abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 januari 2016 @ 16:21:40 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_159495655
http://www.telegraaf.nl/p(...)el_afgevallen__.html

Superslanke Sabia te veel afgevallen

FOTO - Sabia Boulahrouz heeft een foto gepost op Instagram waarop ze er wel heel dun uitziet. Het kiekje is van een fotoshoot voor een modellenbureau.

''@megamodelagency what a great day!'', schrijft Sabia bij de foto. De ex van Rafael van der Vaart, die vorige maand in de zesde maand van haar zwangerschap een miskraam had, is te zien in een strak, zwart jurkje. Op het kiekje is te zien dat ze veel is afgevallen.

Sabia liet eerder al weten dat ze tijdens haar zwangerschap 10 kilo was afgevallen vanwege alle stress door de breuk met Rafael. ''Bij mijn eerdere zwangerschappen ben ik veel aangekomen, maar nu niet. Ik stop ook niet zomaar alles meer in mijn mond'', zei ze in november.

Sommige volgers van Sabia schrikken van het slanke postuur van de voormalige voetbalvrouw. ''Ik zou wat meer eten als ik jou was. Dan zie je er wat gezonder uit'' en ''Ziet er niet uit. Veel te dun''. Ook denken sommige mensen dat aan de foto van Sabia is gesleuteld. ''Hallo photoshop'', zegt een volger.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nou, dat is goed nieuws dat ze niet zomaar alles in haar mond stopt. Nou ook nog zorgen dat ze ook ergens anders niks meer instopt, en de wereld zal er een stuk beter uitzien voor iedereen (behalve Santegoeds).
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 januari 2016 @ 23:51:04 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_159507907
Megalomaan

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_159511121
Waarom een apart topic?
TR geplaatst. Dit is niet oké.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_159528739
Ik dacht bij de topictitel aan iets heel anders. :')
  Moderator / Miss SHO zondag 31 januari 2016 @ 00:29:32 #6
22592 crew  Ole
pi_159531881
Wordt niks. Verder in centrale topic
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')