SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
twee geloven op één kussen..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: 2 religies in hetzelfde bed gaan niet samen
Nu nog steeds als iemand actief geloodfquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:00 schreef Sked het volgende:
maar dat spreekwoord komt uit de tijd dat iedereen nog actief gelovig was, denk dat het tegenwoordig wel meevalt
Die jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
twee geloven op een kussen daar slaapt de duivel tussen
Denk niet dat dat kan als je actief bent in je geloofd op langer termijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ja![]()
Maar denk dat dat wel goed samen kan. Als je beide open staat voor dialoog en elkaars normen en waarden respecteert.
Uiteindelijk zijn er natuurlijk ook veel grondbeginselen die neit veel van elkaar verschillen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk niet dat dat kan als je actief bent in je geloofd op langer termijn
Het is vooral zo dat het iets is wat elke dag vrij erg de boventoon voert.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn er natuurlijk ook veel grondbeginselen die neit veel van elkaar verschillen natuurlijk
Ook een paar wel, maar weet niet of dat nou zo`n probleem zou vormen
Ik kan me verder ook niet iemand bedenken die zo`n relatie heeftquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral zo dat het iets is wat elke dag vrij erg de boventoon voert.
Lastig lijkt me dat.
Ik een paar, maar lijkt me echt kapot moeilijkquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me verder ook niet iemand bedenken die zo`n relatie heeft
Om wat voor religies gaat het dan?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik een paar, maar lijkt me echt kapot moeilijk
Alles wat niet strookt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om wat voor religies gaat het dan?
Jaquote:
Atheist/agnost - christen vooralquote:
Ja oke, zulke relaties ken ik wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Atheist/agnost - christen vooral
en mn broertje dan christen - moslim
Niet echt, maar toch niet makkelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, zulke relaties ken ik wel.
Maar ik dacht inderdaad zelf meer aan christen-moslim ja.
Hadden die weleens issues over geloof dan? Of wist je dat niet
Lekker moment als je broertje net naar Engeland verhuistquote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet echt, maar toch niet makkelijk.
Hebben nu weer relatie he
Maar denk makkelijker dan atheist - religieus
ja, zal de leeftijd zijn hequote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker moment als je broertje net naar Engeland verhuist
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wisten jullie dat calcio vorige maand 20 was, nu 21.
En in de zomer jarig is.
het zijn allebei foto's van meisjes, daar houden de overeenkomsten een beetje op denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht even dat Inso een dialoog met zichzelf aan het houden was doordat jullie icons op elkaar lijken.
effy is cutequote:Op zaterdag 30 januari 2016 10:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik vind dat meisje van fok it altijd een beetje gek kijken
Hey straw, hoe is het?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik dacht even dat Inso een dialoog met zichzelf aan het houden was doordat jullie icons op elkaar lijken.
quote:
Je komt haar vaak tegen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet onderhand wel gaan onderkennen dat ik een meisje bij de ap best wel heel leuk ga vinden :s
Dit is een probleem
volgende week pas weer, ze is dit weekend vrij. Sprak haar gisteren even en twijfel of dat nou flirten was of niet. Vast niet, maar okayquote:
Wie weet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgende week pas weer, ze is dit weekend vrij. Sprak haar gisteren even en twijfel of dat nou flirten was of niet. Vast niet, maar okay
Daten met collega's is dan ook nooit een goed idee
Stuur haar een dickpic.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgende week pas weer, ze is dit weekend vrij. Sprak haar gisteren even en twijfel of dat nou flirten was of niet. Vast niet, maar okay
Daten met collega's is dan ook nooit een goed idee
Dat niet echt, die twee dagen dat we samen werken op een andere afdeling. Maar ze is ook nog een 17 en ik 21, weet niet of dat op het randje is of nietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wie weet.Maar bedoel je geen goed idee omdat je anders elkaar continu ziet als het toch niets blijkt te zijn of?
4 jaar verschil is prima imo. Wanneer wordt ze 18?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat niet echt, die twee dagen dat we samen werken op een andere afdeling. Maar ze is ook nog een 17 en ik 21, weet niet of dat op het randje is of niet
decemberquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
4 jaar verschil is prima imo. Wanneer wordt ze 18?
17 of 18 maakt echt niets uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
OhMinderjarig, maar goed, is maar 1 jaartje nog.
En 18 zelf ineens wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zou je denken, ik ken in mijn omgeving wel gevallen waar -18 als not done wordt gezien.
Nee klopt, maar mij maakt het ook niet veel uit hè.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En 18 zelf ineens wel.
Het is niet alsof hij een late twintiger is ofzo.
jij vertelt me om dickpics te sturenquote:
Toen dacht ik nog dat ze meerderjarig was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij vertelt me om dickpics te sturen
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En bedankt nu voel ik me vies :s
Als ik hier op FOK! kijk zegt leeftijd vrij weinigquote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Een meisje van 17 lijkt me wel ontzettend vermoeiend.
Haha dit is wel waar ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik hier op FOK! kijk zegt leeftijd vrij weinig
Vooral veel mannen van 30+ die zich gedragen als 15-jarigen ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik hier op FOK! kijk zegt leeftijd vrij weinig
fixed*quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral veel mannen van 30+ die zich gedragen als 15-jarigen ja.
Maar misschien heb ik gewoon te veel tijd doorgebracht in de open relaties SC.
Hehehe.quote:
Awww.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
Feer, ons katje moest naar de dierenarts en raakte in paniek van de prikjes met pijnstilling en toen was er heel veel urine met bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |