abonnement Unibet Coolblue
pi_159654310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:21 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Van mij mogen irl me en fok me tot op zekere hoogte gescheiden blijven :')
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:21 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Van mij mogen irl me en fok me tot op zekere hoogte gescheiden blijven :')
Ja oke snap ik wel, maar zie je jou echt supergoed in beeld dan?
pi_159654339
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 15:15 schreef Riparius het volgende:

Vanavond zijn Karen, Kristel en Josje alweer te zien bij Nicholas op VTM om 20:35.
Niet HKM?



quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:23 schreef HesterB het volgende:

Ja oke snap ik wel, maar zie je jou echt supergoed in beeld dan?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_159654501
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:24 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Niet HKM?

Nee. Ik zeg toch KKJ? Of twijfel je aan de betrouwbaarheid van mijn informatie?
pi_159654545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:30 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee. Ik zeg toch KKJ? Of twijfel je aan de betrouwbaarheid van mijn informatie?
Het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn :D
pi_159654679
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:32 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn :D
Promo van het nieuwe seizoen van Nicholas staat hier.
pi_159654715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:32 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Het lijkt gewoon te mooi om waar te zijn :D
Het was ook slechts een tussendoortje bij de K3zktK3 audities zo te zien.

Vaag dat auditerende Marthe ook al een trucje mag doen. :+
pi_159654750
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Het was ook slechts een tussendoortje bij de K3zktK3 audities zo te zien.

Vaag dat auditerende Marthe ook al een trucje mag doen. :+
Ik zag Slongs *O*
pi_159654830
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Het was ook slechts een tussendoortje bij de K3zktK3 audities zo te zien.

Vaag dat auditerende Marthe ook al een trucje mag doen. :+
HEEL toevallig dat ze uit al die meisjes Marthe kozen om een truc mee te doen..
pi_159654873
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:43 schreef HesterB het volgende:

[..]

HEEL toevallig dat ze uit al die meisjes Marthe kozen om een truc mee te doen..
Waarom vinden jullie dat zo suspiscious? Ze waren bij de audities, per dag waren er (aangezien er maar 100 kandidaten waren en vier auditiedagen) maar 25 meisjes die aan de beurt kwamen. Marthe heeft sowieso een leuke uitstraling, was daar toevallig die dag en wie weet hebben er ook nog andere meisjes meegedaan.
pi_159654925
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Het was ook slechts een tussendoortje bij de K3zktK3 audities zo te zien.

Vaag dat auditerende Marthe ook al een trucje mag doen. :+
Waar zag jij Marthe in die promo? Tijdcode?

Hier is de beschrijving van het programma:

Nicholas Arnst verbaast BV's met zijn magische kunsten.

Nicholas verlegt het werkterrein van zijn street magic van de straat naar tv-land. Achter de schermen neemt hij onder andere de acteurs van 'Familie', Sean Dhondt, Slongs Dievanongs, Ivan Pecnik, Nathalie Meskens, Tine Embrechts, Chris van Espen en ex-K3'tjes Karen, Kristel en Josje mee op een magische trip die hen nog lang zal bijblijven.
pi_159654928
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:45 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Waarom vinden jullie dat zo suspiscious? Ze waren bij de audities, per dag waren er (aangezien er maar 100 kandidaten waren en vier auditiedagen) maar 25 meisjes die aan de beurt kwamen. Marthe heeft sowieso een leuke uitstraling, was daar toevallig die dag en wie weet hebben er ook nog andere meisjes meegedaan.
Ja klopt je hebt gelijk. Maar ziet er gewoon heel toevallig uit. maar geloof best dat het ook gewoon toeval is, want lijkt me sterk dat ze bij de audities al wisten wie het zouden worden. Dat is zeker niet het geval
pi_159655004
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:47 schreef Riparius het volgende:

[..]

Waar zag jij Marthe in die promo? Tijdcode?

Hier is de beschrijving van het programma:

Nicholas Arnst verbaast BV's met zijn magische kunsten.

Nicholas verlegt het werkterrein van zijn street magic van de straat naar tv-land. Achter de schermen neemt hij onder andere de acteurs van 'Familie', Sean Dhondt, Slongs Dievanongs, Ivan Pecnik, Nathalie Meskens, Tine Embrechts, Chris van Espen en ex-K3'tjes Karen, Kristel en Josje mee op een magische trip die hen nog lang zal bijblijven.

0:13
pi_159655005


Na: "Om je te verbazen"
pi_159655047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:50 schreef Sisiorange94 het volgende:
[ afbeelding ]

Na: "Om je te verbazen"
Hahhahahhahha zo ziet ze er echt uit als een verstandelijke gehandicapte _O-
Beetje spastisch
pi_159655124
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:45 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Waarom vinden jullie dat zo suspiscious? Ze waren bij de audities, per dag waren er (aangezien er maar 100 kandidaten waren en vier auditiedagen) maar 25 meisjes die aan de beurt kwamen. Marthe heeft sowieso een leuke uitstraling, was daar toevallig die dag en wie weet hebben er ook nog andere meisjes meegedaan.
Suspicious niet, maar meestal zie je bij dat soort programma's of bekendheden of gaan ze bewust ergens op straat staan. Al kan ik in dit geval best begrijpen dat ze misschien wat gespeculeerd hebben met kandidates van die dag, anders haalt het de seizoenspromo ook niet. :)
pi_159655132
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 16:50 schreef HesterB het volgende:

[..]

0:13
Ah ja, nou je het zegt. Die beeldendiarree gaat ook altijd zo snel, maar gelukkig hebben we daar tegenwoordig computers voor. Ze is het onmiskenbaar met die twee pigmentvlekjes onder haar rechteroog. Ben trouwens benieuwd of de nieuwe zwarte knuffelpoppen nu ook die pigmentvlekjes krijgen?
pi_159655766

Waar waren jullie op 23 maart 2009 toen het nieuws bekend werd dat Kathleen de groep ging verlaten?

Ik weet nog dat ik uit school kwam, zoals elke dag inlogde op het K3 Forum en daar stonden de berichten al. K3 geeft om 17:00 een persconferentie.
Zoiets was nog nooit gebeurd. Wat zou het nieuws zijn? Een nieuwe film of album? Maar dat kondigden ze toch nooit aan met een persconferentie? Misschien gingen ze weg bij Studio 100 en muziek voor volwassenen maken? Er waren zelfs mensen die dachten dat ze misschien alledrie zwanger waren.
Maar eigenlijk was iedereen bang voor hetzelfde. K3 zou aankondigen dat ze gingen stoppen. Na 10 jaar zou het klaar zijn. Of zou er misschien eentje weggaan? Nee, dat kon niet. Ze hadden altijd gezegd dat als ze zouden stoppen, ze dat samen zouden doen.

De persconferentie was niet online te volgen, maar het duurde nog geen minuut of videos ervan doken online op. Was het echt waar? Kathleen zou er na 10 jaar K3 mee stoppen. Het was een vreselijke dag. Niemand had dit ooit verwacht. Een ding bleek toch duidelijk, K3 hield niet op met bestaan. Maar wat stond er te gebeuren? Gingen Karen en Kristel met zijn tweeën verder? Of op zoek naar iemand anders die Kathleen kon vervangen?
Ik vond het belachelijk. Ik hoopte dat ze als duo verder zouden gaan, want K3 zonder Kathleen, dat kon nooit K3 zijn. Ik wilde er niet eens over nadenken. Nee, ik zou in de toekomst alleen nog maar K3 met Kathleen kijken of luisteren. Want dat was de echte K3.

Het eerste wat ik daarna deed was kaarten boeken met mijn toenmalige beste vriendin, voor het Studio 100 Zomerfestival in Ahoy op 28 juni. Het zou het allerlaatste optreden zijn met Kathleen. Daar moesten we bij zijn. Het zou de allerlaatste keer worden dat we K3 live gingen zien. Want ik zei het al eerder, K3 zonder Kathleen, daar wilde ik niks mee te maken hebben.
pi_159655775
Reality en Locked Away zijn echt nummers die ik niet meer kan luisteren zonder aan K3 te denken, hebben jullie dat ook? :Y
pi_159655831
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:25 schreef Sisiorange94 het volgende:

Waar waren jullie op 23 maart 2009 toen het nieuws bekend werd dat Kathleen de groep ging verlaten?

Ik weet nog dat ik uit school kwam, zoals elke dag inlogde op het K3 Forum en daar stonden de berichten al. K3 geeft om 17:00 een persconferentie.
Zoiets was nog nooit gebeurd. Wat zou het nieuws zijn? Een nieuwe film of album? Maar dat kondigden ze toch nooit aan met een persconferentie? Misschien gingen ze weg bij Studio 100 en muziek voor volwassenen maken? Er waren zelfs mensen die dachten dat ze misschien alledrie zwanger waren.
Maar eigenlijk was iedereen bang voor hetzelfde. K3 zou aankondigen dat ze gingen stoppen. Na 10 jaar zou het klaar zijn. Of zou er misschien eentje weggaan? Nee, dat kon niet. Ze hadden altijd gezegd dat als ze zouden stoppen, ze dat samen zouden doen.

De persconferentie was niet online te volgen, maar het duurde nog geen minuut of videos ervan doken online op. Was het echt waar? Kathleen zou er na 10 jaar K3 mee stoppen. Het was een vreselijke dag. Niemand had dit ooit verwacht. Een ding bleek toch duidelijk, K3 hield niet op met bestaan. Maar wat stond er te gebeuren? Gingen Karen en Kristel met zijn tweeën verder? Of op zoek naar iemand anders die Kathleen kon vervangen?
Ik vond het belachelijk. Ik hoopte dat ze als duo verder zouden gaan, want K3 zonder Kathleen, dat kon nooit K3 zijn. Ik wilde er niet eens over nadenken. Nee, ik zou in de toekomst alleen nog maar K3 met Kathleen kijken of luisteren. Want dat was de echte K3.

Het eerste wat ik daarna deed was kaarten boeken met mijn toenmalige beste vriendin, voor het Studio 100 Zomerfestival in Ahoy op 28 juni. Het zou het allerlaatste optreden zijn met Kathleen. Daar moesten we bij zijn. Het zou de allerlaatste keer worden dat we K3 live gingen zien. Want ik zei het al eerder, K3 zonder Kathleen, daar wilde ik niks mee te maken hebben.
En hoe denk je nu over K3 zonder Kathleen?
pi_159655845
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:27 schreef HesterB het volgende:

[..]

En hoe denk je nu over K3 zonder Kathleen?
Ja doei Kathleen, Josje forever *O*
pi_159655870
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:27 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja doei Kathleen, Josje forever *O*
Hahhahahaha. Misschien gaat dit ook wel met HKM gebeuren! Tuurlijk vergeet je de 'oude' nooit, maar we kunnen ze wel gaan waarderen denk ik. Ik doe dat al iig
pi_159655900
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:28 schreef HesterB het volgende:

[..]
Misschien gaat dit ook wel met HKM gebeuren!
pi_159655922
quote:
Hoezo geef je het geen kans? En wat vind je zo kut aan HKM?
pi_159655956
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:31 schreef HesterB het volgende:

[..]

Hoezo geef je het geen kans? En wat vind je zo kut aan HKM?
Wat vind ik kut aan HKM? Waar zei ik dat ik ze kut vind? Ik ben helemaal naar België gegaan vanuit Amsterdam voor hun signeersessie!
pi_159655980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 17:32 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Wat vind ik kut aan HKM? Waar zei ik dat ik ze kut vind? Ik ben helemaal naar België gegaan vanuit Amsterdam voor hun signeersessie!
Ooh sorry haha heb het dan verkeerd begrepen. Maar je zei toch dat je hen nooit even leuk als de oude K3 gaat vinden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')