Wat?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In Nederland kijkt men liever naar een type Gudelj.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In Nederland kijkt men liever naar een type Gudelj.
https://streamable.com/uh7oquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:47 schreef Dos37 het volgende:
Gadver vieze actie. Hopelijk breekt ie een beej op de weg terug naar de kleedkamer
Op Ziggo Sport komt Borja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
Iñaki en Muniain weer herenigd tegen Getafe straks. Daar ga ik voor zitten.
Volwassen dat je dit zegt, nadat hij hafcfan eerder opperde dat jij een spreekverbod moest krijgen.quote:
Heb er net een banaantje en twee boterhammen ingegooid, avondeten doe ik wel na de wedstrijdquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het gaat. Jij moet zo ook al eten toch? Begint half 7
Zonder Rashica.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb er net een banaantje en twee boterhammen ingegooid, eten doe ik wel na de wedstrijd
In jou geval pleit ik voor een spreek en typeverbod.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volwassen dat je dit zegt, nadat hij hafcfan eerder opperde dat jij een spreekverbod moest krijgen.
Ik ben niet zo rancuneusquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volwassen dat je dit zegt, nadat hij hafcfan eerder opperde dat jij een spreekverbod moest krijgen.
Das #vieslaat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb er net een banaantje en twee boterhammen ingegooid, avondeten doe ik wel na de wedstrijd
Nakamba, Vako DIKS en Solanke zijn nu de enige behagelijke spelers wmb.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ibarra toonde zich tegen PEC een waardig vervanger tot hij driedubbele dekking kreeg
Solanke moet eens wat meer doelpunten gaan makenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nakamba, Vako DIKS en Solanke zijn nu de enige behagelijke spelers wmb.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind nu eten wel erg vroeg, heb ik op de late avond ook weer honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |