je bent zelf 5 euro johquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kut line-up zeg.
Kost een kaartje? 5 eu?
lekker hoor kippen menstruatiequote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lust je geen eieren? Fuckt up
In crip zitten ook eieren he
zijdentofu, zeg dat maar tegen d'rquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:08 schreef Crip het volgende:
Ik zal aan mijn tante vragen of je de ei kan vervangen voor iets x
isgoedquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:09 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we wel proberen te vervangen door zijdentofu. Stuur dat familierecept toch maar door.
Zat ik bij een barbier in China, of ik even z'n dochter wilde doen voor 5 stuka'squote:
Niels waarom doe je ditquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zat ik bij een barbier in China, of ik even z'n dochter wilde doen voor 5 stuka's
Wie ben jij dan om nee te zeggen toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zat ik bij een barbier in China, of ik even z'n dochter wilde doen voor 5 stuka's
Net opgehangen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
5 am CET? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net opgehangen.
Ze komen je vannacht uit je bed tillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |