SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat 1e doe ik niet plannen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of je nog mensen gaat bellen of aanspreken/opzoeken, welke klusjes in huis, etc etc.
Als ik dingen op zn beloop laat wordt het vaak een treurige aangelegenheid.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:52 schreef Trollscience het volgende:
mijn leven is een georganiseerde chaos
Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Inso wat ligt er bij jou meestal in de koelkast doordeweeks? Of in de voorraadkast. Gewoon qua etenVolgens mij koop je alleen eten voor ontbijt/lunch en avondeten ofniet?
Geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
En de dingen die er altijd liggen:
Eieren, fruit, groente.
Soms een zak chips die niet leeg komt.
Wat zou er anders in moeten liggen?
Ik heb wel wat blikken liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb meestal een stuk of 10 blikken.
Koop je meteen voor de hele week boodschappen dan? Moet je ook voor hele week bedenken wat je gaat eten, lijkt me kutquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Dingen die lang houdbaar zijn enzo.
Maar qua eten, eten we niet zo heel veel dingen buiten de maaltijden.
En als we dat doen is het meestal fruit.
ken ik niet, stuur eens een vet nummer door?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laatst Blanck Mass live gezien.... viel behoorlijk tegen....
Koop gewoon basisdingen die we veel gebruiken, en dan bijkopen als we iets bedenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koop je meteen voor de hele week boodschappen dan? Moet je ook voor hele week bedenken wat je gaat eten, lijkt me kut
Ja logisch wel, heb je ook geen zin meer om naar supermarkt te gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop gewoon basisdingen die we veel gebruiken, en dan bijkopen als we iets bedenken.
Maar het is heel fijn als je allebei studie/werk hebt dat er gewoon eten in huis is wat je kan maken.
Fuck Buttons is een duo, Blanck mass is een van hun soloquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ken ik niet, stuur eens een vet nummer door?
ZUlke dingen sowieso altijd wel jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Tomatenblokjes, bonen, mais, tomatenpuree, linzen heb ik altijd wel in blik.
Couscousquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Tomatenblokjes, bonen, mais, tomatenpuree, linzen heb ik altijd wel in blik.
Verder gedroogde bonen/linzen/kikkererwten.
En droge pasta's, risottorijst, zilvervliesrijst, couscous.
Verder altijd knoflook, ui en aardappel, eieren, en een beetje fruit op de schaal. Groente koop ik wanneer ik het ga gebruiken.
Kwark koop ik altijd per 10.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook altijd brood en yoghurt. Want daar leef ik op.
Yoghurtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook altijd brood en yoghurt. Want daar leef ik op.
vind dit niet zo vet tbhquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fuck Buttons is een duo, Blanck mass is een van hun solo
jammerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
ik vind vanille yoghurt ineens niet meer zo heel lekker
Je gaat toch geen pulpliefhebber worden hequote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk nu sun, sex and suspicious parents en nu is er ruzie in een groep![]()
TV is dat per definitie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat toch geen pulpliefhebber worden he
er doen echt debielen mee aan die programmasquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
en toen sloeg iemand tegen de muur, brak ie 2 vingers.
niet post-ironisch zulke programma's kunnen waarderenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat toch geen pulpliefhebber worden he
Oh ik wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef Paxcon het volgende:
mensen waarmee ik op vakantie ga kan ik geen ruzie mee krijgen
Heul soms.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet post-ironisch zulke programma's kunnen waarderen
Jammer dat ze allemaal gescript zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet post-ironisch zulke programma's kunnen waarderen
Geordie Shorequote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul soms.
Jongeren op zuipvakantie zijn wel aardig
Maar Geordie Shore gaat me echt te fur
geordie shore is wel okéquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul soms.
Tja, als ik tv kijk wil ik gewoon simpel vermaakquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heul soms.
Kipgrillworst.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie beste vleeswaren voor op brood?
Gebakken ei beste. Met bacon, maar niet zo gezondquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie beste vleeswaren voor op brood?
Brrr salamiquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebakken ei beste. Met bacon, maar niet zo gezond
Pindakaas daarna
Salami daarna, heb ik gister voor het eerst in half jaar ofzo weer eens op, want ook niet zo best
Smeerkaas/Gelderse worst daarna
Pasta ook goeie maar krijg ik last van m`n maag van
Oh dat vind ik niet echt heel smaakvol verder. Wel prima hoor, maar niet mijn favo.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga voor kipfilet (met bieslook).
Maar eet ik dan vaak op cracottesquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet echt heel smaakvol verder. Wel prima hoor, maar niet mijn favo.
ik wou wel iets soortgelijks zeggen ja maarja dat was je vraag niet echtquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:12 schreef Amarantha het volgende:
Pax en Inso zeggen vast kaas. En eten geen vleeswaren zeker.
Fruit kan ook zoet zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou dus niet zo van vla omdat het zoet is. Daarom graag yoghurt met vers fruit erdoor.
Je eet toch wel eens iets anders dan kaas?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou wel iets soortgelijks zeggen ja maarja dat was je vraag niet echt
Idemquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wou wel iets soortgelijks zeggen ja maarja dat was je vraag niet echt
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je eet toch wel eens iets anders dan kaas?
Ze gingen ook op zuipvakantie met 300 euro pp.quote:
Haha jezsuquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze gingen ook op zuipvakantie met 300 euro pp.
Gaan ze quads huren voor 40 euro per dag![]()
jawel hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je eet toch wel eens iets anders dan kaas?
Hmm ja dan gaat het snel...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze gingen ook op zuipvakantie met 300 euro pp.
Gaan ze quads huren voor 40 euro per dag![]()
Dat klopt welquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar dat smaakt toch veel minder als een grote zoete massa dan chocoladevla.
snij m erafquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:19 schreef Trollscience het volgende:
ik heb echt de hele tijd jeuk aan mijn linkertepel maar weet niet waardoor :s
echt zwakzinnigen altijdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit programma
Nu tattooeren ze een penis op iemands buik en tattooeren ze eeen penis van de groep hahahahah
hele tijd online-offline gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Heerlijk. Als je in een bui was dat je aandacht te kort had dan kon je dat goed duidelijk maken op msn.
Geld is opquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker privekliniekje voor de volle mep zeker
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit programma
Nu tattooeren ze een penis op iemands buik en tattooeren ze eeen penis van de groep hahahahah
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu hebben ze gezegd tegen de hoteleigenaar dat er iemand jarig is.
En hij trollt ze kapot hard terug door ze shotjes te geven van 90%
Je bent zelf spannendquote:
Sofquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie heeft je dat verteld
Puh.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is geen smiley is twee pijltjes naar boven
waarom snapt niemand dit
Vraag me af wie dat haar verteld heeft :squote:
ik snap niet waarom je als ouders in dat programma wil zien dat je dochter/zoon gaat neukenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mijn ouders mij ooit stiekem hebben gezien op een vakantie met drank, dan had ik ze nooit meer durven te zien.
Oh, dat zou er bij mij niet eens zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik snap niet waarom je als ouders in dat programma wil zien dat je dochter/zoon gaat neuken
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag me af wie dat haar verteld heeft :s
Begonnen in Misdaad en Straf. Denk toch dat ik deze beter kan hebben dan The Trialquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat zou er bij mij niet eens zijn.
Het is ook vooral de lengte die hem zo enorm droog maakt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begonnen in Misdaad en Straf. Denk toch dat ik deze beter kan hebben dan The Trial
Van welke bedoel je?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook vooral de lengte die hem zo enorm droog maakt.
500 nogwat bladzijdenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misdaad en straf
the trial is niet zo lang
treurigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu eentje in Thailand.
Mannetje had 500 pond budget in zn 1e nacht verbrast aan strippers.
Voel je je wel kut de volgende ochtend. Moet je de hele vakantie nog.quote:
Ja in 1 dag 500 pond uitgeven aan dit soort onzinquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel je je wel kut de volgende ochtend. Moet je de hele vakantie nog.
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja in 1 dag 500 pond uitgeven aan dit soort onzin
Zou echt veel spijt hebben dan
Hoort er beetje bij in Thailand he.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja in 1 dag 500 pond uitgeven aan dit soort onzin
Zou echt veel spijt hebben dan
Revenant is wel echt een bazenfilm hoor, koekoek. Moet je echt niet downloadenquote:
Zal wel eens kijken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Revenant is wel echt een bazenfilm hoor, koekoek. Moet je echt niet downloaden
Verhaal was niet zo heel spectaculair verder, maar die beelden en alles bohquote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel eens kijken.
Morgen danish girl, dan verhuizen dit weekend/begin volgende week en dan maar eens zien ovlgende week.
Daar was ik al bang voor, daar kan ik vaak niet erg goed mn gedachten bijhoudenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verhaal was niet zo heel spectaculair verder, maar die beelden en alles boh
Succes met de verhuizing!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal wel eens kijken.
Morgen danish girl, dan verhuizen dit weekend/begin volgende week en dan maar eens zien ovlgende week.
Succes met je tentamenquote:
Goeiemorgen grathie, ja ben helemaal gelukkig nu.quote:
En concerten, inkopen doen voor kamer en shoppen en uiteten en en en.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
Vakantieleef is het goede leef
Elke dag uitslapen, in de middag paar uurtjes werken en mensen zien. Veel tijd voor voedsel. :$
Dat zijn de dingen voor als je vakantie hebt én een rijke tatta bent.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Goeiemorgen grathie, ja ben helemaal gelukkig nu.
[..]
En concerten, inkopen doen voor kamer en shoppen en uiteten en en en.
Was ik maar een rijke tatta.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen voor als je vakantie hebt én een rijke tatta bent.
Is dat niet voor ieder anders? Hier twee dagen. Soms 1 dag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang duurt het ook al weer tot je ongesteld wordt als je een stopweek neemt? :$
Ik heb geen idee, kan het me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is dat niet voor ieder anders? Hier twee dagen. Soms 1 dag.
Je zit nu aan de pil toch? Is echt een kwalitatieve levensverbetering hoor. Zou niet meer zonder kunnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kan het me niet meer herinneren
Best raar eigenlijk om vrij te zijn van de stress of je ongesteld gaat worden. :$
Vind het ondanks dat een achteruitgang.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je zit nu aan de pil toch? Is echt een kwalitatieve levensverbetering hoor. Zou niet meer zonder kunnen.
Wat waarom?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het ondanks dat een achteruitgang.
Ik heb het idee dat ik minder energie heb erdoor.quote:
Hoelang slik je 'm nu? Ik heb me namelijk ook een tijdje suf/lamlendig gevoeld toen ik eraan begon.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik minder energie heb erdoor.
En ik vind het gewoon stom om elke dag een pil te moeten nemen.
bij mij duurt dat drie of vier dagen lolquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang duurt het ook al weer tot je ongesteld wordt als je een stopweek neemt? :$
Ik krijg ook telkens updates, irritant.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
is iemand posts aan het verwijderen ofzo?
mijn scherm verspringt de hele tijd jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik krijg ook telkens updates, irritant.
Net de eerste strip gehad.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:41 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoelang slik je 'm nu? Ik heb me namelijk ook een tijdje suf/lamlendig gevoeld toen ik eraan begon.
En dat tweede is gewoon een kwestie van wennen en een routine creëren joh. 's Avonds na het tandenpoetsen vind ik het simpelst.
Ohhh zo kort nog, dan moet je nog even ingesteld worden ja. Maar best kut als je het verschil al eens hebt gevoeld. Ik slik ze nu zo'n 3-4 jaar dus ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net de eerste strip gehad.
En ja, dat dacht ik vorige keer dat ik het had ook, dat het wel minder werd met die lamlendigheid, maar toen ik stopte voelde ik alsnog een wereld van verschil, dus dat was waarschijnlijk gewoon gewenning aan de lamlendigheid.
Het gaat ook niet echt om dat ik het moeilijk onthouden vind, ik vind het gewoon heel stom dat het moet terwijl ik eigenlijk niet wil.
Omdat het afzeikgedrag is richting één user. Maandje geleden zouden er bans voor gevallen zijn. Doe niet zo moeilijk als er een keer een paar posts worden verwijderdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom posts verwijderen in een slowchat waarvan de topics zo weer vol zijn, dat is echt vreselijke verspilling van moeite
Ik mag pas weer stoppen als ik kinderen wilquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:46 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohhh zo kort nog, dan moet je nog even ingesteld worden ja. Maar best kut als je het verschil al eens hebt gevoeld. Ik slik ze nu zo'n 3-4 jaar dus ik zou het niet weten.
Wanneer mag/ga je weer stoppen dan?
Het was ook gewoon allemaal bagger, tuurlijk. Maar als je het laat staan is het dus ok binnen een paar uur weer weg, en er is sowieso niemand die posts van vannacht gaat teruglezen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Omdat het afzeikgedrag is richting één user. Maandje geleden zouden er bans voor gevallen zijn. Doe niet zo moeilijk als er een keer een paar posts worden verwijderd
In 2023 dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag pas weer stoppen als ik kinderen wil![]()
Dan maakt 't ook niet uit als het weg is. Dat een topic een slowchattopic is maakt nog niet dat we dan wel alles maar goed moeten vinden natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was ook gewoon allemaal bagger, tuurlijk. Maar als je het laat staan is het dus ok binnen een paar uur weer weg, en er is sowieso niemand die posts van vannacht gaat teruglezen.
Edit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je wel hoe oud ik dan ben, 34 ofzo. :$
Ohjaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Edit.2023. Dan gaan we naar de negenmaandenbeurs.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja
Ik begin wel een paar jaar voor die tijd dan zodat ik tegen die tijd mee kan
Nee maar een troll die de sfeer meerdere keren al heeft verpest vind je wel goedquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan maakt 't ook niet uit als het weg is. Dat een topic een slowchattopic is maakt nog niet dat we dan wel alles maar goed moeten vinden natuurlijk
uiteraard maar is het de moeite waard om alles dan maar te verwijderenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:49 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan maakt 't ook niet uit als het weg is. Dat een topic een slowchattopic is maakt nog niet dat we dan wel alles maar goed moeten vinden natuurlijk
Wat een vooroordelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar een troll die de sfeer meerdere keren al heeft verpest vind je wel goed
Want hij post veel, dus goed voor fok
Je moet af en toe je autoriteit laten gelden natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uiteraard maar is het de moeite waard om alles dan maar te verwijderen
het is sowieso al gezegd en die persoon heeft het waarschijnlijk toch al gelezen (weet verder niet waar het over gaat maar dat terzijde)
Je had hem natuurlijk ook kunnen negeren in plaats van duizend keer dezelfde vraag stellen, de jongen is toch amper droog achter de oren terwijl jij een volwassen man bent. :$quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar een troll die de sfeer meerdere keren al heeft verpest vind je wel goed
En jij bent?quote:
was jouw account ook gehekt?quote:
Ja maar dat is niet leuk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je had hem natuurlijk ook kunnen negeren in plaats van duizend keer dezelfde vraag stellen, de jongen is toch amper droog achter de oren terwijl jij een volwassen man bent. :$
Ja maar ik vond het wel een beetje kinderachtig vannacht hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet leuk.
En dat hele 'als jullie elkaar nou gewoon negeren"ben ik niet zo van
Gelukkig is deze SC heel volwassen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het wel een beetje kinderachtig vannacht hoor.
Dat kloptquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het wel een beetje kinderachtig vannacht hoor.
Ik sla nog geen deuk in een pakje boter manquote:
grappenmakerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
terwijl jij een volwassen man bent. :$
moet je harder slaanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sla nog geen deuk in een pakje boter man
Daarom compenseren door stoere boy op het internet te zijn tochquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik sla nog geen deuk in een pakje boter man
okquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom compenseren door stoere boy op het internet te zijn toch
hehehehquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:01 schreef wietparkiet het volgende:
zo had pijn aan mijn poten toen ik gisteravond thuiskwam
De sfeer verzieken is iets waar je zelf aan meedoet op deze manier. Als iemand daadwerkelijk een troll is moet je die niet voedenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, want anders denkt men dat het normaal gedrag is. Daarnaast blijft het op google ook nog gewoon vindbaar als het blijft staan. SC topics staan niet buiten de regels ofzo, en worden dus op dezelfde wijze gemodereerd als andere topics. In ieder geval als ik er iets over te zeggen hebquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
uiteraard maar is het de moeite waard om alles dan maar te verwijderen
het is sowieso al gezegd en die persoon heeft het waarschijnlijk toch al gelezen (weet verder niet waar het over gaat maar dat terzijde)
Neuh, maar mensen die anderen afzeiken moeten wel weten dat dat niet het gedrag is dan wenselijk is. Als je de ontvangende partij bent die door een groep continu wordt afgezeken ben je dat op een gegeven moment ook wel zat. Taak voor de mods om dan in te grijpen. Nu is het nog verwijderen, maar het afzeiken van andere users is gewoon uiteindelijk banwaardig natuurlijk. We willen FOK! positiever en gezelliger voor iedereen en een belangrijk onderdeel daarin is zorgen dat mensen elkaar niet gaan zitten afbekken, uitschelden of wegzieken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je moet af en toe je autoriteit laten gelden natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je had hem natuurlijk ook kunnen negeren in plaats van duizend keer dezelfde vraag stellen, de jongen is toch amper droog achter de oren terwijl jij een volwassen man bent. :$
hoeveel uur ga je eigkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ging wel goed
goeie basis gezet gisteravond
kan zondag weer
getraind?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ging wel goed
kan zondag weer
Wat moest je maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar ging wel goed
kan zondag weer
Voorgerechtjes en dessertsquote:
moest gister van 5 tot half 11quote:
niet zo kortaf doenquote:
ok+equote:
in de week bedoel ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
moest gister van 5 tot half 11
zondag van 3 tot 11 wss
Oh nicequote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Voorgerechtjes en desserts
carpaccio, garnalencocktailtjes salade's enzovoorts
is tapas restaurant dus veel stond al klaar en hoefde alleen nog dressing op enzo
[..]
moest gister van 5 tot half 11
zondag van 3 tot 11 wss
kutjequote:
oh weet ik nietquote:
Ja wanneer afspreken dangquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kutje
Hoe is het?tijd niet gesproken dit dat
jupquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nice
Maar later moet je wel alles zelf gaan maken?
Zou je er nog verder in willen groeien?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jup
stond al veel bordjes klaar maar als die opgingen moest je die nog extra bij maken en dat ging me ook prima af
als dat zou kunnen graagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je er nog verder in willen groeien?
is wel branche waar je redelijk makkelijk in kan doorgroeien, dus dat is wel positiefquote:
Soon. Fera komt binnenkort vrij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wanneer afspreken dang
Maar gaat goed, straks solli
Daar? Ben je nog de held op Schiphol? :3
Is het vermakelijk?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees op moment het boek van Trump
dat werd mij ook al verteld jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel branche waar je redelijk makkelijk in kan doorgroeien, dus dat is wel positief
Zegt best zinnige dingen in z'n boek.quote:
Orion. Maar was beetje raar telefoongesprek dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Soon. Fera komt binnenkort vrij.
Weejowaar dan?
Immerzo goed dat ik een uur eerder naar huis mocht.
Moet je wel weer back2school denk ikquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat werd mij ook al verteld ja
sta nu nog aan de koude kant en dat is voor nu ook nog wel best maar als het kan zou ik wel graag willen doorgroeien ja
Valt wel mee in die branche.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel weer back2school denk ik
amerikkka fuk yehquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zegt best zinnige dingen in z'n boek.
Helaas moet ie zich op stage als een debiel gedragen vanwege de idioten die Amerikanen heten.
Beetje sociale hygiene papiertje halen, verder hoef je niet zoveel per se toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welkequote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
amerikkka fuk yeh
Heb nog een boek over Pim Fortuyn gekregen van Kaneel.
Dat ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje sociale hygiene papiertje halen, verder hoef je niet zoveel per se toch?
Tsja, je zult toch theorie moeten weten en examen in moeten doen. Zal niet heel veel zijn dat nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Is namelijk gewoon een vak dat je leert.
Hoezo?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:14 schreef Fok-it het volgende:
Tsja, je zult toch theorie moeten weten en examen in moeten doen.
nou dat valt op zich wel meequote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orion. Maar was beetje raar telefoongesprek dus ben benieuwd![]()
Ik moest hem eerst 3x aansturen tot een gesprek en vervolgens zei hij kom maar langs wanneer je tijd hebt
Dacht ik. Is toch gewoon erkende mbo 2 opleiding, horecamedewerker ofzoquote:
'Puinhopen van acht jaar paars' als het goed is.quote:
Klopt, en?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht ik. Is toch gewoon erkende mbo 2 opleiding, horecamedewerker ofzo
Ja, maar als je er al werkt hoef je dat niet meer te doen hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
basiskok jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar misschien wel handig voor volgende werkgevers?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar als je er al werkt hoef je dat niet meer te doen hoor.
Als je goed bent is een diploma irrelevant.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar misschien wel handig voor volgende werkgevers?maar misschien werkt dat in de horeca anders
denk dat een chef meer ervaring hecht aan ervaring dan aan een diplomaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar misschien wel handig voor volgende werkgevers?maar misschien werkt dat in de horeca anders
Is zo boeiend, ging gewoon over vannacht met Calcioquote:
Sowieso. Mbo diplomas zijn echt totaal irrelevant in vergelijking met werkervaring.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat een chef meer ervaring hecht aan ervaring dan aan een diploma
Dacht misschien mag ik er hier niet over pratenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is zo boeiend, ging gewoon over vannacht met Calcio
Dat zal dan wel jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk dat een chef meer ervaring hecht aan ervaring dan aan een diploma
Is in feite toch elke branche waar je dingen met je handen doet?quote:
Ja heb je wel gelijk inquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is in feite toch elke branche waar je dingen met je handen doet?
Handigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:24 schreef Fok-it het volgende:
Oh krijg net een Whatsappje dat er iets tussen is gekomen en dat hij maandag belt voor nieuwe afspraaklekker dan
Zou alvast ook ergens anders solliciteren danquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:24 schreef Fok-it het volgende:
Oh krijg net een Whatsappje dat er iets tussen is gekomen en dat hij maandag belt voor nieuwe afspraaklekker dan
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou alvast ook ergens anders solliciteren dan
klinkt niet veelbelovend
Hij belt maandag? Dan ga je vast niets meer horenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:24 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon zelf bellenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij belt maandag? Dan ga je vast niets meer horen
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Warschau was afgereisd en vanuit daar op FOK! aan Inso ging vragen wat ik moest gaan doen
Was echt raar
Ja ik zou gister ook gebeld worden door nader bedrijf, moet ik ook maar even zelf bellen vandaagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij belt maandag? Dan ga je vast niets meer horen
Gewoon nu doenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zou gister ook gebeld worden door nader bedrijf, moet ik ook maar even zelf bellen vandaag
Inso kent de plekken met blote mannen op de barquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik naar Warschau was afgereisd en vanuit daar op FOK! aan Inso ging vragen wat ik moest gaan doen
Was echt raar
ZUlke dromen zijn herkenbaarquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:32 schreef Fera het volgende:
Ik droomde laatst dat ik kort haar had. Stond me niet eens slecht in de droom, maar eenmaal wakker voelde ik gelijk of mijn haar nog lang was. De opluchting was groot. :$
Hoe hebben jullie dat nou opgelost dan met de tijd tussen jullie oude en nieuwe huis? Kan je het nieuwe huis al in?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu kan ik officieel mijn reis gaan plannen.
Ja gedaan. Was nog een gegadigde eerder dan ik waar ze gesprek mee hadden dus ik moet afwachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon nu doen
heb je dat alvast gedaan
Vijf centimeter extra beenruimtequote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo, in Juni lekker economy comfort vliegen.
#genot
Ik ook maar als ik wakker word dan komen mijn dromen uit.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik droom alleen soms dat ik dik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |