Dat of net zoals in ons geval van nieuwbouwhuis komt er al glasvezel van Reggefiber (=vrijwel volledig van KPN). Zie ook link van tuurke77 voor meer info qua telefoonlijn verhaal.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:08 schreef Manke het volgende:
Volgens mij is kpn verplicht iedereen van een telefoonlijn en dus adsl te voorzien .
Klopt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:48 schreef Mr.Baloo het volgende:
volgensmii kan ik gewoon geen kant op
klinkt imho als een leuk gevalletje voor de NMA, neem eens contact met ze op hoe dit zitquote:Op woensdag 10 februari 2016 08:48 schreef Mr.Baloo het volgende:
Hmm.. ik heb alle reacties van jullie gelezen, maar sommige hebben het over om via de telefoonkabel/adsl naar een andere provider te gaan. Dit gaat dus niet want we hebben geen telefoonkabel. Alleen de groene kabel van ziggo. En dat van het wonen in ziggo gebied en dat hun het meeste hebben betaald heb ik gehoord van een medewerker op de technische afdeling van kpn. Via de site mijnaansluitingen heb ik ook al een offerte proberen op te vragen maar dit doen ze alleen als kpn hun daar de opdracht voor geeft, wat ze niet doen omdat het dus een ziggo gebied is en als kpn daar kabels wil gaan leggen ze blijkbaar erg veel aan ziggo moeten gaan betalen. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ik wordt er eerlijk gezegd behoorlijk gek van.. volgensmii kan ik gewoon geen kant op
en daar zit nou net het probleem: er ligt alleen kabel en er is dus geen concurrentie, ziggo kan; bijwijze van spreken; de prijzen met 200% verhogen, ze hebben toch monopoliequote:Op woensdag 10 februari 2016 09:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt.
KPN legt bij jou alleen een kabel als jij erg veel geld gaat betalen.
Zelf vind ik het ook onzin om de verschillende systemen nog aan te gaan bieden in nieuwbouwwijken. Over het algemeen is er niets mis met Ziggo of Glasvezel en beiden bieden over het algemeen een goed en compleet product. Waarom dan nog mensen op kosten jagen door een dubbele infrastructuur uit te rollen?
Alleen moet Ziggo dezelfde prijs hanteren voor al haar aansluitingen en verliest zij dan alle klanten in de gebieden waar wel beide aansluitingen liggen, gaat dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:21 schreef mschol het volgende:
[..]
en daar zit nou net het probleem: er ligt alleen kabel en er is dus geen concurrentie, ziggo kan; bijwijze van spreken; de prijzen met 200% verhogen, ze hebben toch monopolie
ziggo moet helemaal niet dezelfde prijs hanteren, dat ze dat wel doen is mooi meegenomen natuurlijkquote:Op woensdag 10 februari 2016 09:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alleen moet Ziggo dezelfde prijs hanteren voor al haar aansluitingen en verliest zij dan alle klanten in de gebieden waar wel beide aansluitingen liggen, gaat dus niet gebeuren.
NMA doet hier niets mee, wie willen ze dwingen om beide aansluitingen te verzorgen? Daar is namelijk geen enkele verplichting toe.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt imho als een leuk gevalletje voor de NMA, neem eens contact met ze op hoe dit zit
En jij denkt dat ze een beleid gaan voeren waarbij je kosten worden berekend aan de hand van je postcode?quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ziggo moet helemaal niet dezelfde prijs hanteren, dat ze dat wel doen is mooi meegenomen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |