abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159445126
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159445151
Haha. Amai, dat woord heb ik lang niet meer gehoord. :-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159445222
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Haha. Amai, dat woord heb ik lang niet meer gehoord. :-)
Ik moest opeens aan Eddy Wally denken _O-
pi_159445319
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik moest opeens aan Eddy Wally denken _O-
En nu moet ik denken aan Wally McKey. Google dat maar. En vraag me niet waarom ik die ken.

Oh ja, dieettopic.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_159445422
Omgekleed om te gaan hardlopen. Merk nu toch echt wel héél veel verschil met het aandoen van kleding die ik al een tjid niet aangehad heb door mijn blessure. Zo nog even m'n oefeningen / opwarmen doen voordat Mr.Mo thuiskomt en dan samen op pad O+
Ja doei.
pi_159445531
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Omgekleed om te gaan hardlopen. Merk nu toch echt wel héél veel verschil met het aandoen van kleding die ik al een tjid niet aangehad heb door mijn blessure. Zo nog even m'n oefeningen / opwarmen doen voordat Mr.Mo thuiskomt en dan samen op pad O+
Veel plezier samen ^O^ Ik ben nog steeds jaloers dat je samen met je man kan sporten ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159446034
Komt vast goed :P Hij loopt wel minder nu ik ook minder loop; samen lopen is een stuk leuker :@ Al gaan we vanavond samen naar de club! :)
Ja doei.
pi_159446738
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Komt vast goed :P Hij loopt wel minder nu ik ook minder loop; samen lopen is een stuk leuker :@ Al gaan we vanavond samen naar de club! :)
Hardlopen samen met hem gaat nooit wat worden. Maar hij gaat wel 3-4x per week heel gedisciplineerd naar de sportschool! Alleen dan op tijdstippen die mij éven niet uitkomen (middernacht en zo :') ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159446872
Ik wil ook wel graag samen sporten met kerel, maar mijn kerel is aartslui ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_159447304
Die van mij wil wel, maar ik ben te langzaam. Met hardlopen enzo. :{

[ Bericht 6% gewijzigd door Satijn op 27-01-2016 19:48:58 ]
pi_159448061
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik leef al zeven jaar zonder vlees en vijf jaar zonder andere dierlijke producten, en mijn ijzer zat aan de bovengrens twee jaar geleden. Dus ik zou zeggen dat het wel moet kunnen om er genoeg van binnen te krijgen. Ben wel benieuwd wat het nu is, ga binnenkort even laten prikken, omdat ik bijna geen brood e.d. meer kan eten. En blijkbaar heeft mijn vader een mysterieuze aandoening waarbij vitamine D spontaan verdwijnt. En calcium ook trouwens. Ze weten niet hoe of wat en dus niet of het erfelijk is, dus ik moet dat voortaan in de gaten gaan houden. Calcium had ik laatste keer wel laten prikken, was toen ook aan de bovengrens. D nog nooit laten prikken.
Mijn HB waarde is in minder dan een jaar van 8.5 naar 7.6 gegaan (oke, bij de tweede poging vandaag 7.8) dus het kan best snel veranderen. Ik heb voor mijn gevoel niet echt iets veranderd aan mijn eetpatroon, ben eerder méér volkoren producten, eieren, rozijnen etc gaan eten dan minder. Het enige wat ik me kan voorstellen is het effect van meer/harder sporten dus meer bloedvolume, dan gaat je ijzer bij dezelfde voeding ook omlaag.
Heb nu maar Roosvicee Ferro gekocht, kijken of ik verschil merk. Al is dat spul wel vies.

Ik voelde me ook erg slap na het plasma geven dus heb toegegeven aan de lieve dametjes die me roze koeken en appelsap opdrongen, terwijl ik het normaal altijd bij bouillon en water en een pepermuntje achteraf weet te houden. Maar goed.. nog rond de 2400 kcal vandaag dus dat is als het goed is nog net onder het verbruik.
Ik ben wel redelijk kapot, zou nu al in slaap kunnen vallen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_159448122
Ik had trouwens echt een opwarmmaaltijd die heel lekker was en met dikke prima voedingswaarden!

http://www.ah.nl/producte(...)verse-pasta-ossobuco

En in de bonus!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:10:51 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_159448187
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had trouwens echt een opwarmmaaltijd die heel lekker was en met dikke prima voedingswaarden!

En in de bonus!
Lekker ook? Niet goed gelezen.. Heel lekker dus :(

Ik had een Wagner Tuna pizza. Best veel kcal (1054), maar niet eens zo vies.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:12:20 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_159448237
Diepvriespizza valt altijd tegen :P
disclaimer
pi_159448248
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef eleusis het volgende:

[..]

Lekker ook?

Ik had een Wagner Tuna pizza. Best veel kcal (1054), maar niet eens zo vies.
Ja heel lekker! Wel erg knapperige boontjes, maar daar houd ik zelf juist veel meer van dan van doorgegaarde groenten.

Hmm dat is wel heel veel kcal, daarom neem ik nooit meer diepvriespizza's :( Al zijn die Ristorante dingen geloof ik wel wat minder?
pi_159448282
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:

En in de bonus!
Ik had die met zalm :D
Would not buy again.
pi_159448285
La_Tramposa, kijk ook eens naar ijzerrijke producten combineren met vitamine C, en combinatie ijzer+zuivel vermijden.

Ik eet nu zo'n 10 jaar vegetarisch en ben van bloeddonor een tijd geleden naar plasma overgestapt, mijn hb ligt rond de 9 momenteel
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:13:58 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_159448299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Al zijn die Ristorante dingen geloof ik wel wat minder?
Denk het wel, dat is bijna geen bodem, een slaphangend flapje met daarop wat tomatensaus ;( Valt erg tegen altijd ja...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_159448393
Ik lees hier nog steeds alles mee, maar post niet zo vaak aangezien ik jullie niet zo goed "ken" en niet te veel wil binnendringen of iets dergelijk :D

Maar ik wil toch mijn vorderingen nog eens posten omdat ik zo fier ben. Vandaag een mijlpaal, voor het eerst een 7 vooraan (en dus eveneens een ATL)!! *O*

Sinds 8 oktober 2015 16,8 kilo afgevallen. Nog minstens 3,2 kilo te gaan, liefst nog een kilo of 3-4 meer, in het ideale geval (en als ik dat kan volhouden).

De progressie in centimeters:
Linkerbovenarm: - 4 cm
Taille: - 15 cm
Buik/heupen: - 21 cm
Linkerbovenbeen; - 5,5 cm
Linkeronderbeen (kuit): - 4 cm
pi_159448401
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
La_Tramposa, kijk ook eens naar ijzerrijke producten combineren met vitamine C, en combinatie ijzer+zuivel vermijden.

Ik eet nu zo'n 10 jaar vegetarisch en ben van bloeddonor een tijd geleden naar plasma overgestapt, mijn hb ligt rond de 9 momenteel
Thanks voor de tip ^O^ Misschien mijn havermoutje met sojamelk en fruit gaan doen ipv door de yoghurt/kwark. En volkorenbrood met rookvlees en rucola is ook een prima lunch!
  woensdag 27 januari 2016 @ 20:19:09 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_159448453
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Saarah het volgende:
Vandaag een mijlpaal, voor het eerst een 7 vooraan (en dus eveneens een ATL)!! *O*

Sinds 8 oktober 2015 16,8 kilo afgevallen. Nog minstens 3,2 kilo te gaan, liefst nog een kilo of 3-4 meer, in het ideale geval (en als ik dat kan volhouden).
Goed bezig _O_ Gefeliciteerd met de 7, die is super om te hebben. Ik heb ongeveer dezelfde stats en onder de 80 begint het er wel goed uit te zien al zeg ik het zelf :9
pi_159448841
quote:
2s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook wel graag samen sporten met kerel, maar mijn kerel is aartslui ;(
Die van mij doet handballen.. kan ik beter niet mee doen :+
Die krijg ik dus ook met geen mogelijkheid naar een sportschool -O- Had mij ook wel gezellig geleken.

Nog 1.5 week, dan wordt sporten weer een reële optie :)

Lijstje:
O: mobloats
L: mexicaanse salade
D: boboti..

Trek nog.. heb ook nog 250 over of zo.. mani nuts of zo dus nog maar :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 27 januari 2016 @ 20:39:22 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_159449048
Netjes hoor Saarah *O*

Mijn lief gaat 2-3 keer per week naar sportschool. Ik ga 1-2 keer per week met hem samen, op woensdag ga ik 's morgens en hij 's avonds omdat ik dan volleybaltraining geef. We gaan weliswaar samen, maar doen ons eigen ding. Maar het stimuleert wel, dat samen gaan :)

Ik heb mijn stappen en trappen wel weer gehaald vandaag, 16.500 stappen en 24 trappen. Dadelijk met koffie achter de laptop om een schema voor Berlijn in elkaar te draaien.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_159449101
Ik ga zondag met mijn vriend naar de sportschool, hij gaat me écht leren krachttrainen dus dat zal wel spierpijn worden :P
pi_159449246
Wij gaan op vrijdagavond naar de sportschool. Vriend gaat op maandagavond alleen, ik om de week op maandagochtend. Wil er zelf wel straks naartoe om 2x per week te gaan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')