Het waren enkele voorbeelden uit de jaren dat ik hem ken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:22 schreef Dingflofbips het volgende:
Hoezo leg jij feiten uit als homofoob?
Verder is dit wel een bewijs dat ze niet te vertrouwen zijn.
het is wel erg hypocriet van hem inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:36 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Het waren enkele voorbeelden uit de jaren dat ik hem ken.
whut? Het is bijna niet 'normaal' om geen homo te zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:50 schreef loni55 het volgende:
Trouwens het is heel makkelijk te verklaren. Homo zijn is nog steeds raar en niet geaccepteerd. Als zo'n jongen dat soort gevoelens heeft is hij als het ware een strijd met zichzelf aan het voeren en dat uit zich zo dus.
De wereld is groter dan alleen je naaste kring.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:51 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
whut? Het is bijna niet 'normaal' om geen homo te zijn
ik beperk mij tot de Nederlandse samenleving. Of noordwest europees. De wereld is idd groter dan datquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:52 schreef loni55 het volgende:
[..]
De wereld is groter dan alleen je naaste kring.
Nederlandse samenleving beperkt zich niet tot en alleen in amsterdam. Het is iets groter dan dat.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:53 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik beperk mij tot de Nederlandse samenleving. Of noordwest europees. De wereld is idd groter dan dat
Dat zal altijd wel zo blijven. Het primitieve haantjesgedrag van mannen maakt dat ze hun mannelijkheid willen bewijzen: sterk, stoer, onbevreesd, seksueel erg actief en populair bij de vrouwen. Homoseksualiteit gaat daar geheel tegenin. Homo's zijn is volgens die primitieve emoties dat je als man mislukt bent. Daarom schelden pubers elkaar vaker uit voor homo dan voor klootzak, want voor homo uitgescholden worden is kwetsender. En daarom zijn vrouwen meestal veel toleranter naar homo's, omdat zij dat haantjesgedrag niet hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:50 schreef loni55 het volgende:
Homo zijn is nog steeds raar en niet geaccepteerd.
Dit is een grapje?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:56 schreef Fatoeman het volgende:
Houd er wel rekening mee dat homofilie mode is, en dat dit over een paar jaar weer over is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |