SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
evengoede vriendenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah nee. Niks op tegen maar liever zelf niet.
Jij schat je lichaam echt compleet anders in dan de rest van de buitenwereld heb ik het ideequote:
Valt wel mee hoor. Misschien qua heupen. Qua schouders niet.quote:
Je eigen creme kan je ook op je huid smeren he.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:02 schreef Paxcon het volgende:
vind die cremepjes wel duur vaak trouwens
bahquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je eigen creme kan je ook op je huid smeren he.
Qua beharing lijk ik wel midden-oosters jaquote:
ik in 2e ofzo.quote:
Nee joh als je met amper 20% bodyfat nog 75cm om de borstkas bent en 95+ bij de heupen heb je gewoon een brede bouw voor iemand van 1.63.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij schat je lichaam echt compleet anders in dan de rest van de buitenwereld heb ik het idee
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik in 2e ofzo.
Mijn moeder heeft mij scheren geleerd omdat mijn vader te apaat was.
ielquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua beharing lijk ik wel midden-oosters ja
Ik pas bij eind 16 en dan wel ''snorgroei'' dat beneden 14/15 bij ons in de familie is alles laat. Mijn broer heeft pas op zijn 18e okselhaar ofzo.quote:
quote:
Ja, dat vraag ik me serieus af.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
hoe heeft jouw vader je moeder gefixt eigenlijk?
Ach sommige jongens krijgen nooit okselhaarquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik pas bij eind 16 en dan wel ''snorgroei'' dat beneden 14/15 bij ons in de familie is alles laat. Mijn broer heeft pas op zijn 18e okselhaar ofzo.
ze werkte in het café/restaurant waar hij vaak kwamquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:04 schreef Paxcon het volgende:
hoe heeft jouw vader je moeder gefixt eigenlijk?
Bahquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua beharing lijk ik wel midden-oosters ja
quote:
oh ik bedoelde eigenlijk insoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ze werkte in het café/restaurant waar hij vaak kwam
mijn atnwoord staat er bovenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh ik bedoelde eigenlijk inso
maar leuk hoor, beetje flirten met het personeel
Idz jebac swoja staraquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze zaten op dezelfde nederlandse uni. Daar is alles mee gezegd.
Ik ben jaloers. Scheelt weer scheren.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach sommige jongens krijgen nooit okselhaar
Haha in Emmen?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben elkaar via dit ding leren kennen.
Misschien kan hij niet met kinderen omgaan maar wel in andere situatiesquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze zaten op dezelfde nederlandse uni. Daar is alles mee gezegd.
Heb ook geen buiksnor ofzo ook geen borstbeharing ben net een baby.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach sommige jongens krijgen nooit okselhaar
Ja zou ik ook wel willenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Scheelt weer scheren.
Ik had het ook niet erg gevonden neequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Scheelt weer scheren.
Hij had goede esthetiek.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kan hij niet met kinderen omgaan maar wel in andere situaties
Nou volgens mij juist niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het ook niet erg gevonden neeAchja
Maar vrouwtjes zoeken die beetje haar diggen toch
Zou me instant pedo voelenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb ook geen buiksnor ofzo ook geen borstbeharing ben net een baby.
Wat volgens mij juist niet?quote:
Bij mannen vind ik het niet erg. Maar bij vrouwen kan ik er niet aan wennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het ook niet erg gevonden neeAchja
Maar vrouwtjes zoeken die beetje haar diggen toch
Vooral benen enzo lijkt me wel drama ja. Ook om het perfect haarloos te doenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik het niet erg. Maar bij vrouwen kan ik er niet aan wennen.
Kan beetje he. Beetje de standaard dingen.. weet niet wanneer. En bij wie?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer ga je Pools leren Fokker.
Je roots verloochenen
Dit.quote:
Fokker heeft een Poolse matka, maar spreekt z'n eigen taal niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Fokker101, kom op deze site, dan kunnen we elkaar volgen
https://www.duolingo.com/
hoequote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat toch over je oksels scheren? Dat is zo easy.
Je punani is het moeilijkst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral benen enzo lijkt me wel drama ja. Ook om het perfect haarloos te doen
Is de schuld van zijn ma toch dan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fokker heeft een Poolse matka, maar spreekt z'n eigen taal niet.
Met een scheermes?quote:
Maar is niet een egaal oppervlak.....quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat toch over je oksels scheren? Dat is zo easy.
Klopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is de schuld van zijn ma toch dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |