bal schelen manquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach, het houdt de Eredivisie spannend
Ik heb iets voor je meegenomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon piemel.
Geef maar toe.
Mijn eigen boek?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb iets voor je meegenomen.
Nee, dan is het niet meer leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Heb je een hint?
Nouja, ik zie het morgen wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet meer leuk.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik zie het morgen wel.
Ik probeer te poepen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ga maar snel naar je feestje :$
Ik zeg niets hoor. Mocht iemand wat vragen, zet ik het in een spoiler. Als je dan nog klikt ben je zelf een paardenhoofd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken.
Iedereen die spoilert krijgt een paardenhoofd in zijn bed
Als ik dan zo stom ben om op de spoiler te drukken leg ik een paardenhoofd in mijn eigen bedquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg niets hoor. Mocht iemand wat vragen, zet ik het in een spoiler. Als je dan nog klikt ben je zelf een paardenhoofd.
heyyquote:
Leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
Op zaterdag 30 januari 2016 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Hai sofje
heyy
Ik heb dat ene boek gekregen dat ik laatst postte
http://www.bol.com/nl/p/p(...)en/9200000026240445/
Van mijn opa en omaquote:
Ah wat lief.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mijn opa en omaVoor mijn verjaardag alvast
Ja we vierden vandaag verjaardag van mijn broertjes en mij.quote:
lijkt wel een goed boek.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
heyy
Ik heb dat ene boek gekregen dat ik laatst postte
http://www.bol.com/nl/p/p(...)en/9200000026240445/
Dat lijkt mij ookquote:
doe maar!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook
ik zal een review geven als ik het uit heb
ga je zo beginnenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
TAME IMPAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent mij ook nog een review verschuldigdquote:
van?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent mij ook nog een review verschuldigd
quote:
mint paaseierenquote:
niet vergeten, nog niet bij de jamin geweest.quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
mint paaseieren
ben je dat alweer vergeten![]()
nu ga ik ook naar werchter, of hopen dat ze ook op best kept secret komen.quote:zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef Crack_ het volgende:[/b]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hé, ze komen ook naar Werchter en gelukkig heb ik daar al laaang kaartjes voor
HAOAHAOIAHOAIO al is dat heul nie uitverkocht
dat doe jij zelfquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:07 schreef McGrath het volgende:
fok verneukt tegenwoordig heel veel multiquotes.
Ik wil ook naar Werchter.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hé, ze komen ook naar Werchter en gelukkig heb ik daar al laaang kaartjes voor
HAOAHAOIAHOAIO al is dat heul nie uitverkocht
Ik ben dolll op Werchter.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet vergeten, nog niet bij de jamin geweest.
[..]
nu ga ik ook naar werchter, of hopen dat ze ook op best kept secret komen.
we gaan naar best kept secret met het voetbalteam en heel veel van mijn vereniging gaan elk jaar naar werchter.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dolll op Werchter.
Opzich wil ik wel ander festival, maar weet niet met wie. Maarja, Werchter ga ik tot nu toe ook alleen heen.![]()
Al liever met andere mensen maarja, lijkt me kleine kans dat dat niet goed gaat komen
KOPEN KOPEN KOPEN KOPENquote:
WERCHTEEEEEEEEERquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
we gaan naar best kept secret met het voetbalteam en heel veel van mijn vereniging gaan elk jaar naar werchter.
doe eens rustig crackiequote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN
[..]
WERCHTEEEEEEEEER![]()
WERCHTEEEEEER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk wat voor prachtfoto ik tegenkwamBaby darling doll face honey
Geen geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
KOPEN KOPEN KOPEN KOPEN
[..]
WERCHTEEEEEEEEER![]()
WERCHTEEEEEER
Ja, mag ook wel want ik ben nu 10 jaar ouderquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:13 schreef McGrath het volgende:
haal maar weer weg crack, daar gaat mijn beeld van jou.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:12 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel heeft vast een stijfje nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk wat voor prachtfoto ik tegenkwamA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McGrath, kijk hoe schatttiggg![]()
Baby darling doll face honey
Ik zie niet in wat er ook maar enigszins opwindend zou zijn aan die fotoquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:15 schreef Crack_ het volgende:
heel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McGrath, kijk hoe schatttiggg![]()
Ik vind dat wel iets voor hem. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er ook maar enigszins opwindend zou zijn aan die foto
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOEBaby darling doll face honey
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]wie is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOEOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nah, wel bij meisjes van enkele jaartjes ouderquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel iets voor hem. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
ja dagquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.mammamiatheparty.com/
Zou wel heen gaan.
Gaat wel goed. Alleen wat stomme kwaaltjes door antibiotica gebruik. Gewoon irritant.quote:
Ohh, nou hopelijk gewoon snel van antibiotica af?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat wel goed. Alleen wat stomme kwaaltjes door antibiotica gebruik. Gewoon irritant.
En open dag voor mijn nieuwe opleiding was ook een beetje een teleurstelling.
Ik ben met Ezell naar de open dag van mijn huidige opleiding geweestquote:
Zoietsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoveel beter nu, heb je veel crack gebruikt?
Ben er al vanaf, maar maakt ook een hoop goede bacteriën in je lichaam stuk. Weerstand is bagger. Dus ik ben vatbaar voor allemaal kleine kwaaltjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh, nou hopelijk gewoon snel van antibiotica af?
Welke opleiding was je voor naar de open dag? En zo erg teleurstelling dat je het nu niet meer goed weet of was meer, kut georganiseerd oid?
als er zo weinig aanmeldingen zijn is het sowieso wel handig om je keuze eens opnieuw te bekijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben er al vanaf, maar maakt ook een hoop goede bacteriën in je lichaam stuk. Weerstand is bagger. Dus ik ben vatbaar voor allemaal kleine kwaaltjes.
Komt er op neer dat de vorm van opleiding die ik wilde doen waarschijnlijk afgeschaft wordt. En een andere optie is ook onzeker. Ze weten niet of dat allemaal doorgaat omdat er zo weinig aanmeldingen zijn. Laatste optie is een cursus, maar die is hartstikke duur.
Zeiden ze bij mij ook. Uiteindelijk 2 klassen van 30 leerlingen. Zegt een hoop over de school. Want ik bezocht 2 scholen en beiden zeiden ze het. Ene school had inderdaad niet genoeg aanmeldingen en die waar ik heen ga uiteindelijk wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er zo weinig aanmeldingen zijn is het sowieso wel handig om je keuze eens opnieuw te bekijken
Ik vond dat ze juist heel eerlijk waren. Ook dat ik direct naar een lokaal verwezen werd voor specifieke vragen waardoor ik geen tijd heb verspild aan een algemeen verhaaltje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
Open dagen, wanneer ze je allemaal mooie verhalen vertellen in mooie grote gebouwen waar je nooit les gaat krijgen.
Open deur much.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
als er zo weinig aanmeldingen zijn is het sowieso wel handig om je keuze eens opnieuw te bekijken
Bloeduitstorting?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had een heel klein schaafwondje maar hij is een beetje paars geworden.
Wat voor opleiding is het dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Als de opleiding wel door zou gaan, is het dan moeilijk om een stageplek te vinden of valt dat wel mee?
Omdat ik de BBL variant wil doen ligt daar ook het probleem. De BOL variant met 5 dagen per week school zou geen probleem zijn. Maar goed, dat is sowieso niet wat ik zoek.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
Als de opleiding wel door zou gaan, is het dan moeilijk om een stageplek te vinden of valt dat wel mee?
O bah. Je bent wel gevoelig voor ontstekingen of niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee beetje ontstoken. Zo irritant.
Nee, het is ook wel logisch dat het lastig is. Het is lastig voor mbo-scholen om dat soort problemen aan te pakken en tegelijkertijd wel te proberen alle soorten onderwijs in hun eigen regio aan te bieden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik de BBL variant wil doen ligt daar ook het probleem. De BOL variant met 5 dagen per week school zou geen probleem zijn. Maar goed, dat is sowieso niet wat ik zoek.
Het is moeilijk om een goede BBL plek te vinden, waardoor veel mensen simpelweg niet kunnen starten. En omdat ik een diploma heb in dezelfde richting plus stages die aansluiten bij deze opleiding, zou ik twee jaar mogen skippen en in jaar 3 mogen starten. Maar er zijn te weinig mensen om een klas te vormen. Niet rendabel voor de school. Begrijpelijk.
De blaasontsteking is er ook nogquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
O bah. Je bent wel gevoelig voor ontstekingen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het is ook wel logisch dat het lastig is. Het is lastig voor mbo-scholen om dat soort problemen aan te pakken en tegelijkertijd wel te proberen alle soorten onderwijs in hun eigen regio aan te bieden.
[..]
De blaasontsteking is er ook nog
Maar wat zou je het beste tegen wondjes zoals dit kunnen doen? Er is niet echt meer iets open want het is al drie dagen oud maar werd vandaag ineens groot en lelijk, er zit zo'n hele rand rood omheen en het klopt.Ik neem het ze ook niet kwalijk, maar het is gewoon erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Ik kom niet verder dan goed schoonmaken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ah dank je, dat heb ik wel thuis liggen maar niet bij me, morgen even halen dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:58 schreef Fera het volgende:
Mijn moeder zegt dat je er trekzalf op kan doen. Sowieso goed in de gaten houden en opletten of je geen koorts krijgt.
Hoe heb je dat wondje opgelopen?
Ach, ik heb schaafwonden op een minder fijne plek.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah dank je, dat heb ik wel thuis liggen maar niet bij me, morgen even halen dan.
Is een schaafwondje van het plafond. Dus niet van een vieze omgeving ofzo, was te lui om te ontsmetten
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, ik heb schaafwonden op een minder fijne plek.
Over een week of zo.quote:
Ben blij dat ik van mezelf aardige wenkbrauwen heb.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
Het lijkt me zo kut om elke dag je wenkbrauwen bij te tekenenIk zou ook te bang zijn dat ik ze uitveeg ofzo
Gewoon laten tattooeren tochquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
Het lijkt me zo kut om elke dag je wenkbrauwen bij te tekenenIk zou ook te bang zijn dat ik ze uitveeg ofzo
Ja ik vind ze wel prima zoals ik ze nu hebquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben blij dat ik van mezelf aardige wenkbrauwen heb.
ja kan gewoonquote:
Jawelquote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan gewoon
veel kunnen doen vandaag?
nooit meer slapenquote:Op zondag 31 januari 2016 00:26 schreef supersof het volgende:
nog een aflevering kijken of naar bed gaan hmmm
of in bed en aflevering kijken
dat is geen optie meer voor mij helaasquote:
hahaquote:Op zondag 31 januari 2016 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is geen optie meer voor mij helaas
ik lijk wel een oude dame
Ja. Zo goed dat hij niet eens een kloontje heeft aangemaakt na zijn ban.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Gezelligmet art gaat het ook goed?
Of dat het er in daglicht toch nogal nep uitziet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
Alleen in daglicht?quote:Op zondag 31 januari 2016 11:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of dat het er in daglicht toch nogal nep uitziet.
eens een kut jong, altijd een kut jong.quote:Op zondag 31 januari 2016 11:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
godveredomme, vind ik videos van 2013, was ik toen dus al een kut jong![]()
blijkt maar weer ja, vind het bijzonder dat ik nog nooit serieus op me bek geslagen benquote:Op zondag 31 januari 2016 12:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
eens een kut jong, altijd een kut jong.
anders post je het liedje...quote:Op zondag 31 januari 2016 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kennen jullie dat liedje over Marvin Gaye?
Zo ja hoe heet die dame uit de clip?.
"Like marvin gaye get it on" is de titel denk ik.quote:
Ok, succes.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
"Like marvin gaye get it on" is de titel denk ik.
Niet like. Let'squote:Op zondag 31 januari 2016 12:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
"Like marvin gaye get it on" is de titel denk ik.
nee alle vrouwen haten seks en doen het alleen om zich voort te plantenquote:Op zondag 31 januari 2016 12:50 schreef Onnoman het volgende:
hebben vrouwen wel eens zoiets als: "ik heb nu zin om te batsen"?
Heeft hij afgezegd. Er kwam een opdracht voor hem tussen dus, daar gaf hij kennelijk de voorkeur aanquote:
Ah oke, jammer.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij afgezegd. Er kwam een opdracht voor hem tussen dus, daar gaf hij kennelijk de voorkeur aan![]()
Word morgen teruggebeld
Jupz. Hoe is het met jou? Al beetje opgekrabbeld?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah oke, jammer.
Morgen dan maar afwachten
Ja hoor, voor nu.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jupz. Hoe is het met jou? Al beetje opgekrabbeld?
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik ben eindelijk een beetje fit.
Het was een latertje gisteravond.
Ja dan is het karma omdat je niet op mijn aanbod ben ingegaanquote:Op zondag 31 januari 2016 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hoor, voor nu.
Volgende week zal t wel weer kut gaan he
Welk aanbod!?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan is het karma omdat je niet op mijn aanbod ben ingegaan
Welke band?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Trollscience het volgende:
met de zanger van een van mijn favoriete bands gepraat en hij was een chille gast
bzb?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:11 schreef Trollscience het volgende:
met de zanger van een van mijn favoriete bands gepraat en hij was een chille gast
Overdag beetje gegamed, gedronken en gekookt met Morrigan.quote:
Ga je maar teruglezenquote:
Oke, wat een kutnaam man. Verwachtte ook echt kut muziek maar dat is t niet gelukkig.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
The world is a beautiful place & I am no longer afraid to die
Gezelliiiigquote:Op zondag 31 januari 2016 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Overdag beetje gegamed, gedronken en gekookt met Morrigan.
Daarna verjaardag in de stad. Was om half 5 thuis. Beetje drankspelletjes en alles.
Ik heb toch geen zin om daar naar te gaan zoeken gekkiequote:Op zondag 31 januari 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je maar teruglezenik ga nu nog even boekje lezen voor voetbal begint
want?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Verder ben ik na mn Tame Impala optreden verliefd op die zanger zn bewegingen
Weet niet, fascinerendquote:
Op zijn live-zang zul je waarschijnlijk niet zo verliefd worden neequote:Op zondag 31 januari 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
Verder ben ik na mn Tame Impala optreden verliefd op die zanger zn bewegingen
Ik denk dat 50/50 goed/vals wasquote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Op zijn live-zang zul je waarschijnlijk niet zo verliefd worden nee
Achja, live heb ik het meestal toch niet echt door wanneer iets niet zuiver isquote:
Die Christina piercing tochquote:
wowquote:Op zondag 31 januari 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Achja, live heb ik het meestal toch niet echt door wanneer iets niet zuiver is.
[..]
Die Christina piercing toch
?quote:
Hm, nee ik voel me dan wel een beetje opgelicht ofzo. Ik vind de sfeer die een band neer zet echt heel belangrijk, maar ik voel me voorgelogen als een artiest dan eigenlijk niet kan zingenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:31 schreef Trollscience het volgende:
Live-zang boeit me eigenlijk ook niet zo heel veel, of het moet wel héél slecht zijn. Live gaat het toch meer om de energie/emotie die de band uitstraalt
Lijkt me wel apart als je dat tegenkomt zeg maar. Bij iemand een eerste keer naakt zien.quote:
Nah, dat heb ik niet zo. Win Butler is bijvoorbeeld absoluut geen goede zanger. Wat me wel irriteert is als een zanger live een heel ander timbre heeft dan op de plaat. Tame Impala heeft dat heel erg vind ik, op hun cd's klinkt die dude namelijk als de geest van John Lennonquote:Op zondag 31 januari 2016 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm, nee ik voel me dan wel een beetje opgelicht ofzo. Ik vind de sfeer die een band neer zet echt heel belangrijk, maar ik voel me voorgelogen als een artiest dan eigenlijk niet kan zingen.
Mij ook, maar hé, weet je meteen wie ik ben ofzoiets.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart als je dat tegenkomt zeg maar. Bij iemand een eerste keer naakt zien.
Ah, nee ik vond wel echt dat sommige nummers écht écht goed waren, boven verwachting ook wel.. en sommige nummers, ja gewoon slechtquote:Op zondag 31 januari 2016 13:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik niet zo. Win Butler is bijvoorbeeld absoluut geen goede zanger. Wat me wel irriteert is als een zanger live een heel ander timbre heeft dan op de plaat. Tame Impala heeft dat heel erg vind ik, op hun cd's klinkt die dude namelijk als de geest van John Lennon
quote:
Geen idee, het lijkt me nogal kutquote:Op zondag 31 januari 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer vragen hoezo ik niet serieus zou zijn ja?
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen idee, het lijkt me nogal kut
no pun intended
gewoon het lijkt me kut en ik vind het ook totaal niet mooi. best een afknapper.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke ja, doe normaal people
[..]hoezo
Ja, wát lijkt je kutquote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon het lijkt me kut en ik vind het ook totaal niet mooi. best een afknapper.
ermee rondlopen lijkt me kut. Maar zorgt het voor extra stimulans?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wát lijkt je kut.
En verder, ja dat mag. Ik vind het prachtig
Wel beetje raar om dan weg te lopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mij ook, maar hé, weet je meteen wie ik ben ofzoiets.
Nee, het is niks.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ermee rondlopen lijkt me kut. Maar zorgt het voor extra stimulans?
Nopequote:
Huh?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel beetje raar om dan weg te lopen.
Omdat ze een piercing wil ja?quote:
Ja, maar echt piercing door mn intieme shit, neequote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind het best mooi hoor Krekje. Beter dan clithood in ieder geval
Ik zou het niet leuk vinden omdat dat gewoon puur hoort te blijven ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar echt piercing door mn intieme shit, nee.
En gewoon niet mooi, misschien als je pornokutje hebt
Gewoon, ik vind het mooi?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:52 schreef Typisch het volgende:
Ik snap de meerwaarde totaal niet van zo'n ding daar. Zeker niet als het vervolgens ook niet zorgt voor extra stimulans of iets.
Heb jij een vriendin?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden omdat dat gewoon puur hoort te blijven ofzoOngeschonden
Zou tepelpiercing bij m`n vriendin ook niet geweldig vinden
Als ik een vriendin zou hebben*quote:
Apart.quote:
Bij veel dingen kan ik mij dat wel voorstellen, maar bij die specifieke plek niet echt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon, ik vind het mooi?
Maar dat soort dingen zijn ook wel lastig voor te stellen als je het zelf niet mooi vindt. Bij piercings en tats merk je dat wel gauw
Ik zeg toch ook niet dat het een dealbreaker is?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Apart.
Ik ben ook niet van de tats, maar mijn chick heeft ze wel en dat is voor mij totaal geen dealbreaker.
Ik ook niet? Maar ik vind het ook niet 'niet geweldig' zoals jij het verwoord.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het een dealbreaker is?
Nee maar dat kan tochquote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook niet? Maar ik vind het ook niet 'niet geweldig' zoals jij het verwoord.
ik welquote:Op zondag 31 januari 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou er verder niks van zeggen als ik haar naakt zou zien en zou opmerken dat ze een tepelpiercing had verder
Net zo lang tot hij er uit gehaald wordt zekerquote:Op zondag 31 januari 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou er gewoon 40-45 opmerkingen over maken
jaquote:Op zondag 31 januari 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net zo lang tot hij er uit gehaald wordt zeker
Oh, ik wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden omdat dat gewoon puur hoort te blijven ofzoOngeschonden
Zou tepelpiercing bij m`n vriendin ook niet geweldig vinden
Ah, dat kanquote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij veel dingen kan ik mij dat wel voorstellen, maar bij die specifieke plek niet echt.
Ik vind tatoeages vaak ook wel mooi, maar ik zou dat nooit durven. Weet echt niks wat ik over 40 jaar nog mooi zou vinden en omdat je het er nooit meer weg kunt halen vind ik dat toch wel belangrijkquote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef McGrath het volgende:
Tats vind ik wel mooi, alleen piercings vaak niet.
Hij bedoelt nu, of nietquote:Op zondag 31 januari 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net zo lang tot hij er uit gehaald wordt zeker
Waarom bij jou dan niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel.
Er zijn echt heel veel piercings die ik écht mooi vind, maar niet bij mij.
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook echt heel mooi, maar no way bij mij. Bij meeste niet tho
[..]
Ah, dat kan.
En wat voor tattoo's heeft je vriendin dan?
[..]
Ik vind tatoeages vaak ook wel mooi, maar ik zou dat nooit durven. Weet echt niks wat ik over 40 jaar nog mooi zou vinden en omdat je het er nooit meer weg kunt halen vind ik dat toch wel belangrijk.
[..]
Hij bedoelt nu, of niet
Ik denk niet dat Inso uberhaupt met zo'n iemand zou gaan![]()
Dat is dus lelijker dan christina.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel.
Er zijn echt heel veel piercings die ik écht mooi vind, maar niet bij mij.
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook echt heel mooi, maar no way bij mij. Bij meeste niet tho
[..]
Ah, dat kan.
En wat voor tattoo's heeft je vriendin dan?
[..]
Ik vind tatoeages vaak ook wel mooi, maar ik zou dat nooit durven. Weet echt niks wat ik over 40 jaar nog mooi zou vinden en omdat je het er nooit meer weg kunt halen vind ik dat toch wel belangrijk.
[..]
Hij bedoelt nu
Dit kloptquote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk niet dat Inso uberhaupt met zo'n iemand zou gaan
Dat geluid als het tegen haar tanden 'klikt'.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind veel piercings verder wel prima tot mooi.
Alleen tong niet echt
Ja, maar ze heeft niet op je gereageerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack had je mijn laatste dm nog ontvangen?
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat geluid als het tegen haar tanden 'klikt'.![]()
Ben er geen fan van.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Het schijnt bij bepaalde omstandigheden dan weer niet verkeerd te zijn
In KPD nietquote:Op zondag 31 januari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Jij hebt toch al een tepelpiercing Crack? Of vergis ik me nu met iemand anders hier
Well spottedquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:05 schreef Typisch het volgende:
navelpiercing is echt iets wat je wil als je 12 bent
en als het dan mag van papa en mama hebben ze een veel te dikke buik er voor en ziet het er niet uit
Wel slecht voor je gebit.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]Het schijnt bij bepaalde omstandigheden dan weer niet verkeerd te zijn
En het gaat ook snel ontsteken toch? Of is dat alleen als hij geplaatst wordtquote:
Dat verschilt. En ze kunnen overal wel ontsteken.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En het gaat ook snel ontsteken toch? Of is dat alleen als hij geplaatst wordt
Dan ben je wel echt een idioot jaquote:Op zondag 31 januari 2016 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik op ZMOK zat gingen paar meisjes met suikerziekte zelf lippiercings zetten.
Zelden zo hard gelachen als toen ze in het ziekenhuis terecht kwamen.
Zie niet voor me hoe mij dat zou moeten staanquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is dus lelijker dan christina.
vooral in het midden.
aan de zijkant kunnen vrouwen heel, heel soms nog wel hebben.
Dit ziet er uit als een puist.
Shit, jaquote:Op zondag 31 januari 2016 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack had je mijn laatste dm nog ontvangen?
Nee, neuspiercing en dat babytattoeage op mn enkel en dat was hetquote:Op zondag 31 januari 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Jij hebt toch al een tepelpiercing Crack? Of vergis ik me nu met iemand anders hier
En op emo meetings gingen ze ook piercings bij elkaar zetten.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:15 schreef Fera het volgende:
Ik had mijn industrial eigenlijk in mijn andere oor moeten laten zetten.
Hij ziet eruit als iemand die stoeptegels naar de ME gooitquote:Op zondag 31 januari 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En die artist ziet er uit als veel harddrugs verslaafden erbij lopen
Omdat ik één flapoortje heb. Misschien had die piercing het wat naar achteren getrokken. Maar ik was juist bang voor het tegenovergestelde.quote:
Ja, harddrugs verslaafdenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als iemand die stoeptegels naar de ME gooit
Ach, elk misgelopen punt is meegenomen tochquote:
straks weer choke tegen adoquote:Op zondag 31 januari 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, elk misgelopen punt is meegenomen toch
Dat was echt heel slecht, het Nederlands voetbal is gewoon echt niet om aan te zien.quote:
Verleden week was erger in eigen huis tegen Heracles. Dat was me ook slehct zegquote:
Immers gesccoord hequote:Op zondag 31 januari 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt heel slecht, het Nederlands voetbal is gewoon echt niet om aan te zien.
Ik heb gister league 1 clubs beter zien spelen
Alles opdoeken.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was echt heel slecht, het Nederlands voetbal is gewoon echt niet om aan te zien.
Ik heb gister league 1 clubs beter zien spelen
De Boer laat het team iedere keer zo slecht spelen, ongelofelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verleden week was erger in eigen huis tegen Heracles. Dat was me ook slehct zeg
Straks Carlisle, Brunton Parkquote:Op zondag 31 januari 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Opdoeken die competitie.
Schaatsen tot nationale volkssport promoveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |