Verdomme net weer, eerst is er weer zo'n eikel die uit ranked ragequit waardoor we met 2 overblijven. GAAT DIE KLAPJOSTI VAN ACHTER MEE NAAR VOOR BAM GOAL DANKJEWEL!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je gewoon uit je team kunnen flikkeren![]()
9 van de 10 keer heb je z'n klapjosti achteraan staan die vol naar voren sprint met de gedachte dat hij eerder bij de bal is dan de twee gasten die het dichts bij de bal staan
Ik heb het al eens eerder geopperd volgens mij, maar ze zouden teams moeten maken op basis van ranking en uitslagen. Dan hoef je alleen de eerste paar potjes met klapjosties te spelen en de rest kun je met betere spelers spelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Verdomme net weer, eerst is er weer zo'n eikel die uit ranked ragequit waardoor we met 2 overblijven. GAAT DIE KLAPJOSTI VAN ACHTER MEE NAAR VOOR BAM GOAL DANKJEWEL!
*ragequit*
Ik zou ze allemaal de moeder gaan noiken!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:37 schreef renwan het volgende:
Ik zorg meestal dat ik een beetje positie kies maar je moet eens vanaf een afstand kijken wat er gebeurt als de bal in de hoek is. 5 van die auto's die over, langs en onder de bal door vliegen zonder dat iemand enig idee heeft wat er moet gebeuren
Ze houden al rekening met ranking maar soms is dat schijnbaar moeilijk. Kijk ik wat ik in m'n team heb zie ik prof, prof en groentje dan hou ik m'n hart vastquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder geopperd volgens mij, maar ze zouden teams moeten maken op basis van ranking en uitslagen. Dan hoef je alleen de eerste paar potjes met klapjosties te spelen en de rest kun je met betere spelers spelen.
Ik heb geen idee hoe hun algoritmes eruit zien om op basis van ranking een team samen te stellen, maar ergens klopt er iets niet. Ik krijg ook altijd klapjosties waarvan ik me afvraag hoe ze Überhaupt dezelfde ranking als mij kunnen hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze houden al rekening met ranking maar soms is dat schijnbaar moeilijk. Kijk ik wat ik in m'n team heb zie ik prof, prof en groentje dan hou ik m'n hart vast
Het probleem is volgens mij dat je toch aardig wat xp krijgt per wedstrijd die je speelt. Of je nou wint, scoort of niet je krijgt altijd 1000+. Zo komt iedereen natuurlijk vrij snel hoogquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hun algoritmes eruit zien om op basis van ranking een team samen te stellen, maar ergens klopt er iets niet. Ik krijg ook altijd klapjosties waarvan ik me afvraag hoe ze Überhaupt dezelfde ranking als mij kunnen hebben
Ze moeten echt eens gaan kijken naar de algoritmes, of iemand die wel capabel is om met zulk soort algoritmes om te gaan inhurenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Het probleem is volgens mij dat je toch aardig wat xp krijgt per wedstrijd die je speelt. Of je nou wint, scoort of niet je krijgt altijd 1000+. Zo komt iedereen natuurlijk vrij snel hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:02 schreef Simterklaas het volgende:
Net naar de winkel geweest en potverdorie, wat zag ik daarHeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook pannenkoeken of bak je die zelf?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vandaag bij de AH en de Aldi geweest. Veel te veel troep gekocht, (zal maar niet alles opsommen, alleen de drank) waaronder een literfles rosé bij de AH, driekwartfles bij de Aldi + http://www.aldi.nl/aldi_winterborrel_48_5_20370_32630.html
Eerste paar slokjes zullen vreemd smaken, maar als je eenmaal je eerste geklapt hebt wil je meer, meer, meer.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerste paar slokjes zullen vreemd smaken, maar als je eenmaal je eerste geklapt hebt wil je meer, meer, meer.
Na je eerste gladiator ben je eindelijk een van Geerds Goddelijke Gladiatoren![]()
Welkom in de club bij voorbaat
Ja mix gekocht van de AH, wel kant en klare mix maar dat is net zo lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ook pannenkoeken of bak je die zelf?
Ik vind zelfgebakken pannenkoeken lekkerder, kun je het beslag precies maken zoals je zelf wil. Toevoegen aan een pre-mix is toch minderquote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja mix gekocht van de AH, wel kant en klare mix maar dat is net zo lekker hoor.
Maar hoe weet je dan wanneer het het lekkerst wordt?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind zelfgebakken pannenkoeken lekkerder, kun je het beslag precies maken zoals je zelf wil. Toevoegen aan een pre-mix is toch minder
Het komt er wel op neer, gewoon een beetje uitproberen en een beetje logica gebruiken om erachter te komen wat het lekkerste beslag is. Trail and error basicly. En als je geen te gekke dingen doet heb je altijd wel een lekker beslagjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan wanneer het het lekkerst wordt?Of dan moet je ze eerst 100 keer op verschillende manieren bakken om er achter te komen hoe je het beslag het lekkerst vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |