SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
twee geloven op één kussen..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: 2 religies in hetzelfde bed gaan niet samen
Nu nog steeds als iemand actief geloodfquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:00 schreef Sked het volgende:
maar dat spreekwoord komt uit de tijd dat iedereen nog actief gelovig was, denk dat het tegenwoordig wel meevalt
Die jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
twee geloven op een kussen daar slaapt de duivel tussen
Denk niet dat dat kan als je actief bent in je geloofd op langer termijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ja![]()
Maar denk dat dat wel goed samen kan. Als je beide open staat voor dialoog en elkaars normen en waarden respecteert.
Uiteindelijk zijn er natuurlijk ook veel grondbeginselen die neit veel van elkaar verschillen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat kan als je actief bent in je geloofd op langer termijn
Het is vooral zo dat het iets is wat elke dag vrij erg de boventoon voert.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er natuurlijk ook veel grondbeginselen die neit veel van elkaar verschillen natuurlijk
Ook een paar wel, maar weet niet of dat nou zo`n probleem zou vormen
Ik kan me verder ook niet iemand bedenken die zo`n relatie heeftquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral zo dat het iets is wat elke dag vrij erg de boventoon voert.
Lastig lijkt me dat.
Ik een paar, maar lijkt me echt kapot moeilijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me verder ook niet iemand bedenken die zo`n relatie heeft
Om wat voor religies gaat het dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik een paar, maar lijkt me echt kapot moeilijk
Alles wat niet strookt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om wat voor religies gaat het dan?
Jaquote:
Atheist/agnost - christen vooralquote:
Ja oke, zulke relaties ken ik wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Atheist/agnost - christen vooral
en mn broertje dan christen - moslim
Niet echt, maar toch niet makkelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, zulke relaties ken ik wel.
Maar ik dacht inderdaad zelf meer aan christen-moslim ja.
Hadden die weleens issues over geloof dan? Of wist je dat niet
Lekker moment als je broertje net naar Engeland verhuistquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt, maar toch niet makkelijk.
Hebben nu weer relatie he
Maar denk makkelijker dan atheist - religieus
ja, zal de leeftijd zijn hequote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker moment als je broertje net naar Engeland verhuist
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat calcio vorige maand 20 was, nu 21.
En in de zomer jarig is.
het zijn allebei foto's van meisjes, daar houden de overeenkomsten een beetje op denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht even dat Inso een dialoog met zichzelf aan het houden was doordat jullie icons op elkaar lijken.
effy is cutequote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vind dat meisje van fok it altijd een beetje gek kijken
Hey straw, hoe is het?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht even dat Inso een dialoog met zichzelf aan het houden was doordat jullie icons op elkaar lijken.
quote:
Je komt haar vaak tegen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet onderhand wel gaan onderkennen dat ik een meisje bij de ap best wel heel leuk ga vinden :s
Dit is een probleem
volgende week pas weer, ze is dit weekend vrij. Sprak haar gisteren even en twijfel of dat nou flirten was of niet. Vast niet, maar okayquote:
Wie weet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgende week pas weer, ze is dit weekend vrij. Sprak haar gisteren even en twijfel of dat nou flirten was of niet. Vast niet, maar okay
Daten met collega's is dan ook nooit een goed idee
Stuur haar een dickpic.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgende week pas weer, ze is dit weekend vrij. Sprak haar gisteren even en twijfel of dat nou flirten was of niet. Vast niet, maar okay
Daten met collega's is dan ook nooit een goed idee
Dat niet echt, die twee dagen dat we samen werken op een andere afdeling. Maar ze is ook nog een 17 en ik 21, weet niet of dat op het randje is of nietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie weet.Maar bedoel je geen goed idee omdat je anders elkaar continu ziet als het toch niets blijkt te zijn of?
4 jaar verschil is prima imo. Wanneer wordt ze 18?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat niet echt, die twee dagen dat we samen werken op een andere afdeling. Maar ze is ook nog een 17 en ik 21, weet niet of dat op het randje is of niet
decemberquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
4 jaar verschil is prima imo. Wanneer wordt ze 18?
17 of 18 maakt echt niets uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
OhMinderjarig, maar goed, is maar 1 jaartje nog.
En 18 zelf ineens wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zou je denken, ik ken in mijn omgeving wel gevallen waar -18 als not done wordt gezien.
Nee klopt, maar mij maakt het ook niet veel uit hè.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En 18 zelf ineens wel.
Het is niet alsof hij een late twintiger is ofzo.
jij vertelt me om dickpics te sturenquote:
Toen dacht ik nog dat ze meerderjarig was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij vertelt me om dickpics te sturen
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En bedankt nu voel ik me vies :s
Als ik hier op FOK! kijk zegt leeftijd vrij weinigquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Een meisje van 17 lijkt me wel ontzettend vermoeiend.
Haha dit is wel waar ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik hier op FOK! kijk zegt leeftijd vrij weinig
Vooral veel mannen van 30+ die zich gedragen als 15-jarigen ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik hier op FOK! kijk zegt leeftijd vrij weinig
fixed*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral veel mannen van 30+ die zich gedragen als 15-jarigen ja.
Maar misschien heb ik gewoon te veel tijd doorgebracht in de open relaties SC.
Hehehe.quote:
Awww.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
Feer, ons katje moest naar de dierenarts en raakte in paniek van de prikjes met pijnstilling en toen was er heel veel urine met bloed
Kassameisje is cuter hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
niks geintje, ik ben cute
Arm ding. Maar het was niet erg zorgwekkend dus?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, die was erbij.
Ik vond het zo zielig.
zo kun je alles wegbagatelliseren natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kassameisje is cuter hoor
Nou ja, ze is dus aangereden. Nagels zijn er helemaal af en een beetje ontstoken, wondjes aan de buik, knie is gekneusd, nieren hebben waarschijnlijk een tikje gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Arm ding. Maar het was niet erg zorgwekkend dus?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo kun je alles wegbagatelliseren natuurlijk
Ze heeft eigenlijk wel geluk gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ze is dus aangereden. Nagels zijn er helemaal af en een beetje ontstoken, wondjes aan de buik, knie is gekneusd, nieren hebben waarschijnlijk een tikje gehad.
Maar het ziet ernaar uit dat het wel weer goedkomt.
Zou ze nog leven?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:47 schreef Trollscience het volgende:
stiefma ligt al 2 uur in bad ofzo, ik wil douchen gvd
ze neemt altijd een lang bad met van die rare dingen in het water enzo en dan gaat ze een boek lezenquote:
Ja inderdaad, tussen de wielen doorgerold waarschijnlijk. Niets eens iets gebroken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze heeft eigenlijk wel geluk gehad.Een aanrijding is meestal toch einde verhaal. Ik hoop dat ze snel opknapt.
Rare dingen? Tentakels?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze neemt altijd een lang bad met van die rare dingen in het water enzo en dan gaat ze een boek lezen
nee van die baddingen, weet ik veel. ze houdt van homeopathische dingen dus van die geneeskrachtige onzin ofzo idk/idcquote:
Gewoon een bazenkat dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja inderdaad, tussen de wielen doorgerold waarschijnlijk. Niets eens iets gebroken.
Ze baddert dus in weggegooid geld.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee van die baddingen, weet ik veel. ze houdt van homeopathische dingen dus van die geneeskrachtige onzin ofzo idk/idc
Geld is wel vies, met al die mensen die er aan zitten met hun vieze vingers.quote:
Al die ecoli bacteriën idd. Daarom alleen pinnen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geld is wel vies, met al die mensen die er aan zitten met hun vieze vingers.
Zou niet doen.
Coke en poep.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:02 schreef Lokasenna het volgende:
Op bijna al het geld zat toch drugs?
Doe even aardig of ik ga voor je neus swaffelenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je toch zelf kijken man man man
ik ben je ali niet
Waarom post je eigenlijk niet gewoon onder je echte account?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Doe even aardig of ik ga je swaffelen
Omdat ik er niet meer in kan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk niet gewoon onder je echte account?
Had je je account op inactief gezet?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat ik er niet meer in kan.
Zoiets, ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had je je account op inactief gezet?
ohquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Ik wilde eigenlijk niet posten onder deze maar ik zit nu in de trein en ik verveel me dood en ik moet mortaxx spreken.
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Ik wilde eigenlijk niet posten onder deze maar ik zit nu in de trein en ik verveel me dood en ik moet mortaxx spreken.
ik vroeg gister nog in het topic waar je was iedereen negeerde mequote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik heb je gemist, hopelijk jij mij ook xx
Awwquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vroeg gister nog in het topic waar je was iedereen negeerde me
Ik ben niet zo sterk in kloontje spotten. Daar is het niet interessant genoeg voor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
is het zo onopvallend ja?jij bent de eerste die het vraagt.
Nou zeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk in kloontje spotten. Daar is het niet interessant genoeg voor.
waarom app je me dan gewoon niet terug stomme snijboonquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:08 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Straks, ben bijna thuis.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:17 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom app je me dan gewoon niet terug stomme snijboon
wie ben jijquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Straks, ben bijna thuis.
Arnhem is wel een kloteeind.
Ga dan niet zeggen dat je je verveelt pfffquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Straks, ben bijna thuis.
Arnhem is wel een kloteeind.
quote:
titanic dusquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:26 schreef Tjacka het volgende:
ik heb gisteren de slechtste film van leonardo di caprio ooit gezien
manman wat was dat een langdradige kutfilm zeg
The Revenant?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:26 schreef Tjacka het volgende:
Dat was een prima film.quote:
oh nee hoorquote:
mcgrath heeft net no gepost dus je theorie gaat niet opquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nee hoor
af en toe posten toch, zo lang het je leven niet gaat beheersen is het best oké
Klopt, had ik doorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet die ansichtkaarten nog sturen
ja sorry, ik ga ze straks wel even zoekenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, had ik doorVroeg mij al af waar ze waren haha.
Haha slijmbalquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja sorry, ik ga ze straks wel even zoeken
tijdje met andere dingen bezig maar jij staat natuurlijk altijd bovenaan bij mijn thinklist
ja ach bij jou kan het jij bent toch geen pino meerquote:
En daar gaat hij zijn Oscar voor krijgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:26 schreef Tjacka het volgende:
zijn rol was ook goed hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daar gaat hij zijn Oscar voor krijgen.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Rechercheurtj het volgende:
Voor welk vriendje? Dounia? Of Toine?
Maar ik dacht dat jij op reis was? In howth kwam ik je tegen...
Mooi zo.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed. Deze SC is leuker ofnie?
in deze sc kaarten we ook maatschappelijke problemen aan ipv het alleen maar over dates en seks te hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi zo.50/50 denk ik, maar hier zijn de onderwerpen wat neutraler/gevarieerder. Ben dat date/seks gezeur wel een beetje beu.
Hoezo, wie dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:38 schreef Tjacka het volgende:
ama ik heb echt een grappige stalker op fok trouwens
Dan welke SC? GRTD is de bestequote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed. Deze SC is leuker ofnie?
Heel intellectueel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in deze sc kaarten we ook maatschappelijke problemen aan ipv het alleen maar over dates en seks te hebben
kijk deze postquote:
is een jongen die uit mijn dorp komt geloof ikquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:05 schreef Rechercheurtj het volgende:
Voor welk vriendje? Dounia? Of Toine?
Maar ik dacht dat jij op reis was? In howth kwam ik je tegen...
eerst was je wel bangquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kijk deze post
[..]
is een jongen die uit mijn dorp komt geloof ik
of gewoon een gast die denkt dat ik mij er enorm druk om maak
ik vind het eigenlijk alleen maar vermakelijk
dates en seks is hier voor velen wel een maatschappelijk probleem anders hoorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in deze sc kaarten we ook maatschappelijke problemen aan ipv het alleen maar over dates en seks te hebben
Wat Sof zegt.. Dat vond je toch niet leuk?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kijk deze post
[..]
mwa ik ging nadenkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat Sof zegt.. Dat vond je toch niet leuk?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa ik ging nadenken
ik ben op fok niet veel anders dan dat ik troll op facebook ofzo
dus eigenlijk maakt het geen fuck uit
gelukkig val ik daar buitenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dates en seks is hier voor velen wel een maatschappelijk probleem anders hoor
wantquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen seks begint een probleem te vormen
dat is geen haatquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je doet altijd emogiffen zag ik in mycroft
hoezoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:17 schreef Tjacka het volgende:
heeft opso haar ziel verkocht aan de duivel?
6/10quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hebben ze daar een grotere deur dan?
geen idee ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hebben ze daar een grotere deur dan?
op 06/01/2016 was hij nog 17quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat calcio vorige maand 20 was, nu 21.
En in de zomer jarig is.
dat doe ik ook altijd voor de chicksquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
op 06/01/2016 was hij nog 17
erg apart dit allemaal
dat het allemaal erg apart is weten we al een tijdjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
op 06/01/2016 was hij nog 17
erg apart dit allemaal
werkt dat goed?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd voor de chicks
het daten lukt mij wel en ze vinden mij ook aardigquote:
Neejohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neejohwow hij lijkt wel op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
ik vind die foto echt HEEL onaantrekkelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:31 schreef Trollscience het volgende:
het boeit me niet eens dat hij een jurk aanheeft ik zou hem alsnog doen
heb jij opso weg gepestquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bedoelt op een 40 jarige lesbo?
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Neejohnee daar lijkt hij net een pilootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okéquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik vind die foto echt HEEL onaantrekkelijk
Would not touch.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee daar lijkt hij net een piloot
[ afbeelding ]
[..]
oké
ja altijd tochquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja wel oke, wel paar keer wakker geworden maar geen kater
alles goed met jou?
op wie?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nicee
ik moet dalijk oppassen
op je chick?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nicee
ik moet dalijk oppassen
uh wat, dit was een grap. Moet jij oppassen op het meisje waar je seks mee hebt in je garage?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa haar ma heb gevraagd toch omdat ze niet wil als zij alleen tuis is
jaa die moeder weet dat allemaal niet tochquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
uh wat, dit was een grap. Moet jij oppassen op het meisje waar je seks mee hebt in je garage?
hoe oud is zij danquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa die moeder weet dat allemaal niet toch
ze denkt gewoon dat ik een hard werkende jongen bent
oké OFquote:
nee je houdt me voor de gekquote:
iemand van 15 heeft geen oppas nodigquote:
vind ik ook niet. Maar die moeder is gewoon heel bangquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:07 schreef supersof het volgende:
[..]
iemand van 15 heeft geen oppas nodig
ze vertrouwt mij omdad ik geen drugs gebruik i guessquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:16 schreef Fera het volgende:
Je wil je 15 jarige dochter niet alleen thuis laten, dus laat je een 17 jarige hormoonbom op haar passen. Sterkere verhalen heb ik zelden gehoord.
Alcohol is ook een drug.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ze vertrouwt mij omdad ik geen drugs gebruik i guess
ze weet toch niet dat ik al die dingen doequote:
Als je je als moeder daardoor laat foppen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ze weet toch niet dat ik al die dingen doe
ik heb gewoon een goede indruk achter gelaten door me voor te stellen en net gekleed te zijn
Etsu natuurlijk, zo moeilijk is het nietquote:
ik weet de denkwijze er ook niet achterquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je je als moeder daardoor laat foppen.
Ik wist het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu natuurlijk, zo moeilijk is het niet
Manier van posten herken je het wel aanquote:
Logisch nadenken helpt ookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Manier van posten herken je het wel aan
Zo goed ken ik Etsu denk ik niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Manier van posten herken je het wel aan
Notitieboekje bij houden hè#Elanquote:
Jij bent gek. En je past zelf niet door een deurquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:29 schreef Tjacka het volgende:
was vorige week naar the hatefull eight die was best wel oké
maar dit hoe verzin je het
Dit is WIDM niet.quote:
En dan elke zondag naar een schermpje kijken wie de sc moet verlatenquote:
of als beveiligernquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je dat doet moet je naar een psycholoog
Of solliciteren bij de AIVD
Nah, ik denk het niet.quote:
Ik zit op de app ook vanaf afl. 2 vol op klaasquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zei ik twee weken geleden ook al
Nee nee, dit jaar heb ik het goedquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is gewoon een Jan Willem
ripquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
Over 2 dagen is ze alweer anderhalf jaar oud.
Ach heb nog veel jaren om van haar gekke streken te genieten haha.quote:
gewoon doen! de onze was 19 geworden, echt een baas was datquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach heb nog veel jaren om van haar gekke streken te genieten haha.
Denk niet dat Kuroi een hele oude kat wordtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gewoon doen! de onze was 19 geworden, echt een baas was dat
altijd vreemden krabben die in ons huis kwamen
gewoon goed verzorgenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat Kuroi een hele oude kat wordt
Maar mijn kat is niet helemaal gezondquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gewoon goed verzorgen
die van ons is nog meegekomen vanuit finland
dus best biezonder eigenlijk
die van ons was geestelijk ook niet helemaal in ordequote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar mijn kat is niet helemaal gezond(Geestelijk ook niet maar dat is een ander verhaal haha).
Van mij is natuurlijk een grapje (van jou ook neem ik aan haha). Maar ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
die van ons was geestelijk ook niet helemaal in orde
Jaa naja wel vreemd gedrag natuurlijk, op fucking hoge dingen springen en dan er niet af durfen, hele nacht mauwen zonder reden, puur om ons te fokkenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van mij is natuurlijk een grapje (van jou ook neem ik aan haha). Maar ik vind het wel leuk.
Leuker dan een hele saaie kat haha. Die van mij doet ook echt super maf als ze mij buiten ziet, als ik aan kom fietsen ofzo. Reageert dan echt alsof ze mij 2 weken niet heeft gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaa naja wel vreemd gedrag natuurlijk, op fucking hoge dingen springen en dan er niet af durfen, hele nacht mauwen zonder reden, puur om ons te fokkenprachtbeest
jaa is toch leukquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuker dan een hele saaie kat haha. Die van mij doet ook echt super maf als ze mij buiten ziet, als ik aan kom fietsen ofzo. Reageert dan echt alsof ze mij 2 weken niet heeft gezienHele buurt bij elkaar miauwen, hele tijd rollen enz haha.
Haha dat tv kijken is wel leuk ja. Slapen bij mij mag ze niet. Ze slaapt 's nachts gewoon in onze algemene chill ruimte. Daar is het kattenluikje ookquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jaa is toch leukde mijne wou altijd in mn kamer slapen maar was wel rustig, ging gwn zitten en slapen
en soms ook tv kijken dat vond ik altijd zo grappig![]()
zattie dervoor zo met die face van -_- en uren kijken lol
ik hield altijd de deur open zodat ze gwn weg kon maar meestal bleef ze de hele avondquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat tv kijken is wel leuk ja. Slapen bij mij mag ze niet. Ze slaapt 's nachts gewoon in onze algemene chill ruimte. Daar is het kattenluikje ookEn daar heeft ze in een hoge kast een mega zacht mandje.
Dat wil ik dus echt niet haha. Mijn kat is een echte moord kat. Neemt allemaal muizen mee enz, dood en soms ook aangevreten enz. Nee dat wil ik niet naast mijn bedquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik hield altijd de deur open zodat ze gwn weg kon maar meestal bleef ze de hele avond
net alsof ze me wou beschermen
onze kat was een binnen kat dus daar hadden we geen last vanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt niet haha. Mijn kat is een echte moord kat. Neemt allemaal muizen mee enz, dood en soms ook aangevreten enz. Nee dat wil ik niet naast mijn bed
Als Kuroi binnenkat was zou ik het wel sneller overwegen hoor dat ze mij mag slapen. Maar heb het liever nu niet. Genoeg horror verhalen gehoord van mensen die dode muizen naast hun bed en soms kussen hadden liggen als ze wakker werden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
onze kat was een binnen kat dus daar hadden we geen last van
alleen was 1x een vogel naar binnen gevlogen bij ons (flat) en toen ging die die wel aanvallen lol
ja dat lijkt me ook niet fijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als Kuroi binnenkat was zou ik het wel sneller overwegen hoor dat ze mij mag slapen. Maar heb het liever nu niet. Genoeg horror verhalen gehoord van mensen die dode muizen naast hun bed en soms kussen hadden liggen als ze wakker werden.
Haha snap ik ja, katten zijn wel handig daarvoor jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja dat lijkt me ook niet fijn
ben alleen als de dood voor spinnen en wespen/bijen en die at ze altijd op maar nu ze weg is is het echt kut als die beesten binnen zijn
ja ik moet die angst echt gaan overwinnen, want als ik naar de wc ga en ik zie een klein spinnetje durf ik al niet meerquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha snap ik ja, katten zijn wel handig daarvoor ja
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik moet die angst echt gaan overwinnen, want als ik naar de wc ga en ik zie een klein spinnetje durf ik al niet meer
Ja, precies. Dat eeuwige gezeurquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mooi zo.50/50 denk ik, maar hier zijn de onderwerpen wat neutraler/gevarieerder. Ben dat date/seks gezeur wel een beetje beu.
howth is wel baasquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kijk deze post
[..]
Het voetbal van Groningen is de laatste tijd erg matig dus dan zou ik toch voor de walk over van PSV kiezenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Paxcon. Zal ik vanavond naar FC Groningen kijken of PSV? Zoveel keuzes
Ah joh dat ben ik wel gewend. Ik kijk immers met regelmaat naar Ado den Haag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het voetbal van Groningen is de laatste tijd erg matig dus dan zou ik toch voor de walk over van PSV kiezen
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh dat ben ik wel gewend. Ik kijk immers met regelmaat naar Ado den Haag.
Dat ga ik mooi niet kijken. Dan ga ik paar bands bekijken en genieten van mijn laatste vrije dag.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Feyenoord - ADO lijkt me wel een leuk wedstrijdje morgen
Dus je komt hier vertoeven?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat eeuwige gezeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |