SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat 1e doe ik niet plannen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of je nog mensen gaat bellen of aanspreken/opzoeken, welke klusjes in huis, etc etc.
Als ik dingen op zn beloop laat wordt het vaak een treurige aangelegenheid.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:52 schreef Trollscience het volgende:
mijn leven is een georganiseerde chaos
Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
Inso wat ligt er bij jou meestal in de koelkast doordeweeks? Of in de voorraadkast. Gewoon qua etenVolgens mij koop je alleen eten voor ontbijt/lunch en avondeten ofniet?
Geen ideequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
En de dingen die er altijd liggen:
Eieren, fruit, groente.
Soms een zak chips die niet leeg komt.
Wat zou er anders in moeten liggen?
Ik heb wel wat blikken liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb meestal een stuk of 10 blikken.
Koop je meteen voor de hele week boodschappen dan? Moet je ook voor hele week bedenken wat je gaat eten, lijkt me kutquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Dingen die lang houdbaar zijn enzo.
Maar qua eten, eten we niet zo heel veel dingen buiten de maaltijden.
En als we dat doen is het meestal fruit.
ken ik niet, stuur eens een vet nummer door?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laatst Blanck Mass live gezien.... viel behoorlijk tegen....
Koop gewoon basisdingen die we veel gebruiken, en dan bijkopen als we iets bedenken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koop je meteen voor de hele week boodschappen dan? Moet je ook voor hele week bedenken wat je gaat eten, lijkt me kut
Ja logisch wel, heb je ook geen zin meer om naar supermarkt te gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop gewoon basisdingen die we veel gebruiken, en dan bijkopen als we iets bedenken.
Maar het is heel fijn als je allebei studie/werk hebt dat er gewoon eten in huis is wat je kan maken.
Fuck Buttons is een duo, Blanck mass is een van hun soloquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ken ik niet, stuur eens een vet nummer door?
ZUlke dingen sowieso altijd wel jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Tomatenblokjes, bonen, mais, tomatenpuree, linzen heb ik altijd wel in blik.
Couscousquote:Op vrijdag 29 januari 2016 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Tomatenblokjes, bonen, mais, tomatenpuree, linzen heb ik altijd wel in blik.
Verder gedroogde bonen/linzen/kikkererwten.
En droge pasta's, risottorijst, zilvervliesrijst, couscous.
Verder altijd knoflook, ui en aardappel, eieren, en een beetje fruit op de schaal. Groente koop ik wanneer ik het ga gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |