SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal hier wel wat vaker komen kijken ja.
Wub wub?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:40 schreef FrauMilena het volgende:
Het is zaterdagavond.
Edit: Tijd voor wub wub met de buren.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal hier wel wat vaker komen kijken ja.
Dat zou ik echt niet volhouden haha.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
24 uur bij je ouders is wel zo'n beetje de max van het verdraagbare.
Nou ik kan nog een beetje afwisselen tussen de twee ouders als ik er ben, dat dan nog welquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet volhouden haha.
ohquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu natuurlijk, zo moeilijk is het niet
Ik ben er nu bijna drie weken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
24 uur bij je ouders is wel zo'n beetje de max van het verdraagbare.
quote:
Beetje anticlimax zeker dat ik gewoon oorverdovende dubstep bedoelde. Had behoefte aan een een korte herbeleving van 2011/2012.quote:
Doe eens niet zo vervelend.quote:
dat was niet vervelendquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Beetje anticlimax zeker dat ik gewoon oorverdovende dubstep bedoelde. Had behoefte aan een een korte herbeleving van 2011/2012.
[..]
Doe eens niet zo vervelend.
ik zou het voornamelijk ongemakkelijk vinden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mweh >.>
ben sowieso te monogaam voor orgies
in welk opzicht?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou het voornamelijk ongemakkelijk vinden.
vertel ons meerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zou het voornamelijk ongemakkelijk vinden.
sorryquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:58 schreef FrauMilena het volgende:
xcachet waarom moet je het nou weer ruineren
Valt wel mee. Het eten is lekker hier. :$ Maar het internet is om te huilen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pffff. Je hebt vast veel zin om weer naar huis te gaan kan ik me zo voorstellen.
Wel fijn dat je het toch goed naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het eten is lekker hier. :$ Maar het internet is om te huilen.
Klopt zeker. Ze verzorgt mijn wond en kookt het eten. Maar ik kan inmiddels wel weer de honden uitlaten, stofzuigen, de wc schoonmaken en afwassen. Dus ik lig niet te luieren of zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het toch goed naar je zin hebt.
Het klinkt wel alsof je moeder je uitstekend verzorgd.
Dat lijkt me ook lastig om wekenlang vol te houden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt zeker. Ze verzorgt mijn wond en kookt het eten. Maar ik kan inmiddels wel weer de honden uitlaten, stofzuigen, de wc schoonmaken en afwassen. Dus ik lig niet te luieren of zo.
En ik zag bleek. Beetje zonlicht is geen overbodige luxe. :$quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook lastig om wekenlang vol te houden.
En je moet je conditie weer een beetje opbouwen natuurlijk.
Ja je hebt er wel kijk opquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:16 schreef Sked het volgende:
zei toch Pax
beter niet op Vitesse betten
Ik ben er even helemaal klaar meequote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja je hebt er wel kijk op
was het afzien?
Ach, het houdt de Eredivisie spannendquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben er even helemaal klaar mee
Om te kotsen zo slecht
Je wilt gewoon piemel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel is vanavond weg. Maar ik ga wel naar zijn huis omdat mijn boek uit is.
Dat kan mij toch geen bal schelen manquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach, het houdt de Eredivisie spannend
Ik heb iets voor je meegenomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt gewoon piemel.
Geef maar toe.
Mijn eigen boek?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb iets voor je meegenomen.
Nee, dan is het niet meer leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Heb je een hint?
Nouja, ik zie het morgen wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet meer leuk.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik zie het morgen wel.
Ik probeer te poepen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ga maar snel naar je feestje :$
Ik zeg niets hoor. Mocht iemand wat vragen, zet ik het in een spoiler. Als je dan nog klikt ben je zelf een paardenhoofd.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken.
Iedereen die spoilert krijgt een paardenhoofd in zijn bed
Als ik dan zo stom ben om op de spoiler te drukken leg ik een paardenhoofd in mijn eigen bedquote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zeg niets hoor. Mocht iemand wat vragen, zet ik het in een spoiler. Als je dan nog klikt ben je zelf een paardenhoofd.
heyyquote:
Leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
Op zaterdag 30 januari 2016 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Hai sofje
heyy
Ik heb dat ene boek gekregen dat ik laatst postte
http://www.bol.com/nl/p/p(...)en/9200000026240445/
Van mijn opa en omaquote:
Ah wat lief.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mijn opa en omaVoor mijn verjaardag alvast
Ja we vierden vandaag verjaardag van mijn broertjes en mij.quote:
lijkt wel een goed boek.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
heyy
Ik heb dat ene boek gekregen dat ik laatst postte
http://www.bol.com/nl/p/p(...)en/9200000026240445/
Dat lijkt mij ookquote:
doe maar!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook
ik zal een review geven als ik het uit heb
ga je zo beginnenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:03 schreef Crack_ het volgende:
TAME IMPAAAAAAAALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent mij ook nog een review verschuldigdquote:
van?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent mij ook nog een review verschuldigd
quote:
mint paaseierenquote:
niet vergeten, nog niet bij de jamin geweest.quote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef supersof het volgende:
[..]
mint paaseieren
ben je dat alweer vergeten![]()
nu ga ik ook naar werchter, of hopen dat ze ook op best kept secret komen.quote:zaterdag 30 januari 2016 22:05 schreef Crack_ het volgende:[/b]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar hé, ze komen ook naar Werchter en gelukkig heb ik daar al laaang kaartjes voor
HAOAHAOIAHOAIO al is dat heul nie uitverkocht
dat doe jij zelfquote:Op zaterdag 30 januari 2016 22:07 schreef McGrath het volgende:
fok verneukt tegenwoordig heel veel multiquotes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |