quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:23 schreef goh het volgende:
Wat is de betekenis van deze smiley/emoticon:?
En wanneer wordt deze gebruikt?
Oke, het heeft een gewei. Het zou een hert kunnen zijn. Maar wat is de betekenis daar van?
En er hangt iets groens aan. Wat is de betekenis daar van?
Het is denk ik meer dat ik niet zo goed weet wat een forummer daar mee wil zeggen, als ze die smiley gebruiken.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 08:11 schreef RingBewoner het volgende:
Gewoon een blije smiley met mos en een gewei op z'n hoofd. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Het is voor die personen die wat meer willen danquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:04 schreef goh het volgende:
[..]
Het is denk ik meer dat ik niet zo goed weet wat een forummer daar mee wil zeggen, als ze die smiley gebruiken.
En daarom stelde ik deze vraag.
Ah oké, ik snap het. Bedanktquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is voor die personen die wat meer willen dan.
Ah oké bedankt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:31 schreef nietzman het volgende:
[..]
Herne_the_Hunter
Een user uit een grijs verleden die z'n eigen smiley heeft. [ afbeelding ].
Jezus, ben je autistisch of zo?quote:
In dit geval dacht ik eerst: Hij/zij post gewoon wat vergelijkbare smileys.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 16:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jezus, ben je autistisch of zo?
Denken dat alle random shit die mensen posten altijd iets te betekenen heeft
Oh oké.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef goh het volgende:
In dit geval dacht ik eerst: Hij/zij post gewoon wat vergelijkbare smileys.
Maar toen zag ik die koeien smileys en kots smiley, dus toen ging ik even twijfelen.
Bedanktquote:Op zondag 31 januari 2016 13:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Oh oké.(deze smiley betekent: sorry dat ik zo hard deed
)
quote:
Seborik?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar eik is het een Seborik smiley.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 08:11 schreef RingBewoner het volgende:
Gewoon een blije smiley met mos en een gewei op z'n hoofd. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Das het 3FM kuiken. Werd gebruikt tijdens een FOK!actie om het 3fm kuiken te redden / het beeldmerk te behouden en heeft FOK! daarna nooit verlaten, 3FM helaas wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Kaas- het volgende:
In welke context gebruiken jullie eigenlijk deze:?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |