SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nou ja, hoe weet je dat hij 100 gram afwijkt?quote:
Leg ik er gewichten op.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, hoe weet je dat hij 100 gram afwijkt?
en goed dieetquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende: Een mannenlichaam wordt nooit top zonder fitness.
Als je er twee keer achter elkaar op gaat staan en hij dan een ander gewicht aangeeft.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, hoe weet je dat hij 100 gram afwijkt?
quote:
Hij heeft al 10 fotos genomen en verwijderd omdat hij z`n buik er te dik op vond waarschijnlijkquote:
Dat zag ik ook beetje voor me ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft al 10 fotos genomen en verwijderd omdat hij z`n buik er te dik op vond waarschijnlijk
ik 'weeg' meel en dergelijke met lege boterbakjesquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:54 schreef FrauMilena het volgende:
Heb er ook een hekel aan, maar dan bij m'n keukenweegschaal.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft al 10 fotos genomen en verwijderd omdat hij z`n buik er te dik op vond waarschijnlijk
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beerquote:
Dat zeg je toch nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef Amarantha het volgende:
Daar kan nog wel wat Pringles bij in.
echt overal bij mijquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beer
Vinger op de klitterrrrrquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om de 10 minuten scheren ja ze noemen mij beer
Ik ook. Vooral borstquote:
Neequote:
Nee.quote:
been niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb:
Baard.
Okselhaar
Schaamhaar
Buikhaar
En de rest is nauwelijks zichtbaar.
Seks streepjequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
En de buik is echt alleen dat streepje tussen schaamhaar en navel.
#puberbeharing
heb je geen teenhaarquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb:
Baard.
Okselhaar
Schaamhaar
Buikhaar
En de rest is nauwelijks zichtbaar.
Hoezo? Vind dat niet lelijk eigenlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat er ook af natuurlijk elke keer.
Ik heb wel paar haartjes op m`n grote teen jaquote:
Vind buik mooier zonder haar erop, je kan toch ook niet schaamhaar scheren en dat laten staan. Lelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vind dat niet lelijk eigenlijk
Wut.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb klein beetje buikhaar vooral bij de navel, en dan vanaf het schaamhaar helemaal omhoog tot tussen de borsten kunnen ze overal eenzaam tevoorschijn schieten. En rondom de tepels soms ook.
Maar nauwelijks beenhaar eigenlijk.
Zou schaamhaar wel dat doen jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
Op sommige plekken zou het wel chill zijn op permanent te ontharen, maar kankiduur
En schouders, nek.quote:
Ja blijkbaar komt het ook door de oestrogeendominantiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wut.
Ik heb één (1) verloren haartje op m'n buik. Snap daar helemaal niks van.
Vrouwen hebben lastiger ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:06 schreef supersof het volgende:
Ik zou mijn benen wel permanent willen ontharen, wat een werk is dat elke keer
Oh apart, hebben ze dat bij je gemeten of zo?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja blijkbaar komt het ook door de oestrogeendominantie
Wookiequote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb klein beetje buikhaar vooral bij de navel, en dan vanaf het schaamhaar helemaal omhoog tot tussen de borsten kunnen ze overal eenzaam tevoorschijn schieten. En rondom de tepels soms ook.
Maar nauwelijks beenhaar eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |