quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:27 schreef H.FR het volgende: Die organisatie man. Die El Ahmadi mag van mij ook optyfen, brengt echt helemaal niks extra's.
Dat zegt in dit geval niet zo veel helaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Beste speler van feyenoord dit seizoen. Vorig seizoen ook trouwens.
Hij loopt continu als een kip zonder kop naar voren, waar hij moet zorgen dat het middenveld niet overlopen wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Beste speler van feyenoord dit seizoen. Vorig seizoen ook trouwens.
Tot nu toe neemt hij de punten meequote:Op donderdag 28 januari 2016 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
Mulderwat ben ik blij dat die niet meer bij ons keept.
Had die niet een oogafwijking waar hij later pas achterkwam? Of welke keeper was dat? Die ging ineens met lenzen in spelen en toen kon hij naar eigen zeggen weer ballen vangen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:28 schreef Helpmefok het volgende:
Mulderwat ben ik blij dat die niet meer bij ons keept.
Dat was niet Mulder volgens mij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had die niet een oogafwijking waar hij later pas achterkwam? Of welke keeper was dat? Die ging ineens met lenzen in spelen en toen kon hij naar eigen zeggen weer ballen vangen.
Plotseling kan hij voetballenquote:
Don is een god. Sta je bij hem op 't vak? Doe 'm de groeten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:30 schreef Helpmefok het volgende:
@kapo: DonRaja kon wel lachen om het erbarmelijke niveau. Hij gelooft niet dat ze zo slecht kunnen zijn en zet zijn geld in op matchfixing![]()
Zoveel wedstrijden achter elkaar?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:30 schreef Helpmefok het volgende:
@kapo: DonRaja kon wel lachen om het erbarmelijke niveau. Hij gelooft niet dat ze zo slecht kunnen zijn en zet zijn geld in op matchfixing![]()
#seasonfixingquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoveel wedstrijden achter elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |