En dan net andersom.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:56 schreef Drinky het volgende:
Ik begrijp het niet maar keur het wel goed
Tevens: allahu akbar!! IshaAllah!! dat de granaat niet afging. Zeg wollah!!!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:53 schreef Ludachrist het volgende:
'ik keur het niet goed, maar begrijp het wel
Die zien er zo uit in Duitsland:quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:59 schreef tralalala het volgende:
Misschien was het wel een kunstproject.
Kom jij net pas kijken op deze aardbol?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bizar zeg, dat mensen hier toe in staat zijn.
Eieren gooien word ook al als aanslag gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:55 schreef Toefjes het volgende:
68 Aanslagen? Geert had beloofd dat de vluchtelingen de aanslagen zouden plegen. Nep-Geert.
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er een granaataanslag op asielzoekers gepleegd wordt. Wel heb ik vaak gehoord over brandstichting en dergelijke, maar die 67 andere aanslagen waren niet zo extreem als deze.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:55 schreef Toefjes het volgende:
68 Aanslagen? Geert had beloofd dat de vluchtelingen de aanslagen zouden plegen. Nep-Geert.
Ze moeten gewoon al die mensen die tegen vluchtelingenopvang zijn preventief oppakken en in het gevang gooien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:13 schreef Infection het volgende:
Zal helaas nog veel vaker voor gaan komen als de vluchtelingenstroom geen halt toe geroepen wordt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon al die mensen die tegen vluchtelingenopvang zijn preventief oppakken en in het gevang gooien.
Als je dit bizar vind raad ik wat geschiedenislessen aan om echt kennis te maken met de wreedheid van het menselijk ras en de bizarre dingen die we elkaar aandoen. Zo,n granaatje stelt weinig voor in dat opzicht.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:47 schreef opgebaarde het volgende:
Bizar zeg, dat mensen hier toe in staat zijn.
Ik weet niet hoe jij in elkaar steekt, maar bij mij zou de schrik er goed inzitten als mijn huis in de fik wordt gestoken. En dat is toch het doel van aanslagen plegen, angst zaaien. Doden hoeven niet eens noodzakelijk te zijn, dus de gebruikte wapens zijn niet heel erg relevant. Een lucifer kan meer schade aanrichten dan een granaat zo blijkt uit dit voorbeeld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat er een granaataanslag op asielzoekers gepleegd wordt. Wel heb ik vaak gehoord over brandstichting en dergelijke, maar die 67 andere aanslagen waren niet zo extreem als deze.
Is nog steeds een gigantische lijst, maar het zorgt wel voor enige nuance.
Die worden niet meer gemaakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Was het een STICKGRANATE?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |