SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilie pls.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou eerder voor dat beertjesplaatje gaan ja
dat ziet er een stuk beter uit
Nog steeds? Damn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben erg teleurgesteld dat je niet in ging op mijn datevoorstel
Hoelang is dat geleden?quote:
ach jongenquote:
picsquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:25 schreef Tjacka het volgende:
maja ik kwam alleen hier om cracks tieten te zien in kpd
fijne dag
al ging ik misschien ook wel wat snel hoorquote:
misschien kan je het nog eens proberenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al ging ik misschien ook wel wat snel hoor
de ene dag hadden we het over puzzels de andere dag vroeg ik haar op date
volgens tim veninga is dat geen goede tactiekquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan je het nog eens proberen
Puzzels was rond nieuwjaar toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al ging ik misschien ook wel wat snel hoor
de ene dag hadden we het over puzzels de andere dag vroeg ik haar op date
ja ik overdreef watquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Puzzels was rond nieuwjaar toch?
proberen kan altijd natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan je het nog eens proberen
mij niet hequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik single was, zou ik Frau ook wel op date vragen.
Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik single was, zou ik Frau ook wel op date vragen.
dat was geen vissenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit niet zo te vissen aub
dat is niets voor jou
gr
ze zoekt bevestigingquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit niet zo te vissen aub
dat is niets voor jou
gr
jaquote:
oquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was geen vissen
volgens mij heeft hij dat al een keer gezegd
ik denk niet dat sof dat doetquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze zoekt bevestiging
wees blij dat ze het op deze manier doet
andere vrouwen posten naaktpics in kpd
crack welquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
[..]
ik denk niet dat sof dat doet
Lief.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat waardeer ik.
Voor jou:
[ afbeelding ]
Ik denk niet jij mijn type bent, nee.quote:
gelukkig nietquote:
Crack ja? Ik zie dat nooit.quote:
Nicequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Dank je.
Als het goed is, is mijn Minecraft sticker voor mijn ps4 er ook morgen.
jij bent toch homoquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ligt toch echt een beetje aan jou
ik geloof daar nooit zinquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb komend blok een docent die altijd mij moet hebben, wel een beetje tegenzin vanwege het uitzicht op de gêne.
Dat een docent iemand per se moet hebben in zijn klas. Dat hij/zij naar school gaat om jou te zieken.quote:
veel plezierquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:41 schreef Typisch het volgende:
Tijd om mijn sjaaltje te zoeken ern richting De Kuipgod te gaan.
Doag.
Dat tweede gaat misschien ook wel een beetje ver, maar ik merk ook wel eens dat bepaalde docenten sommige studenten gewoon vaak dwars zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat een docent iemand per se moet hebben in zijn klas. Dat hij/zij naar school gaat om jou te zieken.
Niet om mij te zieken. Maar hij heeft mij me meerdere keren erg ongemakkelijk laten voelen door 'demonstraties'quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat een docent iemand per se moet hebben in zijn klas. Dat hij/zij naar school gaat om jou te zieken.
Oh no.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet om mij te zieken. Maar hij heeft mij me meerdere keren erg ongemakkelijk laten voelen door 'demonstraties'
Dat is hoe ik rol.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nieuwe meme?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:42 schreef Trollscience het volgende:
ik vind die nieuwe meme waarbij je 'god' zet achter alles dat je chill vindt echt vet kut
dat is al heel oudquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:42 schreef Trollscience het volgende:
ik vind die nieuwe meme waarbij je 'god' zet achter alles dat je chill vindt echt vet kut
Dat is echt al jaren hequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is al heel oud
en geniaal
rusnakgod
Ik vrees van nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh no.Kan je niet weigeren of hem/haar vragen weg te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VAN DE LOOI DOEIquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is al heel oud
en geniaal
rusnakgod
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:52 schreef FrauMilena het volgende:
lol die eerste en tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Wauw mn kat springt net op mn schootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest lachen om 'interesting'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha die voelt het aanquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wauw mn kat springt net op mn schoot
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Ze heet Mjaupie goed he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Haha die voelt het aan
Ik heb totaal geeeen idee....quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wel best. Op welke trainer hoop je?
He Kankah hageneesquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuke spontane begroetingen ook, bedankt!
doen we bij niemandquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuke spontane begroetingen ook, bedankt!
hopelijk voed je je dochter beter opquote:
HAGENEZENquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
rot op joh, kankah gek!!
met landcode enzo ervoor tochquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:05 schreef Tjacka het volgende:
hoe voeg je nummers uit een ander land toe op whapp
lijkt me niksquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Erwin Koeman maar das onrealistisch
ik ben een hele lieve bescheiden jongen. Doe geen vlieg kwaad.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
hopelijk voed je je dochter beter op
moet je je lijst ff vernieuwenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gedaan maar hij staat er niet tussen
ja dagquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ben een hele lieve bescheiden jongen. Doe geen vlieg kwaad.
mario beenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me niks
ik las ook henk de jong
Maak je ook apen geluiden naar Bazoer?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ben een hele lieve bescheiden jongen. Doe geen vlieg kwaad.
Knap wel hoeveel jij altijd van mij suggereert te wetenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man niks in de buurt en geen mogelijkheid om langs te gaan!
Ja wel joh. Of Ron Jansquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lijkt me niks
ik las ook henk de jong
het is dit jaar jaar van de aap in chinaquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Maak je ook apen geluiden naar Bazoer?
Nee dat keur ik ten strengste af.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Maak je ook apen geluiden naar Bazoer?
Neequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens behoefte aan een kindje zodat je ongegeneerd samen dingen als Ducktales kan kijken?
Neequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens behoefte aan een kindje zodat je ongegeneerd samen dingen als Ducktales kan kijken?
Die kan je ook zonder kinderen kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zul je net zien dat als je er een hebt die alleen maar 100 keer naar Nijntje The Movie wil kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
zien dat als je er een hebt die alleen m
Ik wist niet dat ik op YouTube stond, zeker door Fera geüpload?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een hete man gevonden op youtube.
Zooooo, jij hier?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik op YouTube stond, zeker door Fera geüpload?
Ik zei toch een hete man.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik op YouTube stond, zeker door Fera geüpload?
Heel soms.quote:
Volgens Fera was ik heet. Nou ja ok, ze zei niet dat ik een man was, maar wel heet.quote:
Je vergeet het woordje digitaal ertussen te zetten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zou best vaker van je aanwezigheid willen genieten hoor.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje digitaal ertussen te zetten.
Your words, not mine.quote:
Volgend weekend is mijn agenda nog vrij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:33 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zal nog eens nadenken over m'n policy.
Zo snel al.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgend weekend is mijn agenda nog vrij.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien, ouwe.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..], denken dat ze met je agenda uit wil.. jij snapt er niks van zeg
Open een topic in R&P.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo snel al.Hoe moet ik me dan mentaal voorbereiden
Sorry.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..], denken dat ze met je agenda uit wil.. jij snapt er niks van zeg
Als er gras op groeit, moet je er op ballen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien, ouwe.
This is the morning reportquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je laat er geen gras over groeien, ouwe.
En terecht, vuige zolderkamerautisten zijn het.Tuig!quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan dat de helft van Relaties komt zeuren dat ik ze niet wil meeten zeker.
Moet ze altijd van me afslaan gvd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:39 schreef aeque het volgende:
[..]
En terecht, vuige zolderkamerautisten zijn het.Tuig!
Wow. Ik realiseer me nu dat ik ook aan school zat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog nakijken.
Geen zin in
Gewoon bij elke leerling 5 euro vragen voor een voldoende die ze ervoor terug krijgen tochquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog nakijken.
Geen zin in
Vuige praat hier altijd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wow. Ik realiseer me nu dat ik ook aan school zat.
Helemaal afgeleid sinds die praat over nekken.
Ben ik nog steeds arm helaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bij elke leerling 5 euro vragen voor een voldoende die ze ervoor terug krijgen toch
Ik heb wel weer genoeg vrouwen nagekeken vandaag. Morgen weer.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog nakijken.
Geen zin in
All dem binders full of women.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg vrouwen nagekeken vandaag. Morgen weer.
Heb je het zo druk?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:52 schreef supersof het volgende:
Ik moet nog avond eten
ik eet wel een boterham ofzo
Sletje.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb wel weer genoeg vrouwen nagekeken vandaag. Morgen weer.
Nee ik ben een beetje lui de laatste paar dagenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het zo druk?
[..]
Sletje.
Verdomme kaneel, ik denk steeds dat Art aan het reageren is. Dan word ik vervolgens verdrietig omdat hij het niet is. Ik mis art.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het zo druk?
[..]
Sletje.
IK OOK.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomme kaneel, ik denk steeds dat Art aan het reageren is. Dan word ik vervolgens verdrietig omdat hij het niet is. Ik mis art.
Ik ken het.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik ben een beetje lui de laatste paar dagen
Don't we all.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Verdomme kaneel, ik denk steeds dat Art aan het reageren is. Dan word ik vervolgens verdrietig omdat hij het niet is. Ik mis art.
Leuke foto! Ben jij dat?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:06 schreef FrauMilena het volgende:
Je opeens realiseren dat je onwijs dorst hebt is ook zoiets doms.
[..]
Hey hey
oh ja heerlijk, maar eentje van die honden mag wel een man zijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik zou het liefste zo liggen:
[ afbeelding ]
[..]
Don't we all.
Snap ik wel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja heerlijk, maar eentje van die honden mag wel een man zijn
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Lekker knuffelen met Paxje.
Waarom maak je er meteen paxje vanquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik wel.
Lekker knuffelen met Paxje.
Omdat hij een lieve jongen is.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom maak je er meteen paxje van
Het leven is hard, ook al ben je zwartquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Helaas heeft Paxcon alleen maar oog voor mortaxx.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het.
[ afbeelding ]
[..]
Don't we all.
Kan me niet voorstellen dat het fijn is met jouw allergie.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken het.
[ afbeelding ]
[..]
Don't we all.
Hm wel oke. Rijles gehad, beetje geleerd.quote:
Oh leuk. Hoeveelste les is dit?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm wel oke. Rijles gehad, beetje geleerd.
En hoe was de jouwe?
Helaas.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het fijn is met jouw allergie.
Leuk! Hoop dat het een beetje mooi weer wordt dan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ga een scooter huren en wat leuke plekken bezoeken
En jij?
les 22 en 23quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh leuk. Hoeveelste les is dit?
Prima. Gewerkt van 9 tot half 7.
Ik word gek van die Tamara en Owen in OUATquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het fijn is met jouw allergie.
OUAT?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik word gek van die Tamara en Owen in OUAT
Ik woon in Barcelona, hahaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat het een beetje mooi weer wordt dan.
Morgenavond concert en van het weekend winkelen (is alweer lang geleden) en relaxen denk ik.
once upon a timequote:
Ohquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik woon in Barcelona, haha![]()
Concert van wie? Lekker weekend
Ja best wel, bijna tttquote:
quote:
Ik wil weer naar Bastille en OneRepublicquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
OhWat gaaf, hoe lang al?
Tame Impala! En volgende week Imagine Dragons.
Nee hoor valt meequote:
Zijn maar paar seizoenen van toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor valt mee
kijk het al sinds eerste tentamenweek, maar heb het een paar weken niet gekeken
Ah nice.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil weer naar Bastille en OneRepublicdat was zo leuk
Bijna 3 maanden nu.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
OhWat gaaf, hoe lang al?
Tame Impala! En volgende week Imagine Dragons.
Oh succes alvast!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bijna 3 maanden nu.
Imagine Dragons
[..]
Oh succes alvast!
vijf ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn maar paar seizoenen van toch?
Ja zekerquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Bevalt het? Ben je stage aan het lopen?
Dat is wel veel ja, zeker als afleveringen allemaal uur zijnquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
vijf ofzo
allemaal 22 afleveringen dacht ik
dus niet weinig
Ellie Goulding, The Script, Gavin DeGraw, The Neighbourhood.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah nice.Tweede kon ik ook heen, maar ben niet meegegaan toen.
Naar welke concerten ben je nog meer geweest?
Nice, ben ik ook geweest minus DeGraw.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ellie Goulding, The Script, Gavin DeGraw, The Neighbourhood.
Dat waren wel de leuke nog
Drie kwartier ongeveerquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel veel ja, zeker als afleveringen allemaal uur zijn
Ik was met LB bij the neigbourhoodquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nice, ben ik ook geweest minus DeGraw.
Bij Tolhuis daar? Zou kunnenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was met LB bij the neigbourhoodmisschien hebben we elkaar toen wel gezien
Ja in Amsterdam was dat, met een bootje moest je er heen. Ik weet even niet meer hoe het heetquote:
Ja dat is dat geloof ik, met de pont achter Amsterdam CS. Zo dichtbij.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam was dat, met een bootje moest je er heen. Ik weet even niet meer hoe het heet
Wie zijn dat ook alweer?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik word gek van die Tamara en Owen in OUAT
wat is er met je lichaamquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb lichaams struggles jongens.
Je wil lekker eten maar ook afvallen?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb lichaams struggles jongens.
Is dat dat fancy gebouw tegenover EYE?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja dat is dat geloof ik, met de pont achter Amsterdam CS. Zo dichtbij.![]()
En Ellie in Paradiso, The script Ziggo.
Die verloofde van Neal en die jongen die met zijn vader in Storybrooke was toen het ontstondquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie zijn dat ook alweer?![]()
Ben slecht met namen.
Ellie heb ik in HMH gezienquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja dat is dat geloof ik, met de pont achter Amsterdam CS. Zo dichtbij.![]()
En Ellie in Paradiso, The script Ziggo.
EYE is ook een fancy gebouwquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat dat fancy gebouw tegenover EYE?
Pijntjes en irritatie op prive plekkenquote:
Dat ook.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil lekker eten maar ook afvallen?
Daar moet ik nog steeds een keer heenquote:
Oh....quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pijntjes en irritatie op prive plekken
O, die. Zijn niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Die verloofde van Neal en die jongen die met zijn vader in Storybrooke was toen het ontstond
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijntjes en irritatie op prive plekken
[..]
Dat ook.
Oh op dit moment nog welquote:
quote:
Neal is wegquote:
Ik zeg niets.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Neal is weg
niet verklappen of het goed komt
Van wie mag je niet?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:20 schreef Fera het volgende:
Mijn broertje heeft appeltaart gebakken. Ziet er goed uit, maar ik mag geen stukje.
quote:
Dit ja. Het is voor zijn collega's op stage.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Is het voor andere mensen?
Mijn zusje doet dat altijd, taart bakken die dan de hele avond op tafel staat maar je mag er niet aanzitten want ze gaat hem weggeven.
Is ook heerlijk. Zou niet kunnen kiezen tussen die twee.quote:
Ohja, net als vroeger als je broertje ofzo de volgende dag ging trakteren op school en je niks mocht hebben. Maar altijd leuk als er de volgende dag dan dingen over warenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. Het is voor zijn collega's op stage.
sowieso appelquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook heerlijk. Zou niet kunnen kiezen tussen die twee.
Ik herken de crush fase niet echt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:29 schreef Fera het volgende:
http://imgur.com/gallery/Jxjhc
Hehehe. Herkenbaar.
Hahah vooral dat eerste crush plaatjequote:Op donderdag 28 januari 2016 22:29 schreef Fera het volgende:
http://imgur.com/gallery/Jxjhc
Hehehe. Herkenbaar.
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
man man man, 1-2 verliezen van heerenveen
waar gaat het gvd heen man
een bouillon danquote:
ga geld op ado gooien, staat op 8 euquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel verliezen van ADO ja.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ga geld op ado gooien, staat op 8 eu
dus ik hoop het
Wedden tegen je eigen clubquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ga geld op ado gooien, staat op 8 eu
dus ik hoop het
NSB praktijken, dit dat.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wedden tegen je eigen clubFlikker op man
Dat niet doenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik weet hetquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent genaaid.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja heerenveen stond 8,21 zoiets
ik wou t nog doen, maar ik dacht love voor de club man
HOI INSO !!!quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zovaak tegen feyenoord gebet.
Hallo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HOI INSO !!!
Verdomme, kut negeerder.
Zou dat nooit doenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zovaak tegen feyenoord gebet.
Dan mag je niet klagen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik heb nergens op gebet. ben niks kwijt
Ik bedoelde ajax kampioenschappen op een rijquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze mogen ook wel verliezen van ADO ja.
Die haal ik wel ergens anders dan.quote:
tuurlijk wel, ben feyenoorderquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan mag je niet klagen.
Ik heb niet zoveel met die club.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik bedoelde ajax kampioenschappen op een rij
Maar het waren er 4
Ik 0%quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die haal ik wel ergens anders dan.
Ik kan toch niet 100 procent blij zijn met winst als shet tegen Feyenoord is
ja zo denk ik dus ookquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik 0%
Kan mij het schelen, value is value.
Het is maar een spelletje.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ben feyenoorder
het was een kaulo wedstrijd
Nee, dan sta je er ook wel anders in ja.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bet dan ook niet om blij te zijn
ben hooligan, met mij moet je geen grapjes makenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje.
Ik geloof hier helemaal niets van.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ben hooligan, met mij moet je geen grapjes maken
Nee, ik juich zelden bij bets.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan sta je er ook wel anders in ja.
Maar juich je dan ook bij een tegengoal?
moet jij wetenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met die club.
Ja paar tientjes, maar meestal is jouw stake wel wat hogerquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik laat mijn clubgevoel echt niet verpesten door een bet van een paar tientjes
quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik geloof hier helemaal niets van.
Dat is een inteelt club.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet jij weten
Ik ben voor de FCVD
Als ik value zie pak ik dat wel ja, ook tegen feyenoord.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja paar tientjes, maar meestal is jouw stake wel wat hoger
behalve die stevenmac gozer natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten geen voetbal hooligans op fok.
Zoals?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
En al die Feyenoorders die die ruggengraatloze kutmolukker nog verdedigenOpgerot met Gio opgerot met van Geel. Zet er maar eens echt wat neer
jouw hoofd is een inteelt clubquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een inteelt club.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
behalve die stevenmac gozer natuurlijk
Genoeg die wel inzicht in het spelletje hebben. Ik had Bos wel graag gezienquote:
En die falen dan weer net zo hard, door het gebrek aan geld en te hoge verwahctingen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Genoeg die wel inzicht in het spelletje hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |