Ben ik nu crimineel?quote:
Godver helemaal vergeten !! Door die daklijers die niet kwamen en haceee makenquote:
Ja, hij had het over "Ergens halverwege de middag" Maar je weet het maar nooit. Dus neem liever het zekere voor het onzekere.quote:
Zes ook nog wel. Hoe durf je!quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:34 schreef renwan het volgende:
[..]
Nou we hadden teringlekkere kippenpoten op werk en hadden superveel over, dus ik heb er 6 in een aluminiumbakje geflikkerd en mee naar huis genomen
Moet wat vreten als ik morgen om half 7 bij de Kuip wil zijnquote:Op woensdag 27 januari 2016 23:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zes ook nog wel. Hoe durf je!
Zo vroeg al?quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Moet wat vreten als ik morgen om half 7 bij de Kuip wil zijn
Eerst anderhalf uur bier zuipen op Varkenoordquote:
Nu moet ik weer denken aan daar is gabbertje daar is gabbertje, en dan zegt tie pa van Als ik ZEG 11 uur THUIS BEDOEL IK NIET 11 UUR SOCHTENDS KALE ZOMBIE!!!!quote:
Zoals het heurt!quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:55 schreef Braddie het volgende:
Kaaaannkkeeeer die ene negert in dat dumpertreeten filmpje krijgt een paar flinke trappen op z`n hoofd.. Fuck zeg.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:00 schreef Geerd het volgende:
Wat is Varkenoord?? Weinig moslims daar zeker![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:04 schreef Braddie het volgende:
Marleen is trouwens écht een geil wijf.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sportcomplex_Varkenoordquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:00 schreef Geerd het volgende:
Wat is Varkenoord?? Weinig moslims daar zeker![]()
Grote homo ontmoetingsplaatsquote:Op donderdag 28 januari 2016 00:08 schreef renwan het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sportcomplex_Varkenoord
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 00:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Gewoon met 2 man 20 bier halen en anderhalf uur zuipen, daarna naar de wedstrijd. Mooie plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |