In natura betalen.quote:
zeg ff dat je onderweg bent, maar het niet kunt vinden. Of ze even buiten willen gaan staan ter orientatie...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:08 schreef PandaSkeer het volgende:
krijg ik nog een mailtje of ik al onderweg ben.
Inderdaad. Die marktplaatser zei waarschijnlijk gewoon 'contant'.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:16 schreef dimmak het volgende:
Jij bent de marktplaats tokkie in dit verhaal.
Nee, wel als je er op klikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:18 schreef TimKuik het volgende:
Zou Fok! geld krijgen voor iedere keer als iemand het woord marktplaats zegt?
Met je bankpas. Zo zeggen ze het in Vlaanderen.quote:
Ga geen benzine verspillenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:19 schreef Sjemmert het volgende:
Wissel het aankoopbedrag bij de bank voor dubbeltjes en betaal hem daarmee. Dat zal hem leren !
je bedoelt contant geld?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:08 schreef PandaSkeer het volgende:
Jeetje wat vind ik dit vervelend.stond een advertentie op marktplaats.ik op reageren.
krijg ik 4 mailtjes terug met wel contact betalen he, kan je wel contact betalen.na 4 keer vond ik het vervelend worden en maar gezegd dat de deal niet doorgaat.
krijg ik nog een mailtje of ik al onderweg ben.
klacht markplaats tokkies
quote:
Nee, allemaal 1 cent muntjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:19 schreef Sjemmert het volgende:
Wissel het aankoopbedrag bij de bank voor dubbeltjes en betaal hem daarmee. Dat zal hem leren !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |