Die sporen echt niet. Alsof Barcelona ook niet weet wat een jongen die net komt kijken bij een middenmoter in Nederland moet kosten...quote:
twitter:fcgroningen twitterde op donderdag 06-02-2020 om 14:32:11Mike te Wierik verlaat FC Groningen na dit seizoen. ➡️ https://t.co/mhrbKMz6c5 reageer retweet
Jawel, maar dit topic is al zo oud... er zou eigenlijk een nieuw topic moeten komen, vooral met al die transfers (uitgaand ) en binnenkomend.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
En dat is 5
Het is dat er werkelijk niemand is die FC Groningen boeiend vindt, anders was dit nieuws ingeslagen als een bom
Alle leuke FCG fans zijn vertrokken naar een ander forum en ik kijk nooit meer in VBL, tenzij er een actief topic voorbijschiet…quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
En dat is 5
Het is dat er werkelijk niemand is die FC Groningen boeiend vindt, anders was dit nieuws ingeslagen als een bom
Ik vind het niet veel (te klein voor een cv en weinig om dat te compenseren) maar Groningen heeft een goed trackrecord van spelers van Jong Ajax kopen/halen en daar weer verkopen. Kwam een mooi lijstje tegen, ze doen dit bijna elk jaar. Het is het neefje van Kiki trouwens.quote:Op vrijdag 22 april 2022 14:50 schreef MC-M het volgende:
Wat kan jij vertellen over Nordin Musampa @:maxi-mus? Aanwinst de ja of de nee.
Thanks maat. Legt ze inderdaad zeker geen windeieren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel (te klein voor een cv en weinig om dat te compenseren) maar Groningen heeft een goed trackrecord van spelers van Jong Ajax kopen/halen en daar weer verkopen. Kwam een mooi lijstje tegen, ze doen dit bijna elk jaar. Het is het neefje van Kiki trouwens.
edit: [ twitter ]
De hashtag is met die info trouwens leuk uitgekozen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel (te klein voor een cv en weinig om dat te compenseren) maar Groningen heeft een goed trackrecord van spelers van Jong Ajax kopen/halen en daar weer verkopen. Kwam een mooi lijstje tegen, ze doen dit bijna elk jaar. Het is het neefje van Kiki trouwens.
edit: [ twitter ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |