Nee.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal dat soort zich trouwens echt laten tegenhouden door poortjes? Als ze er al niet voor terug deinzen om iemand te steken
Is het niet in de trein zoeken ze ergens anders wel problemen. Lekker makkelijk om agressief te worden als je zelf fout zit.quote:Op donderdag 4 februari 2016 06:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zal dat soort zich trouwens echt laten tegenhouden door poortjes? Als ze er al niet voor terug deinzen om iemand te steken
twitter:PDChina twitterde op donderdag 04-02-2016 om 09:48:01Stunning bird's eye view of the largest railway station in S #China's Guangxi https://t.co/TyY51ieI2l https://t.co/TiHhE8EDGS reageer retweet
Dan is het pas echt vervelend als het spoor van je trein weer eens twee minuten voor vertrek wordt gewijzigd.quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:52 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PDChina twitterde op donderdag 04-02-2016 om 09:48:01Stunning bird's eye view of the largest railway station in S #China's Guangxi https://t.co/TyY51ieI2l https://t.co/TiHhE8EDGS reageer retweet
'Uw trein staat gereed op spoor 115415115B.'
Het gaat hier wel om goederentreinen he, geen station voor personenvervoer:quote:Op donderdag 4 februari 2016 09:52 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is het niet in de trein zoeken ze ergens anders wel problemen. Lekker makkelijk om agressief te worden als je zelf fout zit.
[ afbeelding ]twitter:PDChina twitterde op donderdag 04-02-2016 om 09:48:01Stunning bird's eye view of the largest railway station in S #China's Guangxi https://t.co/TyY51ieI2l https://t.co/TiHhE8EDGS reageer retweet
'Uw trein staat gereed op spoor 115415115B.'
Ja maar dan is ie niet leuk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Het gaat hier wel om goederentreinen he, geen station voor personenvervoer:
It is estimated that 13,000 freight trains are marshalled here every day during the Spring Festival travel rush
Reken maar eens na, dan is die nog steeds best wel 'wauw'quote:
En toen was er een sein en wisselstoring. Daar gaat je idioot strakke planning.quote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Reken maar eens na, dan is die nog steeds best wel 'wauw'
I question the marshalling of 13,000 freight trains a day. 13,000/24hrs=543 trains per Hour, 543/60 min.=9 trains per min. It would be a remarkable. But then in China the impossible seems to be possible.
precies de vraagtekens die ik er ook bij zet. Met zo'n terrein mag je blij zijn als je de 500 treinen per dag haaltquote:Op donderdag 4 februari 2016 10:22 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Reken maar eens na, dan is die nog steeds best wel 'wauw'
I question the marshalling of 13,000 freight trains a day. 13,000/24hrs=543 trains per Hour, 543/60 min.=9 trains per min. It would be a remarkable. But then in China the impossible seems to be possible.
Nou begin maar op de Hanzelijn en Amsterdam-Arnhem. Kan daar op bepaalde trajecten ook eindelijk 160 worden geredenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
Deze zomer wordt de nieuwe planning voor de uitrol van ERTMS vastgesteld
http://www.spoorpro.nl/sp(...)g-ertms-in-de-zomer/
Ook goedquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:17 schreef b2py het volgende:
Maak daar maar alleen Utrecht - Arnhem van
Nee, maar ik moest nog etenquote:Op donderdag 4 februari 2016 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je een aansluiting halen die 1 keer per dag rijdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |