SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilie pls.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou eerder voor dat beertjesplaatje gaan ja
dat ziet er een stuk beter uit
Nog steeds? Damn.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben erg teleurgesteld dat je niet in ging op mijn datevoorstel
Hoelang is dat geleden?quote:
ach jongenquote:
picsquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:25 schreef Tjacka het volgende:
maja ik kwam alleen hier om cracks tieten te zien in kpd
fijne dag
al ging ik misschien ook wel wat snel hoorquote:
misschien kan je het nog eens proberenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al ging ik misschien ook wel wat snel hoor
de ene dag hadden we het over puzzels de andere dag vroeg ik haar op date
volgens tim veninga is dat geen goede tactiekquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan je het nog eens proberen
Puzzels was rond nieuwjaar toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al ging ik misschien ook wel wat snel hoor
de ene dag hadden we het over puzzels de andere dag vroeg ik haar op date
ja ik overdreef watquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Puzzels was rond nieuwjaar toch?
proberen kan altijd natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien kan je het nog eens proberen
mij niet hequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik single was, zou ik Frau ook wel op date vragen.
Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik single was, zou ik Frau ook wel op date vragen.
dat was geen vissenquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit niet zo te vissen aub
dat is niets voor jou
gr
ze zoekt bevestigingquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit niet zo te vissen aub
dat is niets voor jou
gr
jaquote:
oquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was geen vissen
volgens mij heeft hij dat al een keer gezegd
ik denk niet dat sof dat doetquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze zoekt bevestiging
wees blij dat ze het op deze manier doet
andere vrouwen posten naaktpics in kpd
crack welquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
[..]
ik denk niet dat sof dat doet
Lief.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat waardeer ik.
Voor jou:
[ afbeelding ]
Ik denk niet jij mijn type bent, nee.quote:
gelukkig nietquote:
Crack ja? Ik zie dat nooit.quote:
Nicequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief.
Dank je.
Als het goed is, is mijn Minecraft sticker voor mijn ps4 er ook morgen.
jij bent toch homoquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat ligt toch echt een beetje aan jou
ik geloof daar nooit zinquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb komend blok een docent die altijd mij moet hebben, wel een beetje tegenzin vanwege het uitzicht op de gêne.
Dat een docent iemand per se moet hebben in zijn klas. Dat hij/zij naar school gaat om jou te zieken.quote:
veel plezierquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:41 schreef Typisch het volgende:
Tijd om mijn sjaaltje te zoeken ern richting De Kuipgod te gaan.
Doag.
Dat tweede gaat misschien ook wel een beetje ver, maar ik merk ook wel eens dat bepaalde docenten sommige studenten gewoon vaak dwars zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat een docent iemand per se moet hebben in zijn klas. Dat hij/zij naar school gaat om jou te zieken.
Niet om mij te zieken. Maar hij heeft mij me meerdere keren erg ongemakkelijk laten voelen door 'demonstraties'quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat een docent iemand per se moet hebben in zijn klas. Dat hij/zij naar school gaat om jou te zieken.
Oh no.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet om mij te zieken. Maar hij heeft mij me meerdere keren erg ongemakkelijk laten voelen door 'demonstraties'
Dat is hoe ik rol.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |