SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest opeens aan Eddy Wally denkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:46 schreef LadyOracle het volgende:
Haha. Amai, dat woord heb ik lang niet meer gehoord. :-)
En nu moet ik denken aan Wally McKey. Google dat maar. En vraag me niet waarom ik die ken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moest opeens aan Eddy Wally denken
Veel plezier samenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
Omgekleed om te gaan hardlopen. Merk nu toch echt wel héél veel verschil met het aandoen van kleding die ik al een tjid niet aangehad heb door mijn blessure. Zo nog even m'n oefeningen / opwarmen doen voordat Mr.Mo thuiskomt en dan samen op pad
Hardlopen samen met hem gaat nooit wat worden. Maar hij gaat wel 3-4x per week heel gedisciplineerd naar de sportschool! Alleen dan op tijdstippen die mij éven niet uitkomen (middernacht en zoquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Komt vast goedHij loopt wel minder nu ik ook minder loop; samen lopen is een stuk leuker
Al gaan we vanavond samen naar de club!
Mijn HB waarde is in minder dan een jaar van 8.5 naar 7.6 gegaan (oke, bij de tweede poging vandaag 7.8) dus het kan best snel veranderen. Ik heb voor mijn gevoel niet echt iets veranderd aan mijn eetpatroon, ben eerder méér volkoren producten, eieren, rozijnen etc gaan eten dan minder. Het enige wat ik me kan voorstellen is het effect van meer/harder sporten dus meer bloedvolume, dan gaat je ijzer bij dezelfde voeding ook omlaag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:36 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik leef al zeven jaar zonder vlees en vijf jaar zonder andere dierlijke producten, en mijn ijzer zat aan de bovengrens twee jaar geleden. Dus ik zou zeggen dat het wel moet kunnen om er genoeg van binnen te krijgen. Ben wel benieuwd wat het nu is, ga binnenkort even laten prikken, omdat ik bijna geen brood e.d. meer kan eten. En blijkbaar heeft mijn vader een mysterieuze aandoening waarbij vitamine D spontaan verdwijnt. En calcium ook trouwens. Ze weten niet hoe of wat en dus niet of het erfelijk is, dus ik moet dat voortaan in de gaten gaan houden. Calcium had ik laatste keer wel laten prikken, was toen ook aan de bovengrens. D nog nooit laten prikken.
Lekker ook? Niet goed gelezen.. Heel lekker dusquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had trouwens echt een opwarmmaaltijd die heel lekker was en met dikke prima voedingswaarden!
http://www.ah.nl/producte(...)verse-pasta-ossobuco
En in de bonus!
Ja heel lekker! Wel erg knapperige boontjes, maar daar houd ik zelf juist veel meer van dan van doorgegaarde groenten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:10 schreef eleusis het volgende:
[..]
Lekker ook?
Ik had een Wagner Tuna pizza. Best veel kcal (1054), maar niet eens zo vies.
Ik had die met zalmquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had trouwens echt een opwarmmaaltijd die heel lekker was en met dikke prima voedingswaarden!
http://www.ah.nl/producte(...)verse-pasta-ossobuco
En in de bonus!
Denk het wel, dat is bijna geen bodem, een slaphangend flapje met daarop wat tomatensausquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Al zijn die Ristorante dingen geloof ik wel wat minder?
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
La_Tramposa, kijk ook eens naar ijzerrijke producten combineren met vitamine C, en combinatie ijzer+zuivel vermijden.
Ik eet nu zo'n 10 jaar vegetarisch en ben van bloeddonor een tijd geleden naar plasma overgestapt, mijn hb ligt rond de 9 momenteel
Goed bezigquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:16 schreef Saarah het volgende:
Vandaag een mijlpaal, voor het eerst een 7 vooraan (en dus eveneens een ATL)!!![]()
Sinds 8 oktober 2015 16,8 kilo afgevallen. Nog minstens 3,2 kilo te gaan, liefst nog een kilo of 3-4 meer, in het ideale geval (en als ik dat kan volhouden).
Die van mij doet handballen.. kan ik beter niet mee doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook wel graag samen sporten met kerel, maar mijn kerel is aartslui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |