Lekker slapen dan toch. Of een joint roken. Roos plukken. Hoed zetten. Je kent die dingen.quote:
Bezig met die jointquote:Op zaterdag 30 januari 2016 02:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lekker slapen dan toch. Of een joint roken. Roos plukken. Hoed zetten. Je kent die dingen.
Welterusten iig.
Kop als een boemeltrein?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:21 schreef Monopoly het volgende:
De drank won het weer van het verstand.
quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 09:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Ben zo fris als een hoentje. Blikje red bull, zo ff douchen en broodje eten, banaantje. Hatseflatse. Niets aan de hand.
Same old shit hierzoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 12:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hey hoe is het hier? Jammer van het slechte weer.
Luie manquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker uitgeslapen voor het eerst in twee weken
Alsof jij dat nooit doet danquote:
Zeg vriend, is het illegale handel omdat je zo apart doet over dat contract? Zo kunnen mensen dus niet blij voor je zijn he.quote:
Ik ben wel blij voor hem, maar de precieze reden waarom kan ik niet uitleggen. AIVD kan altijd mee lezenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg vriend, is het illegale handel omdat je zo apart doet over dat contract? Zo kunnen mensen dus niet blij voor je zijn he.
Gisteren nogquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit doet dan![]()
Ik miste wel een lekker meisje die me een ontbijtje en een kopje koffie kwam brengen toen ik wakker werd
Heb jij gister nog een meisje een ontbijtje voor je laten maken toen je wakker werdquote:
Uitslapen alleenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij gister nog een meisje een ontbijtje voor je laten maken toen je wakker werd![]()
Geluksvogel die je bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |