SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:19 schreef chufi het volgende:
Hoort dat brood niet in de kookrubriek?
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef chufi het volgende:
Speciaal voor Micks aankomende uitlaatserviceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:21 schreef chufi het volgende:
Speciaal voor Micks aankomende uitlaatserviceMijn voormalige "werkgevers" in het midden (broers) met hun Zwitserse Herder LaykaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier in actie net na de aardbeving in NepalThe reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Nee, dat niet. Ik zou graag een Zwitserse Herder willen en mij dan inzetten om mensen "op te sporen" zoals zojuist net gepost.quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gaat Mick in de hondenuitlaathandel? Heb je nog een sponsor nodig? Ik bulk toch van het geld nu ik die mensen zojuist een poot uitdraaide met die fiets.
Dat is een nobel streven...quote:Op donderdag 28 januari 2016 15:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik zou graag een Zwitserse Herder willen en mij dan inzetten om mensen "op te sporen" zoals zojuist net gepost.
Het trainen is lastiger voor mens dan voor dier. Zwitserse herder heeft nl de "redding"gen in zich. Een beetje zoals de bekende Sint Bernardshondquote:
Dan moet je wel proefsituaties weten te creeren...quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het trainen is lastiger voor mens dan voor dier. Zwitserse herder heeft nl de "redding"gen in zich. Een beetje zoals de bekende Sint Bernardshond
Al je nu het linkje van het filmpje volgt, dan kom je op de pagina van deze reddingshonden waar ze ook filmpjes van de "proefsituaties" hebben staan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je wel proefsituaties weten te creeren...
Botje!!!!quote:
Bijna, maar dan net even andersquote:
Het was wel even zomaar de beroemdste hulphond, en wat zag Liz er toen nog mooi uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |