abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159487108
Kijk goed naar deze man. Het kan prima zijn dat hij de grootste tennisser allertijden is aan het einde van zijn carrière. Fenomenaal goed en meer dan een klasse beter dan de nummer 2 en 3 van zijn sport. Ter ere van Novak Djokovic! Opgegroeid in de Balkanoorlog als kind en nu een tennislegende in wording. Hoewel hij daar nog veel voor moet winnen maar hij gaat hard en staat al in de geschiedenisboeken van het tennis als een van de grootste. Hij is momenteel al groter dan Andre Agassi (een Amerikaanse tennislegende) om maar een voorbeeld te noemen en nog lang niet klaar! Momenteel op jacht om Pete Sampras / Rafael Nadal / Bjorn Borg voorbij te streven in grootheid. Dat kan aan het einde van het jaar 2016 het geval zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door George_Zina op 29-01-2016 10:46:01 ]
pi_159487228
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:42 schreef George_Zina het volgende:

[..]

Dit topic is ter ere van Novak Djokovic! Dit is een foto van totale emotie bij Novak Djokovic na het winnen van de Australian Open. Sport en emotie zijn met elkaar verbonden en deze foto toont dat heel mooi.
Petje af. Emotie als in matchfixing?

[ Bericht 4% gewijzigd door kanovinnie op 29-01-2016 10:48:43 ]
pi_159487292
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:45 schreef loni55 het volgende:

[..]

Ach maakt ook niet uit dat je dat bent hoor! Petje af. Emotie als in matchfixing?
Matchfixing bij Novak Djokovic? Haha, het jaarinkomen van die man is meer dan 50 miljoen euro per jaar. Hij heeft geen matchfixing nodig omdat hij het toptennis in 2011 en 2015 compleet heeft gedomineerd en 2016 waarschijnlijk hetzelfde gaat doen met zijn huidige niveau.
pi_159487323
Acteurs zijn het inderdaad. En de foto is behoorlijk gay.

Derhalve onterechte verering
pi_159487364
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:48 schreef Dingflofbips het volgende:
Acteurs zijn het inderdaad. En de foto is behoorlijk gay.

Derhalve onterechte verering
Nee, dit is totale emotie. Geen twijfel aan. Deze foto is genomen na een zware finale tegen Rafael Nadal. Een wedstrijd die meer dan 5 uur duurde en hij met veel moeite heeft gewonnen tot kramp aan toe aan het einde van de wedstrijd. Allebei wilden van geen wijken weten en ook nog eens een grandslamfinale (Australian Open / Roland Garros / Wimbledon / US Open) en dan krijg je dit soort emotie aan het einde bij de winnaar.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 10:52:04 #6
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_159487405
Dat was Hewitt ook, tot er concurrentie was en hij niks meer voorstelde. De grootheden voor hem Nadal/Federer, die zijn nu gewoon niet zo gefocust als 5 jaar geleden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_159487436
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 10:52 schreef XL het volgende:
Dat was Hewitt ook, tot er concurrentie was en hij niks meer voorstelde. De grootheden voor hem Nadal/Federer, die zijn nu gewoon niet zo gefocust als 5 jaar geleden.
Hewitt (2) grandslams met Djokovic (10 grandslams) vergelijken. Djokovic zit momenteel in de league van Agassi/Bjorn Borg en is mijlenver verwijderd van Hewitt. Nadal en Federer zijn legendes. Ik kan voor alle drie deze tennisgrootheden niet meer dan veel respect opbrengen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2016 @ 11:34:25 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159488340
Er is al een prachtig topic die wel wat leven verdiend :s)

SPT / Het Grote Novak Djokovic Topic #2 - Wanneer de #1?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')