Paar kilo eraf en gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer.![]()
Komt vast wel weer als je eenmaal als een HC door de trein loopt! Dan soppen alle vrouwen de trein zowat uit!
Je kan nog altijd kratjes voor mij gaan sjouwen, krijg je kanonnen als armen van!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Paar kilo eraf en gaan![]()
Denk dat ik vanaf maandag maar ga ontnuchteren, nieuwe maand enzo. Kan ik alvast wennen
Ik pak op werk altijd een karretje en de lift bij meer dan 2 krattenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan nog altijd kratjes voor mij gaan sjouwen, krijg je kanonnen als armen van!
Ik laat andere altijd sjouwen als er iets te sjouwen isquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik pak op werk altijd een karretje en de lift bij meer dan 2 kratten
Ik heb nooit iemand andersquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat andere altijd sjouwen als er iets te sjouwen is
Boh heb je die intriges in de WA gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik laat andere altijd sjouwen als er iets te sjouwen is
Maar ik heb dan al een goddelijk lijf en heb de training niet echt nodig op het werk![]()
Geen zin om 8 miljoen berichten terug te gaan lezen, ben ik vandaag te lui voorquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Boh heb je die intriges in de WA gezien
Alleen de laatste manquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen zin om 8 miljoen berichten terug te gaan lezen, ben ik vandaag te lui voor
Gekkenhuisquote:
Misschien moet ik toch maar iets bekennen over je eventuele halfzusquote:
Jij mag dat, barbaasquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar iets bekennen over je eventuele halfzus
Wie niet...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik voel me echt veel te lui vandaag. Totaal geen zin om straks te gaan werken, wil gewoon lekker op de bank voetballen kijken en biertjes klappen
Ik verdenk Pausje ervan dat hij niet van voetbal en bier houdtquote:
Ik hou ook niet van voetbal, wel van bier. Voetbal vind er gewoon niks aan mie mayn, eigenlijk vind ik sport altijd wel saai.. Gewoon zelf gamen...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verdenk Pausje ervan dat hij niet van voetbal en bier houdt![]()
Ik vermoed dat hij liever een radlertje drinkt en roddelt met zijn BFF's
Een bal verkiezen boven je BFFs is ook wel slecht. :$quote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verdenk Pausje ervan dat hij niet van voetbal en bier houdt![]()
Ik vermoed dat hij liever een radlertje drinkt en roddelt met zijn BFF's
Laat dat Roda van je morgen maar eens wat presterenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
Ik voel me echt veel te lui vandaag. Totaal geen zin om straks te gaan werken, wil gewoon lekker op de bank voetballen kijken en biertjes klappen
Dan zien we RL even als uitzondering, maar voetbal en F1 zijn de enige twee sporten waar ik eigenlijk naar kijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van voetbal, wel van bier. Voetbal vind er gewoon niks aan mie mayn, eigenlijk vind ik sport altijd wel saai.. Gewoon zelf gamen...
Ajax gaat gewoon afgemaakt worden! Ik zeg 2-1 voor Roda na een vroege achterstand.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Laat dat Roda van je morgen maar eens wat presteren
Mag het hopen jaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon afgemaakt worden! Ik zeg 2-1 voor Roda na een vroege achterstand.
Hoop is voor de zwakkere in de samenleving.quote:
Dat soort mensen moet je gewoon uit je team kunnen flikkerenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 14:22 schreef renwan het volgende:
Ik kan er met m'n verstand echt niet bij dat er nog steeds mensen in RL zijn die niet snappen dat achteraan beginnen verdedigen betekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |