Brace had het op eigen kracht prima kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.
1.Dave (gun), 2.Brace want meer talent dan Maan.
Over Saunders horen we anders genoeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:11 schreef Nexum het volgende:
[..]
van haar horen we ook geen reet meer
net zoals elke finalist van tvoh
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:13 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat Brace wint, hoor je straks twee jaar niks meer van.
we zien haar in december vast weer in het top 2000 agogo caféquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef roos94 het volgende:
Maan Tandvleeslach gaat toch nooit doorbreken en staat dalijk op de braderie in Leuven omdat ze niks speciaals heeft. Niemand kent haar nog volgend jaar. Doei Maan
En van de rest wel?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:13 schreef Renesite het volgende:
Hopen dat Brace wint, hoor je straks twee jaar niks meer van.
Hebben we gemerkt ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Brace had het op eigen kracht prima kunnen doen.
Verkeerde liedjes, Jennie had alleen ballads moete zingen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:12 schreef tralalala het volgende:
Ik volg dit programma niet meer echt, maar hebben ze het bij de voice gewoon verneukt voor haar met verkeerde muziekkeuzes oid? De eerste 2 of 3 nummres die ik op youtube hebben gezien waren perfect vergeleken met de rest.
Zeker vergeleken met die Brace nu
Maan mag altijd bij Marco opdraven net als al zijn andere kandidaatjes.quote:
oh ja, was nu weer iets over een wietkwekerijquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over Saunders horen we anders genoeg.
Somehow meer dan van mensen die met een contract zittenquote:
euh ja, dat kan ook snel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:14 schreef Cee het volgende:
Het is wel beter dan Moppie, moet je toegeven.
Ja hoor. Ik vind het alleen raar dat de beste zanger(es) is weggestemd.quote:
Ach ja zo gaat dat, laat gaan joh.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik vind het alleen raar dat de beste zanger(es) is weggestemd.
Verder gaat het allemaal heerlijk
Ja, denk ook dat hij een enorme kin heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:15 schreef Mr.Ping het volgende:
Met een baard valt de centenbak niet zo op!
Ja en het is ook beter dan Tame Impalaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:14 schreef Cee het volgende:
Het is wel beter dan Moppie, moet je toegeven.
Oh ja dat zeker.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en het is ook beter dan Tame Impala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |