Doe FF TR machen want naam topic en dan re-kaap.quote:
Ik ook. Bedankt man!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:11 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Niets. Tenminste, ik hoop dat het goed met haar gaat.
De hele tijd grappen erover maken en nu opeens terugkrabbelenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:11 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Niets. Tenminste, ik hoop dat het goed met haar gaat.
calcio kaapte mijn faam ook gisteren ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:11 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Doe FF TR machen want naam topic en dan re-kaap.
niet fatoe gooien over zika en de spot drijven met misvormde babyhoofdenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:12 schreef Calcio het volgende:
[..]
De hele tijd grappen erover maken en nu opeens terugkrabbelenx273737
Hondt is het ook he?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:12 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
calcio kaapte mijn faam ook gisteren ofzo
of 2 dagen terug
Denken dat er om 06:00 mods actief zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:11 schreef DikPropje het volgende:
[..]
sws nakt calcio mij niet a mattiequote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:11 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Kut ik moet echt gaan slapen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:13 schreef Calcio het volgende:
[..]
Denken dat er om 06:00 mods actief zijn
Nee gquote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:13 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
sws nakt calcio mij niet a mattie
Wat zijn een nakt, a en een mattie?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:13 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
sws nakt calcio mij niet a mattie
"nakken" is een handeling uitvoeren, in dit geval het rapporteren van mijn gedrag bij de moderators, waarvan de daaruit vloeiende gevolgen negatief kunnen uitpakken voor mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:14 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Wat zijn een nakt, a en een mattie?
Dat is zeker een heldere uitleg a mattie je weet toch.?!.?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:16 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
"nakken" is een handeling uitvoeren, in dit geval het rapporteren van mijn gedrag bij de moderators, waarvan de daaruit vloeiende gevolgen negatief kunnen uitpakken voor mij.
Met "a mattie" refereerde ik aan jou zijnde een goede vriend. De uitdrukking "mattie" wordt doorgaans gebruikt door jonge mensen die geen onderwijs hebben genoten. In deze context is het woord als cynisch bedoeld.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:16 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
" De uitdrukking "mattie" wordt doorgaans gebruikt door jonge mensen die geen onderwijs hebben genoten.
suc6 gquote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jamaar goed hoort er bij
Matige poging tot gangstergedrag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:18 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Dat is zeker een heldere uitleg a mattie je weet toch.?!.?
Gelukkig. Ik zou er niet goed in willen zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 06:21 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
Matige poging tot gangstergedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |