SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
evengoede vriendenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah nee. Niks op tegen maar liever zelf niet.
Jij schat je lichaam echt compleet anders in dan de rest van de buitenwereld heb ik het ideequote:
Valt wel mee hoor. Misschien qua heupen. Qua schouders niet.quote:
Je eigen creme kan je ook op je huid smeren he.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:02 schreef Paxcon het volgende:
vind die cremepjes wel duur vaak trouwens
bahquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je eigen creme kan je ook op je huid smeren he.
Qua beharing lijk ik wel midden-oosters jaquote:
ik in 2e ofzo.quote:
Nee joh als je met amper 20% bodyfat nog 75cm om de borstkas bent en 95+ bij de heupen heb je gewoon een brede bouw voor iemand van 1.63.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij schat je lichaam echt compleet anders in dan de rest van de buitenwereld heb ik het idee
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik in 2e ofzo.
Mijn moeder heeft mij scheren geleerd omdat mijn vader te apaat was.
ielquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua beharing lijk ik wel midden-oosters ja
Ik pas bij eind 16 en dan wel ''snorgroei'' dat beneden 14/15 bij ons in de familie is alles laat. Mijn broer heeft pas op zijn 18e okselhaar ofzo.quote:
quote:
Ja, dat vraag ik me serieus af.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
hoe heeft jouw vader je moeder gefixt eigenlijk?
Ach sommige jongens krijgen nooit okselhaarquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik pas bij eind 16 en dan wel ''snorgroei'' dat beneden 14/15 bij ons in de familie is alles laat. Mijn broer heeft pas op zijn 18e okselhaar ofzo.
ze werkte in het café/restaurant waar hij vaak kwamquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
hoe heeft jouw vader je moeder gefixt eigenlijk?
Bahquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua beharing lijk ik wel midden-oosters ja
quote:
oh ik bedoelde eigenlijk insoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze werkte in het café/restaurant waar hij vaak kwam
mijn atnwoord staat er bovenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik bedoelde eigenlijk inso
maar leuk hoor, beetje flirten met het personeel
Idz jebac swoja staraquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze zaten op dezelfde nederlandse uni. Daar is alles mee gezegd.
Ik ben jaloers. Scheelt weer scheren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach sommige jongens krijgen nooit okselhaar
Haha in Emmen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben elkaar via dit ding leren kennen.
Misschien kan hij niet met kinderen omgaan maar wel in andere situatiesquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze zaten op dezelfde nederlandse uni. Daar is alles mee gezegd.
Heb ook geen buiksnor ofzo ook geen borstbeharing ben net een baby.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach sommige jongens krijgen nooit okselhaar
Ja zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Scheelt weer scheren.
Ik had het ook niet erg gevonden neequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Scheelt weer scheren.
Hij had goede esthetiek.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kan hij niet met kinderen omgaan maar wel in andere situaties
Nou volgens mij juist niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het ook niet erg gevonden neeAchja
Maar vrouwtjes zoeken die beetje haar diggen toch
Zou me instant pedo voelenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb ook geen buiksnor ofzo ook geen borstbeharing ben net een baby.
Wat volgens mij juist niet?quote:
Bij mannen vind ik het niet erg. Maar bij vrouwen kan ik er niet aan wennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het ook niet erg gevonden neeAchja
Maar vrouwtjes zoeken die beetje haar diggen toch
Vooral benen enzo lijkt me wel drama ja. Ook om het perfect haarloos te doenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik het niet erg. Maar bij vrouwen kan ik er niet aan wennen.
Kan beetje he. Beetje de standaard dingen.. weet niet wanneer. En bij wie?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer ga je Pools leren Fokker.
Je roots verloochenen
Dit.quote:
Fokker heeft een Poolse matka, maar spreekt z'n eigen taal niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Fokker101, kom op deze site, dan kunnen we elkaar volgen
https://www.duolingo.com/
hoequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat toch over je oksels scheren? Dat is zo easy.
Je punani is het moeilijkst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral benen enzo lijkt me wel drama ja. Ook om het perfect haarloos te doen
Is de schuld van zijn ma toch dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fokker heeft een Poolse matka, maar spreekt z'n eigen taal niet.
Met een scheermes?quote:
Maar is niet een egaal oppervlak.....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat toch over je oksels scheren? Dat is zo easy.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is de schuld van zijn ma toch dan.
Ja wel sommige dingentjes. Maar bewust niet gedaan ofzo best wel jammer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fokker heeft een Poolse matka, maar spreekt z'n eigen taal niet.
dan moet je het scheermes heel raar gaan buigen steedsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een scheermes?
Oksel is echt heel makkelijk ja
ja ditquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan moet je het scheermes heel raar gaan buigen steeds
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en benen het stomstequote:
Arm omhoog, scheerschuim, gillette fusion en scheren. Vijf seconden werk.quote:
Wat is daar moeilijk aan? Het is een hele kleine oppervlakte.quote:
Kan je daar Pools op leren?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Fokker101, kom op deze site, dan kunnen we elkaar volgen
https://www.duolingo.com/
Ja hoor. Ik vind alleen de zak scheren niet heel makkelijkquote:
Hier heb ik echt geen last van.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet je eentje hebben die mee beweegtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Duurt het langst ja. En ik snijd heel snel mijn enkels open.quote:
hoeveel spreek je alquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is in beta gegaan
Heb al een 7 day streak.
jullie*** ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Je scheermes raar buigen? Wat heb jij voor een alien oksel dan
Zelfs als hij niet mee buigt moet het bij je oksels volgens mij niet uitmaken..quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:11 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je eentje hebben die mee beweegt
dat heeft een mattie van mij gefilmdquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:12 schreef DrNick het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tation_meerssen.html
Twollie???
Gebruik altijd douchegel haha. Werkt net zo goedquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:12 schreef supersof het volgende:
Ik gebruik niet eens scheerschuim meer
ik heb altijd nog een paar verloren haartjes op mijn knieënquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Duurt het langst ja. En ik snijd heel snel mijn enkels open.
Dit doe ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gebruik altijd douchegel haha. Werkt net zo goed
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat heeft een mattie van mij gefilmd
Maar snap niet wat je daar aan leert check het nu ff. Maar je moet gewoon de standaard dingen eerst vertalen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is in beta gegaan
Heb al een 7 day streak.
oh ik doe gewoon zonderquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gebruik altijd douchegel haha. Werkt net zo goed
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Kunnen jullie een filmpje maken van hoe jullie oksels scheren? Ben wel benieuwd wat het zo moeilijk maakt.
lekker pik, wat ga je doen en waarheen.quote:
wat een vreemde fetisjquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Kunnen jullie een filmpje maken van hoe jullie oksels scheren? Ben wel benieuwd wat het zo moeilijk maakt.
Scheer jij boven- en onderbenen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb altijd nog een paar verloren haartjes op mijn knieën
ik heb gister al topless pic geplaatstquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:13 schreef Fera het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb gister al topless pic geplaatst
straks gaan mensen me nog betichten van nudistische voorkeuren
Kan het me gewoon echt niet voorstellen.quote:
Ik begin Feyenoord kijken inmiddels een behoorlijk masochistische fetisj te vindenquote:
Vind ik ook niet nodig.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef supersof het volgende:
Ik hoef echt geen man die zijn oksels scheert
jammer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef supersof het volgende:
Wow, linkje gaarne.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb gister al topless pic geplaatst
straks gaan mensen me nog betichten van nudistische voorkeuren
week moskou en daarna week sint petersburgquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker pik, wat ga je doen en waarheen.
ga ook dit jaar man.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vannacht hard gefapt op die foto.
waar slaat dit opquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef supersof het volgende:
Okselhaar vind ik viezer dan borsthaarquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:14 schreef supersof het volgende:
in de winter alleen onder, jij?quote:
Jij niet. Jij vond het makkelijk.quote:
Tja Inso en ik hebben dit allang voorspeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik begin Feyenoord kijken inmiddels een behoorlijk masochistische fetisj te vinden
ga weekje moskou, in augustus waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
week moskou en daarna week sint petersburg
staan zoveel mooie gebouwen die ik wil checken
en naar club natuurlijk
Mijn gekke Poolse opa zei ooit is als je geen borsthaar hebt ben je geen echte manquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Okselhaar vind ik viezer dan borsthaar
Ik neem m`n woorden terugquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja Inso en ik hebben dit allang voorspeld.
Jij vond ons toen overdreven negatief weet je nog
Kan wel? Is al vet lang geleden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:15 schreef Trollscience het volgende:
nick is paxcon dezelfde gast die toen op tc was?
ik wil het gewoon beidequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Okselhaar vind ik viezer dan borsthaar
lekker pik, hoeveel was je kwijt voor vlucht danquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga weekje moskou, in augustus waarschijnlijk.
had vandaag tripje bkk geboekt met jullie maatschappij, klm. vies goedkoop
Sowieso alleen onder. Boven wel eens gedaan, maar was eigenlijk onnodig. Haartjes zijn heel licht en zacht daar.quote:
Sommige vrouwen hebben een snor.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso alleen onder. Boven wel eens gedaan, maar was eigenlijk onnodig. Haartjes zijn heel licht en zacht daar.
Amen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil het gewoon beide
Ik vind alleen rughaar niks
En mannen die hun haar blauw verven?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:16 schreef DrNick het volgende:
Sws mannen die scheren zijn echt bèta :s
Helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil het gewoon beide
Ik vind alleen rughaar niks
380 pond, 500 euro dus ongeveer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
lekker pik, hoeveel was je kwijt voor vlucht dan
Jonge goden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mannen die hun haar blauw verven?
economy of ...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
380 pond, 500 euro dus ongeveer.
heb miles gebruikt om naar economy comfort te upgraden.quote:
Weet ik niet meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vorig jaar ofzo
toen ro-ald allemaal van die kk domme dingen over drugs zei
Wat heeft dat met mijn benen te maken?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben een snor.
Heb je klaas gekozen? Dan win je.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
Beter win ik de WIDM pot even DrNick.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb miles gebruikt om naar economy comfort te upgraden.
een van de enige drugs op hero of meth na die ik niet wil doenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet ik niet meer.
Speaking of drugs: binnenkort coke, ben benieuwd.
ja het ging over bkk he.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:18 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
ach is toch niet zover vliegen in feite bewaar dat wel voor azietrip
We wedden al.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Klaas is dit jaar gewoon een 2de Jan Willem. Wedden!
Ik kan nu dingen zeggen als dat ik koffie nodig heb of een lekkere sandwich heb gegeten. En wat woorden over familie, dingen in huis, een paar werkwoorden.quote:
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vorig jaar ofzo
Die twee staan ook niet echt op mijn planning.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een van de enige drugs op hero of meth na die ik niet wil doen
ro-aldquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vorig jaar ofzo
Twinkgod jwzquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij hebt zo'n middelbare school-voetballerskoppie toch
waarom eigenlijk ooit sos doen als PEP bestaatquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die twee staan ook niet echt op mijn planning.
Heb je LB ook al aan de drugs geholpen?quote:
watquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe soms alsof ik tegen drugs ben als ik merk dat ik met hippe liberale mensen te maken heb.
speakingquote:
mehquote:
Ohja, dat staat ook nog op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom eigenlijk ooit sos doen als PEP bestaat
Hmm ja ik denk dat je de goede voor ogen hebtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij hebt zo'n middelbare school-voetballerskoppie toch
Pepquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ohja, dat staat ook nog op mijn lijstje.
En gewoon, alles een keer proberen
Misschien een beetjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je LB ook al aan de drugs geholpen?
cutequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja ik denk dat je de goede voor ogen hebt
enne?quote:
Oh lekker. Ik heb ook honger. Heb wel zin in kipnuggets. Of de nieuwe burger van de BKquote:
Ik doe altijd alsof ik geen neo nazi ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe soms alsof ik tegen drugs ben als ik merk dat ik met hippe liberale mensen te maken heb.
deed ie zn grote hits?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:22 schreef JanCees het volgende:
beter reageren jullie ff op mijn posts
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Pep gebruiken is voor skere mensen man
Ik vraag het aan jouquote:
Vond dat ook niet geweldig. Is ook bij één keer gebleven.quote:
50 euro betalen voor iets waar je een half uur high van bent en vervolgens de hele avond gaan bellen voor meerquote:
Jij jaagt een gram per half uur er door heen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
50 euro betalen voor iets waar je een half uur high van bent en vervolgens de hele avond gaan bellen voor meer
Wel als je wakker wil blijven.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Vond dat ook niet geweldig. Is ook bij één keer gebleven.
Hadi k niet verwachtquote:
Dan ga ik wel piekeren.quote:
Was jij geen christen ofzo?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij jaagt een gram per half uur er door heen?
Haha, wat een slechte coke.
Jaja, ze is alweer bijna 13. Time flies.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hadi k niet verwacht
Kleine meisjes worden groot
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Jaja, ze is alweer bijna 13. Time flies.
Wietquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Sowieso hard-drugsgewoon alleen smoken is het beste
MDMA.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Sowieso hard-drugsgewoon alleen smoken is het beste
Uh, oke.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sos snuiven van de biechtbankjes
ik snuif geen patserdrugsquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, oke.
Snuif jij in 30 minuten een gram coke er door heen?
Zou ik niet doenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh, oke.
Snuif jij in 30 minuten een gram coke er door heen?
ben jij zo iemand die vvd stemt omdat je hebt gehoord dat rijke mensen dat doen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke, je hebt er dus geen geld en kennis van.
je kunt ook strak staan en alsnog heel relaxed zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Prima lekker rustig er van is toch veel chiller als helemaal strak staan.
Nee, om m'n vermogen vast te stellen toch.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:29 schreef Trollscience het volgende:
ben jij zo iemand die vvd stemt omdat je hebt gehoord dat rijke mensen dat doen?
nee AH huismerkquote:
Gelukkig issie dichtquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik heb ook honger. Heb wel zin in kipnuggets. Of de nieuwe burger van de BKZag hem net, ziet er wel lekker uit.
Ben geen tiener meer.quote:
quote:
hoi elanquote:
Dat is coke jostiquote:
Pauper.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
albert heijn-chips ook en toch is het vet lekker
Hij bedoelt paupers.quote:
ze praten echt keihard. Ik word echt boos op mensen die zo kut doen rond dit tijdstipquote:
Zonde, ik koop louter Van Dobben wat croquetten en bitterballen betreft.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee AH huismerk
vind ze zelf ook niet heel lekker maar bij gebrek aan beter en honger
Lol wiequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: trollscience voegt niets toe.
ach het is weekend toch miss hebben ze nasi feestjequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ze praten echt keihard. Ik word echt boos op mensen die zo kut doen rond dit tijdstip![]()
zou er bijna heen willen gaan
Ik weet niet of hier veel liefhebbers zitten.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
wanneer grtd meet en hard hard X doen dan
dit is gemeenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: trollscience voegt niets toe.
hoe weet je datquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:32 schreef Elan het volgende:
fokker is ook skeer die liet bij een hoer zijn portemonnee achter
quote:
En dat om half twee 's nachts.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo even yoghurt eten denk ik.
Bel de popoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ze praten echt keihard. Ik word echt boos op mensen die zo kut doen rond dit tijdstip![]()
zou er bijna heen willen gaan
Trump > clintonquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel veel gesnoven hebben
maakt me niet uitquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:33 schreef Elan het volgende:
[..]
ach het is weekend toch miss hebben ze nasi feestje
echt hequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet ik wel heel veel gesnoven hebben
Mannenyoghurtquote:
Zelfde geldt voor Clinton jaquote:
Toch straalt die wel iets uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
echt he
die gast is extremist pur sang
He Ahmadiniquote:
niet zo leuk nee maar des te meer reden om je studie goed af te ronden anders woon je straks de rest an je leven in zo'n tyfusgesticht met tokkieburenquote:
heb je zin in ban dan bby?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Ahmadini
Ga je nog nudes posten?s
Karikatuur van zchefl en extreem aandachtsgeil inderdaadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liever Trump die is iig eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |