En hier weer verder
00:40 uur
Annet: "Zal ik nog een paar stukjes gaan breien, misschien krijg ik het nog af". Hieke: "Je mag het meenemen, hoor".
A. : (tegen F.) zal ik dan bij jou slapen ?
F. : ja, waarom niet ?
H. : lekker knus
A. : waarom doe jij dat niet (tegen H.) ?
H. : kan niet voor de kijkbuiskindertjes
A. : ik snap jou wel hoor
H. : (tegen F.) jouw bed licht wel lekker, dat wat ik nu heb is niks, nog slechter dan eerder
F. : die van mij ligt wel lekker ja, maar niet zoals thuis.
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 09-11-2000 01:09]
H. was even iets te snaaien aan het halen en kruipt daarna weer bij F. op de bank.
A. : Kim, ga jij nog steeds de kippen doen ?
De anderen zijn klaar met hun spelletje aan de eettafel.
R. en B. komen in de huiskamer zitten.
R. : B. , heb jij nog iets gehoord van de bestelling ?
B. : nee
R. : een oude fiets...
F. wrijft H. soms over haar gezicht
B. : de mensen van de nominatie moeten morgen goed uitslapen, vind ik
B. : Kim, ik doe het morgen wel (de kippen : red.)
B. : met dat mooie weer stonden we nog wel eens vroeg op
A. : ik heb een tijdje fitness gedaan, en pasten m'n kleren niet meer. Ik werd er gewoon hartstikke breed van.
B. laat haar spierballen zien
B. : G. deed iets en toen liet hij een scheet. Schrok even. Heb je dan zwakke sluitspieren of niet ?
Ze hebben het nu over het eten en de hoeveelheden daarvan.
R. : als je zag hoeveel die gasten voor de koers. Dat deed ik niet. Gewoon brood.
Sorry dat deze post enigzins subjectief is, maar H+F zenden bepoalde signalen uit. Die ik opvang.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 09-11-2000 01:27]
Er wordt gesproken over het vele roken, en dat ze 2 dagen zonder moeten. Ze vragen zich af bij wie ze kunnen bietsen.
R. zie ik gapen.
B. : Koos z'n vader z'n kaak zat ook altijd vast, en die moest naar het ziekenhuis.
H. : de kaakchirurg, ja daag... Heb 2 pilletjes gehad.
H. : Indy gaf ik in het vliegtuig een kauwgompje. ( tegen het geknak in de oren: red. )
H. : ik ben wel moe
B. : kom, gaan we lekker naar bed toe. We moeten nog even oefenen.
R. probeerd te lezen
B. heeft het over Gene Kelly en Fred Astaire. Ze vindt dit mooie filmmuziek. Vroeger was ik al aan het tapdansen. Vroeger had ik een lugubere hobby ; materiaal sparen van overleden sterren.
Reclame
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 09-11-2000 01:39]
[Dit bericht is gewijzigd door Alwin op 09-11-2000 02:05]
Ze maken een ondeugend plannetje om naar de tuin te gaan en iets met het kippenhok te gaan doen.
Ze trekken de jas erbij aan.
F. staat even later op het kippenhok.
R. zegt, er staan auto's waarvan 1 met licht aan.
F. kijkt over het hek en fluit naar iemand die bij een deur staat. Hij denk dat zegt hij even later en laat het ook R. zien.
R. : dat is een tak
R. : daar staat ook een brandweerauto.
R. : je komt er echt heel makkelijk in. Er zo overheen.
Ze fluiten weer.
R. : die gast van de bewaking weet niet wat hij ziet natuurlijk.
Ze gaan weer naar binnen.
F. : er valt niet veel te zien.
R. : je bent echt zo pleiten !
F. : 2 keer snuiten en je bent weg.
R. : zullen we vragen of ze iets voor ons hebben in de DK. Even iets leuks. Een beetje muziek ofzo.
F. : om de rest te jennen.
R. : houden we ze gewoon nog even wakker. Zullen we vragen of ze nog op zijn ?
F. : we vervelen ons.
R. : ze hebben er geen zin in.
Reclame
[ik heb geen dromen van een ton]
F en R giechelen vooral. Zitten nu in Hobbykamer volgens mij.
en er weer uit:
Robin wil er niet via straf uitgezet worden. je mag niet in de mast klimmen volgens Robin. Je mag er niet buiten.
Streams blijven af en toe hangen.
Ferdi wil naar bed (of naar hieke, dit zegt hij alleen niet)
Ferdi heeft het ineens over zelfmoordpillen.
Het netje is te laag. R en F proberen met al hun technische kennis deze hoogte te veranderen.
(een beetje TT-Game duur 20 minuten; dit wordt erg saai)
ik kan het niet meer aanzien. Weltrusten
D. blijkt nog wakker te zijn, en begint nog maar eens weer over het gedrag van F.
D. : ik snap niet dat iemand die 8 weken lang verkondigd, niet bij iemand in bed te gaan liggen, dit wel doet.
F. kan ik niet goed verstaan.
R. drinkt nog wat in het keukentje en gaat dan naar bed.
F. en D. kletsen daar.
Kim komt ook even buurten, en heeft het over het nemen van pilletjes.
D. had ook al pilletjes genomen.
R. : F. , hoor je die wekker wel op de gang ?
F. : ja, ik wordt wel wakker.
R. : zo (tegen D. ) zal ik even bij jou komen liggen ?
D. antwoord direkt met 'ja'.
F. : als jullie het gaan doen, flans hem er dan gelijk in, en maakt daarna hijggeluiden.
R. : ik krijg een stijve paal man (lachend).
Ze vinden het heet in de slaapkamer.
F. : ik wens u beiden nog een goede nacht.
R. schreeuwt op z'n Brabants 'niet doen'.
F. : ik heb dat niet nodig jongens. Geen sex voor het huwelijk.
F. en R. doen nu stemmetjes van 'Jiskefet' na, en hebben 't over stijve piemels...
D. grinnikt
We zullen het zien na de man die vorig jaar niet hoefde te vertrekken.
*ruudje
Ferdi: Ja waar is dat spul?
Ferdi geeft zijn zoektocht op en gaat weer naar buiten
Ferdi: Stel je toch niet zo aan he
En begint met het schoonmaken van Cindy haar hok.
Ferdi maakt Cindy haar hok schoon en zingt ondertussen
Why do you need a heart if can't get the heart that you want
(ofzo iets Volgens mij Tina Turner)
En gaat vervolgens naar binnen om een broodje te eten.
Ferdi is in de dagboekkamer wezen vragen waar de zalf ligt (Inde kast naast de jassen )
Maar deze sturen hem naar de hobbiekamer
Ferdie: Hmm nee niet echt... hmmm.nope
Ferdie gaat verder op zoektocht door het huis
Ferdi: Hmmm mooi balen
Ferdi: Op is er niet meer... weg gegooit
*ruudje
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 09-11-2000 09:28]
Ferdi zingt en fluit terwijl hij weer een broodje neemt: What love got to do
En spoelt wat glazen af en ruimt daarna de keukentafel op
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 09-11-2000 09:29]
Cindy blijft zachtjes mekkerend achter en gaat met zijn poten weer tegen het raam aan staan om naar binnen te kijken
Ferdi: Mehhh
Ferdi: Pffff beest beest beest
Je zou maar zo'n beest thuis hebben, word je helemaal dol
Ferdie trekt ondertussen even wat andere kleren aan
Cindy: mekker mekker
Ferdi: Pffff beest beest beest
Kim: Hoi... is het al elf uur
Ferdi: Ja het is al elf uur
BB: er zou toch nog hooi moeten zijn in het huis, dus je moet maar even aan annet of bianca vragen waar ze dat gelaten hebben
Ferdi: Ooh oke
Ferdi gaat weer naar binnen en gaat weer even verder met de gewichten
Grapje van Koos. Tijdens de ontbijtgesprekken kruipt hij onder tafel. Niemand heeft het gemerkt. Tot hij iemand kietelt. Hij wilde even kijken of ze hem zouden missen, als hij er niet zou zijn. De bewoners niet dus (maar ik wel).
Hieke heeft last van haar kaak.
Na het ontbijt bespreken Georgie en Annet in de slaapkamer de kwaliteit van de matras. Georgie heeft thuis Aupin en een water bed. Voor hem alleen het allerbeste, want zijn lichaam heeft dat gewoon nodig.
Georgie gaat nu een dutje doen, want hij heeft last van zijn nek. (Zou die nek niet overgaan als hij niet de hele dag in bed lag of op de bank hing?).
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 09-11-2000 13:58]
Onderanders welke nummer ze mooi vinden, welk nummer ze aan het lachen maakt, wel nummer ze verdrietig maakt, welke cd ze het laatste gekocht is, welke cd een miskoop was geweest en meer van dit soort vragen.
Bewoners antwoorden er op en zingen af en toe een deel van het lied.
En vervolgens gaan ze weer door over de cd's
Annet komt met Kim uit de dbk
Robin: Ze is weg!!!!
Hoeven we geen stront meer te ruimen
Annet: Das ook het belangrijkste he dat je geen stront hoeft te ruimen
Annet roept iedereen bij elkaar om wat voor te lezen
Annet: We hebben dus net te horen gekregen dat ze niet meer terug komt
Des al niet te min gaat het best wel goed met haar
K: Ja ze is gewoon weg gehaald omdat ze hier niet gelukkig was
A: Ja het gaat goed met haar
Met de strekking dat Cindy het huis is uitgehaald na de vele klachten van de kijkers omdat cindy niet goed genoeg verzorgt wordt.
BB sluit nog af met dat er niets te juichen valt nu cindy weg is omdat BB juist wou laten zien dat mens en dier samen konden leven
De bewoners reageren hier hevig en snappen niet dat de kijkers zo'n slechte indruk hebben gekregen van de verzorging voor Cindy en dat in hun ogen ze alles hebben gedaan om cindy het aangenaam te maken. Maar dat ze niet meer tijd konden en wouden doorbrengen dan dat ze gedaan hebben.
Bianca: Niet iedereen kan zo veel tijd aan haar bestende zoals annet gedaan heeft.
Annet vind het jammer dat ze Cindy zo het huis hebben uitgehaalt zonder dat ze de kans had om er even afscheid van te nemen.
[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 09-11-2000 15:41]
Ze hebben het over Cindy als B. binnen komt.
B. : liggen ze te krikken...
Ze praten even over A. en Kim die in de DK moesten komen omdat hun de gevoeligste types zijn en Koos en R. niet ( van de genomineerden ).
B. vraagt dan nog iets over een antwoord van G. over de weekopdracht ( smoesje ).
Reclame
Het gaat over in wat geplaag met Hieke. Ze wil dat hij iets maakt voor haar en hij wil niet. Als Georgie wegloopt kletsen Hieke en Ferdi erover verder. Hij vindt Hiekepieke heel zielig zegt ie, ze krijgt noooooit wat. Dan zeurt ze om het delen van een douchemuntje, Ferdi kan best 1 minuutje afstaan. Ze mag van hem wel onder de douche met hem en Georgie. Ze heeft liever een emmertje water. Deal zeggen ze.
Op de achtergrond horen we Georgie. Hieke denkt dattie staat te douchen. Kan toch niet denken ze dan want hij had geen muntje meer.
Hieke hoort Bi op de gang over tarotkaarten en doet de deur open. Er wordt gevraagd of F&H aan het krikken waren. Dan gaat het verder over tarot en de kaarten die Kim, Georgie, Koos en Robin hebben getrokken.
Ferdi vraagt raad aan Bi over de voor- en afkeuren van Georgie qua films. Bi gaat daarna douchen en Ferdi en Hieke zijn weer alleen. Hij ligt onder zijn dekbed en Hieke ligt er gekleed naast. Ze lachen wat samen, kletsen wat, nix interessants en dan:
Reclame...
Hieke vertelt Ferdi over een sportschool oid. Gezellibelli vindt Ferdi.
Ik ben weer weg...
Nogal geheimzinnig dus !
Beeld badkamer.
B. en Kim daar.
Praten over boeken.
Kim : de 'Celestijnse belofte' moet zo'n goed boek zijn.
Koos staat zich te wassen bij de wastafel.
A. komt ook daar.
Koos : zo schoonheid...
Reclame
>Pauze<
Bi troost haar op zachte toon. Dat de geit niet gelukkig was. Ook nergens gelukkig wordt, het lag niet aan de bewoners. De geit wilde teveel, dat kan je van mensen niet verwachten. Enz enz. Annet zegt uiteindelijk dat Bi altijd mooie woorden heeft.
Verder over ontspanningsoefeningen.
In de woonkamer nemen de bewoners de weekopdracht door. Wat is de favomuziek van Dees? Dat weet ze ff niet, het staat op een cd die nooit is uitgebracht zegt Dees.
Hieke wordt naar de DBK geroepen en komt terug met een boodschap van BB. Vanavond mogen ze geen afscheid van de vertrekkende bewoner nemen in de gang. Ze moeten het in de woonkamer doen om het contact met de buitenwereld te beperken.
Reclame...
De genomineerden zouden het wel leuk vinden als de rest de gang in mag. Bi vindt dat ze daarom met z'n 4en moeten vragen in de DBK om dit te veranderen.
Hieke zei iets als:'Wij zijn toch 1, dan gaan we ook als 1 die gang in.'
Ze zeggen nu dat ze deze opdracht niet opvolgen. De ergste sanctie is dat de uitgestemde bewoner dan niet weg mag omdat de deur niet open kan, big deal denkt Bi.
Ze zijn het erover eens. Zingen wat regeltjes. Bi stoeit met Hieke. Ferrrwwwwdie maakt herrie en de rest gaat geloof ik beslag maken voor de pannenkoeken.
Georgie vraagt Dees om advies, hoeveel boter moet er in het beslag.
We blijven bij Hieke die weer eens het tarotboek voorleest aan Bianca. Ferdi ligt in slaap te vallen op de bank naast hen.
Ferdi gaat toch maar in bed slapen, ze zullen hem strax wekken. De dames gaan verder over de tarot en ze snappen het nog steeds niet, al denken ze van wel.
Midden in het verhaal van Bi over wat de tarot over Hieke zegt, onderbreekt Hieke. Ze vraagt of het wel slim is de 4 genomineerden naar de DBK te sturen. Worden ze weer gebrainwashed denkt ze. Bi denkt dat Robin zijn mond wel open doet. En het is het enige dat de bewoners kunnen doen.
Hieke roddelt nog wat verder over Kim en Georgie? Het is lastig te verstaan omdat ze zachter gaat praten, gaat iig ook over BB. Ze zegt als laatste dat ze wel benieuwd is wie toch die berichten maakt en uitdraait bij BB.
Dan komt Bi nog ff terug op de zwaardenkaart die Hieke heeft getrokken en ze staan op en gaan naar de keuken. Daar maken Dees en Georgie beslag. Hieke verdwijnt uit beeld en Bi blijft ff bij ze kijken. Mooi beslagje, ze wil graag 1 met rozijnen. Dan is ook zij weer weg en we blijven in de keuken. Dees en Georgie gaan al bakken. Bi is weer terug en geeft natuurlijk een beetje advies Dees kijkt toe hoe Georgie bakt, ze vindt het mooie pannenkoeken. Ondertussen eet ze zo te zien een broodje. Bi komt met Dees de weekopdracht oefenen.
18.10 uur De genomineerden komen uit de DBK. Ze mogen toch in de gang zwaaien. Kim gaat het uitleggen. Ze zijn in de keuken. De streams draaien weg naar de woonkamer en de uitleg blijft ons dus bespaard.
Dan komt ff Koos aan het woord en ineens zien we hem op een monitor bij de regie. Dan komt Gordon in beeld en hij gaat zingen. We zien de regiekamer en alle schermpjes daar, zien en horen Gordon zingen.
Gelukkig worden we verlost door de reclame...
Weer terug nog steeds Gordon die al bekkentrekkend in de camera zingt. Alsof ze een clipje maken... Hij mag ook met de knopjes spelen bij de regie.
En weer terug in de woonkamer. Die is leeg. Op de achtergrond hoor je de bewoners, niet te verstaan.
De genomineerden gaan nu geloof ik de koffers pakken en Georgie bakt verder. Dees staat erbij en kijkt ernaar.Geen geluid meer, wat een gek*t En we gaan naar de tuin.
Ik ben weer weg
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 09-11-2000 18:21]
18.35 uur
Ferdi is in het bed gaan liggen.
Robin vertelt hem dat hij het wel leuk vindt om zijn koffer te pakken; "Is alles weer netjes opgevouwen."
Ferdi: "Weet je wat zo kut is, dat je hem straks weer uit moet pakken."
18.40 uur
Hieke komt de slaapkamer binnen en kruipt bij Ferdi op bed. Robin gaat verder met spullen uit de badkamer verzamelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 09-11-2000 18:45]
Ik hoor de leader van BB al op TV, Hieke en Ferdi met "She" op de achtergrond
Later...
Georgie wordt naar de DBK geroepen. De rest van de bewoners is druk en oefenen nog eens voor de weekopdracht.
Georgie is weer terug, geen idee wattie zegt. Veel afwasgeluiden. Hij zegt iets als:'Mijn lichaam gaat voor' Misschien iets over de valium ofzo die hem gisteren beloofd is. De rest kletst druk door elkaar. Georgie houdt een heel verhaal tegen Annet en Kim? Kan er nix van verstaan door de herrie van Bi en Ferdi.
Robin staat in de slaapkamer zijn haar goed te doen.
Reclame...
Ik ben weer weg
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 09-11-2000 20:19]
[Dit bericht is gewijzigd door mercurius op 09-11-2000 21:26]
Robin, Ferdi en Koos zitten in de tuin en zijn aan het kijken of er buiten mensen staan en zijn druk aan het fluiten.
Robin staat op het fornuis.......
Er lopen allemaal muizen rond...... Robin vraagt of Hieke bang is voor muizen maar dat is ze niet....
Er gebeurt niets buiten.... en iedereen gaat weer naar binnen.
*Ruud
Annet is heel erg zenuwachtig en hoopt dat ze er te mooi uit ziet om naar de studio te gaan. Hieke merkt op dat Desiree en Annette wel zusjes zouden kunnen zijn.
B: 'Oh, ik ga je zo missen.'
A: 'Ik jou ook'
B: 'Het gaat nu snel hoor, ik weet dat je wil blijven.'
23.05
Annet verlaat het huis
In het huis barst Bianca in tranen uit en wordt getroost door Hieke.
B: 'Ik vind het wel heel jammer.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 09-11-2000 23:07]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |