Maanzinnigquote:
Toen zag hij het wel zitten, destijds tegenover Mr Mol bij late night.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had al een gevoel dat Waylon echt geen coach wil zijn.
Losbol.
Zelfs je Maan is mooiquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maanzinnig
Zie de Maan schijnt door de bomen
Maantastisch
Gedraag je eens minder als een randdebielquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Nexum het volgende:
NEEEEEEEEEEEE HET MOEST WAYLON ZIJN NEE WAYLON NEE WAYLON MIJN SGAT
In ieder geval geen kont likken, zo goor!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Want vrouwen doen geen ranzige dingen?
quote:Maan heeft een geheel nieuwe betekenis aan 'Halo' gegeven.
Net als bij de eerste keer dat ze dit nummer zong ben ik weer ongelooflijk ontroerd door haar warme en bijzondere klank.
Ik ben als coach én zanger uitermate trots op Maan!
Kan Maan rekenen op jullie steun?
Dankjewel! Stem nu!
Support haar door MAAN te sms'en naar 3131, bel 0909-1309 of breng je stem uit via de RedRoomApp!
Hij maakt nu gewoon bout muziek, dus het is nu makkelijk cashen samen met zijn optredens.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:32 schreef FritsFlits het volgende:
Volgend jaar kunnen we auditie doen met carnavalsnummers
Dat sowieso. Dan had Douwe Bob een betere optie geweestquote:Op vrijdag 29 januari 2016 21:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik ben geen Guus hater, maar zie hem gewoon niet als coach. Jan Smit zou idd erger zijn
Zeker. Hoewel ik niet zo houd van dat overdreven gedoe. Maar Dave stak flink bleekjes af bij Waylon, dus niet zo'n slimme keuze als je wilt dat mensen voor Dave gaan, denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |