SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik meen het wel. Kan heel slecht stil zijn. Stoot ik ergens tegen aan. Lawaai plus het vloeken van de pijn. Dat soort dingen.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:
Omdat deze maand rollercoaster is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dan?
Weet je wat goed voor jou is?Zo`n stiltehuis in een bos ofzo
![]()
Ja, toen werd ik gekquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je wel eens een ritalin genomen?
oke dat kan, dan ga ik wel slapenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar dan kon ik bij jou voetbal komen kijken.
Klopt wel.quote:
Met m'n kont door de helft.quote:
Ja dan is het niks voor je inderdaad. Volgens mij raak je ook vet geirriteerd als je al hele dag stil ben en iemand laat dan per ongeluk wat vallen ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meen het wel. Kan heel slecht stil zijn. Stoot ik ergens tegen aan. Lawaai plus het vloeken van de pijn. Dat soort dingen.
Ik zei altijd: met je kop door de helftquote:
dat maakt me niks uit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dat kan, dan ga ik wel slapen
mij ook nietquote:
Ja ik bedoelde meer hoe ga je ervoor zorgen dat je innerlijke rust krijgt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat deze maand rollercoaster is.
Auto ongeluk
relatie
opa
tentamen
Ik zeg al, ik ga twee weken slapen. Maar je weet toch hoe ik ben, ook al geen aanleiding.. zo ben ik gewoon beetje. Over een maand zeg ik je weer dat het een stuk beter gaat (hoop ik)
Wat is stiltehuis?
[..]
Ja, toen werd ik gek.
Oke, dat was ritalin gebruiken omdat dat ook kon als drugs. Uhu, heb me hele nacht op één plukje haar geconcentreerd. Verdomme men
En toen was ik heel jong. Denk dat je dit niet bedoelde?!
Schuld van de drakendildo ditquote:
Stiltehuis is een plek waar je een weekend naartoe gaat en niet mag praten of lawaai maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat deze maand rollercoaster is.
Auto ongeluk
relatie
opa
tentamen
Ik zeg al, ik ga twee weken slapen. Maar je weet toch hoe ik ben, ook al geen aanleiding.. zo ben ik gewoon beetje. Over een maand zeg ik je weer dat het een stuk beter gaat (hoop ik)
Wat is stiltehuis?
[..]
Ja, toen werd ik gek.
Oke, dat was ritalin gebruiken omdat dat ook kon als drugs. Uhu, heb me hele nacht op één plukje haar geconcentreerd. Verdomme men
Oh, nee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer hoe ga je ervoor zorgen dat je innerlijke rust krijgt?
Gewoon een weekend wat georganiseerd word waar je tot rust kan komen
Van jou toch? :$quote:
Oh oke, niet voor herhaling vatbaar dus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja, toen werd ik gek.
Pussy destroyerquote:
waarom doe jij 4chan dacht dat je onschuldig wasquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8059/?type=2&theater
wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8059/?type=2&theater
wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso niet, pas maar op anders lebbert ze je oog afquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom doe jij 4chan dacht dat je onschuldig was
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom doe jij 4chan dacht dat je onschuldig was
Iemand op fb likete dit dus ik zag het toen ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kom jij bij dit soort filmpjes
Met je verjaardag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hep, wanneer krijg ik drakendildo van je?
En mijn verjaardag dan he heh hequote:
Net geweest boef.quote:
Gaan we dan verschillende vergelijken?quote:
Jan de derdequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer waren jullie ook al weer jarig?
Krijg je de matchende set.quote:
12-02quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik wist toch niet dat je het wilde.quote:
Nee, dat ging niet door. Hij was te duur.quote:
Ja! Ervaringen uitwisselen, dildo's met elkaar wisselen.. Verschillende kleuren verzamelen enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net geweest boef.
[..]
Gaan we dan verschillende vergelijken?
Blijf hier wel hoorquote:
Echt? Heb ik je gefeliciteerd?!quote:
27 02quote:
Ja jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat ging niet door. Hij was te duur.![]()
[..]
Ja! Ervaringen uitwisselen, dildo's met elkaar wisselen.. Verschillende kleuren verzamelen enzo.
Beetje zoals pokémonkaartjes vroegah
[..]
Blijf hier wel hoor.
En je moet hier niks van aan trekken hoor, zo ben ik altijd. Dan gaat het geweldig goed met me, dan geweldig kut. Altijd
[..]
Echt? Heb ik je gefeliciteerd?!![]()
ja toch? uiteindelijk?
waarom ga je dan op bed liggen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat ging niet door. Hij was te duur.![]()
Oehhh, twee weekjes!quote:
kanki vind ik echt een leuk woord, stomhequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik wist toch niet dat je het wilde.
Had wel een cadeautje voor je in gedachten maar was kankiduur.
Ah okquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
Blijf hier wel hoor.
En je moet hier niks van aan trekken hoor, zo ben ik altijd. Dan gaat het geweldig goed met me, dan geweldig kut. Altijd
21 word ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh, twee weekjes!
Hoe oud word je?En ga je iets leuks doen dan?
[..]
kanki vind ik echt een leuk woord, stomhe
Kankiduur, kankikut
kankikut is beste
Werken voor je kankigeld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh, twee weekjes!
Hoe oud word je?En ga je iets leuks doen dan?
[..]
kanki vind ik echt een leuk woord, stomhe
Kankiduur, kankikut
kankikut is beste
KOOS VRIENDLOOS HAHAquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
21 word ik![]()
En ehm nee ik ga gewoon naar mijn ouders. Misschien in de avond wat met een vriendin doen. Is namelijk wel een vrijdag dusja
10 januari.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Wat was het?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja ik wist toch niet dat je het wilde.
Had wel een cadeautje voor je in gedachten maar was kankiduur.
Ik meen het met heel mn hartquote:
Ik hou van mn bed, en heb het koudquote:
Ahh ja prima toch!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]
21 word ik![]()
En ehm nee ik ga gewoon naar mijn ouders. Misschien in de avond wat met een vriendin doen. Is namelijk wel een vrijdag dusja
Jaquote:
17 staat dat ook mooi?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik meen het met heel mn hart!
[..]
Ik hou van mn bed, en heb het koud
[..]
Ahh ja prima toch!![]()
21 is wel mooie leeftijd, staat ook mooi.
Zou meedoen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Ervaringen uitwisselen, dildo's met elkaar wisselen.. Verschillende kleuren verzamelen enzo.
Beetje zoals pokémonkaartjes vroegah
Mm geef mij maar een van de looi dildoquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Heppie is een seksbeluste maniak
ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer en mijn vriendinnen ook nietquote:
Kankidildoquote:
het komt gewoon lief over, en lijkt niet op kankerquote:
Ohja, dat wist ik ook wel. Had ik jou gefeliciteerd? Ja toch?!quote:
Haha, dat is goed. Dat je maar heeerrrlijk stressvrij kunt slapen!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:47 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zou wel kunnen slapen nu, ga ik wel in jouw plaats crackie.
Ik wou dat ik 17 werdquote:
Ik ook, als ik meer geld hadquote:
Daarom zit je de hele tijd met je kop voor fok ja jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer en mijn vriendinnen ook niet
maar ik heb wel vrienden hoor pff
Ja ik vind het wel leuk hoor. Zie een deel van mijn vriendinnen dan toch ook op school dusjaquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik meen het met heel mn hart!
[..]
Ik hou van mn bed, en heb het koud
[..]
Ahh ja prima toch!![]()
21 is wel mooie leeftijd, staat ook mooi.
Jij ook zodra je weer ergens op mag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Heppie is een seksbeluste maniak
Ja oke je hebt me door. ik ken echt niemand alleen julliequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:49 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Daarom zit je de hele tijd met je kop voor fok ja ja
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook zodra je weer ergens op mag.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij ook zodra je weer ergens op mag.
Nee, had je nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat wist ik ook wel. Had ik jou gefeliciteerd? Ja toch?!
[..]
Ik ook, als ik meer geld had
Dat sowieso, ben beetje ''resistent'' geworden tegen stress. Soms wel lastig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:48 schreef Crack_ het volgende:
Haha, dat is goed. Dat je maar heeerrrlijk stressvrij kunt slapen!
Das wel heel erg. En ook nog op je eigen verjaardag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef Crack_ het volgende:
De laatste drie keer dat ik mn verjaardag vierde moesten vriendinnen me voor één uur al naar bed helpen. Schaam me kapot. Gebeurt me werkelijk NOOIT
![]()
(no joke)
Dankjewel sofquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke je hebt me door. ik ken echt niemand alleen jullie
geen stress.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat sowieso, ben beetje ''resistent'' geworden tegen stress. Soms wel lastig.
zuiplapquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef Crack_ het volgende:
De laatste drie keer dat ik mn verjaardag vierde moesten vriendinnen me voor één uur al naar bed helpen. Schaam me kapot. Gebeurt me werkelijk NOOIT
![]()
(no joke)
Ohhh, sorryyyquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, had je niet
Mijn ervaring met dildo's is beperkt. Dus ik zou eerst een gewone moeten proberen.
Nie talles geloven wat het internet zegtquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, sorryyy.
Nog gefeliciteerd!
En ja, doen! Eigenlijk de mannen die het niet fijn vinden die vinden dat omdat ze er niet open voor staan (homo shit enzo enzo). Dat is wat het internet zegt
Heb je een tip voor me?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, sorryyy.
Nog gefeliciteerd!
En ja, doen! Eigenlijk de mannen die het niet fijn vinden die vinden dat omdat ze er niet open voor staan (homo shit enzo enzo). Dat is wat het internet zegt
19 toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:54 schreef Trollscience het volgende:
kut ik ben over 2+ weken ook jarig :S
Best ok voor een Nederlands nummer.quote:
wat hoorde je danquote:
vertel maarquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah kan ik beter tegen hem alleen zeggen denk ik
dm me maar dan vertel ik het hemquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah kan ik beter tegen hem alleen zeggen denk ik
gemeen ditquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
dm me maar dan vertel ik het hem
Nog maar 1 jaartje en dan takel je afquote:
waarom is dit gemeen?quote:
Ik hoorde van bronnen.. dat jij iets in de 20 bent. En dit is serieus waar, nog geen eens ontmaagd bent en je meisjes hier probeert te fixen. En nee dit komt niet van mij. Het is een Fokker die hier ook wel is kwam.quote:
Kwam of komt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik hoorde van bronnen.. dat jij iets in de 20 bent. En dit serieus waar, nog geen eens ontmaagd bent en je meisjes hier probeert te fixen. En nee dit komt niet van mij. Het is een Fokker die hier ook wel is kwam.
Ja, lijkt me wel.. heeft ook een functie natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:50 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat sowieso, ben beetje ''resistent'' geworden tegen stress. Soms wel lastig.
Echt erg is het niet, het is mijn verjaardag, mijn huis.. Het overkomt me nooit. Het zou wat zijn als het standaard is, nu is het gewoon iedere keer dat ik meer drink dan dat ik door heb en dan ineens BAMquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Das wel heel erg. En ook nog op je eigen verjaardag.
Ja, niet echt dusquote:
Ja, ik bedoel met homoshit gewoon mensen die er niet voor open staan iets anaal te doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nie talles geloven wat het internet zegt
Ik hoef geen dildo in m`n kont en ik ben zo pro-homo als wat
Glijmiddelquote:
Oke en nu?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik hoorde van bronnen.. dat jij iets in de 20 bent. En dit serieus waar, nog geen eens ontmaagd bent en je meisjes hier probeert te fixen. En nee dit komt niet van mij. Het is een Fokker die hier ook wel is kwam.
WOW, middelbare school ditquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik hoorde van bronnen.. dat jij iets in de 20 bent. En dit is serieus waar, nog geen eens ontmaagd bent en je meisjes hier probeert te fixen. En nee dit komt niet van mij. Het is een Fokker die hier ook wel is kwam.
wow juicy gossip ditquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik hoorde van bronnen.. dat jij iets in de 20 bent. En dit is serieus waar, nog geen eens ontmaagd bent en je meisjes hier probeert te fixen. En nee dit komt niet van mij. Het is een Fokker die hier ook wel is kwam.
gvdquote:
Ja I know I knowquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel.. heeft ook een functie natuurlijk
[..]
Echt erg is het niet, het is mijn verjaardag, mijn huis.. Het overkomt me nooit. Het zou wat zijn als het standaard is, nu is het gewoon iedere keer dat ik meer drink dan dat ik door heb en dan ineens BAM
[..]
Ja, niet echt dus
Jij wel?
[..]
Ja, ik bedoel met homoshit gewoon mensen die er niet voor open staan iets anaal te doen
Want het moet eigenlijk wel lekker zijn want gspot
Of hoezo wil je dat niet?
[..]
Glijmiddel
vrouwen takelen af, mannen rijpen. behalve boven de 40 dan kun je het beste zm plegenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog maar 1 jaartje en dan takel je af
hij verzint dit gewoon johquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:58 schreef McGrath het volgende:
Ik denk dat die fokker best zulke dingen aan mij kan vragen als hij het nodig vindt om dingen te verzinnen.
Vraag dan gewoon of ie maagd is stomme homo, er zat in dat hele verhaal van je geen enkele vraagquote:
Ik mocht het vertellen. En nee ik verzin het niet zou wel vrij sneu zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:58 schreef McGrath het volgende:
Ik denk dat die fokker best zulke dingen aan mij kan vragen als hij het nodig vindt om dingen te verzinnen.
Uh juist jaquote:
Zeg dan gewoon wie het zei??quote:
maakt niet uitquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet niet als die gene dat leuk vind.
Natuurlijk niet, want zulke dingen verzinnen is dan best zielig.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet niet als die gene dat leuk vind.
Omdat je anders geen Stefan Achernaam zegtquote:
Ik heb het niet verzonnen misschien die gene wel maar idk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, want zulke dingen verzinnen is dan best zielig.
dm me maarquote:
Ik weet je achternaam niet dus Stefan achternaamquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je anders geen Stefan Achernaam zegt
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik weet je achternaam niet dus Stefan achternaam
wat een jongenquote:
Johquote:
Maakt me verder niet veel uit hoor. Je vind geen geheime informatiequote:
Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal ik er morgen eentje kopen.
Awkward zeg, je gspotquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja I know I knowMaar laten we het erop houden dat ik al eens wat geprobeerd heb en me dat niet aanstond.
Maar misschien is dat wel logisch omdat kleiner van formaat en al.
Oke, dit gaat weer een awkward gesprek opleveren![]()
Nee, maar ik was wel benieuwd via wiequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal niet te moeilijk te vinden zijn
Nee hoor doe er verder niks mee hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt me verder niet veel uit hoor. Je vind geen geheime informatie
Haha nee, heb Pax zijn nummer geen eens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, maar ik was wel benieuwd via wie
Vast via Pax
Echt.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echt.
Morgen direct uit werk.
Ik zal je mijn bevindingen laten weten in de avond.
Nee maak over dat soort dingen geen grapjes. Hij zei dat ik het hier mocht vertellen nja dan doe ik dat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
stiekem vind fokker101 mcgrath leuk en wil wat meer info
toch fokker101??
hahahaahahahahahahaquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Even teruggelezen.
Maar een zetpil deed als kind al pijn.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Even teruggelezen.
Maar een zetpil deed als kind al pijn.
Dan kan je ook wel zeggen wie jouw sappige verhaaltjes bedenktquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee maak over dat soort dingen geen grapjes. Hij zei dat ik het hier mocht vertellen nja dan doe ik dat.
Woont ie in Groningen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee maak over dat soort dingen geen grapjes. Hij zei dat ik het hier mocht vertellen nja dan doe ik dat.
Nou ja, een zetpil hoort niet echt pijn te doen toch?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:04 schreef Crack_ het volgende:
Ja, maar alles doet pijn als je het niet goed doet.
Als je genoeg anusvocht hebt niet nee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, een zetpil hoort niet echt pijn te doen toch?
Nee, dat is niet de bedoelingquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, een zetpil hoort niet echt pijn te doen toch?
Ja hmm lekker soppen voor ik m`n zetpil inbrengquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als je genoeg anusvocht hebt niet nee.
Ongemakkelijk omdat het niet fijn isquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Even serieus?! De enige reden waarom het 'ongemakklijk' zal zijn is omdat het niet algemeen geaccepteerd is wat opzich best raar is want, nogmaals.. gspot.
Fuck die shit
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nou, vooral de manier om die te bereiken.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Even serieus?! De enige reden waarom het 'ongemakklijk' zal zijn is omdat het niet algemeen geaccepteerd is wat opzich best raar is want, nogmaals.. gspot.
Fuck die shit
Heb goed contact met hem zou die nooit doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:06 schreef supersof het volgende:
vertel maar gewoon wie het je heeft verteld fokker101 dan zijn we ook gelijk van dit getroll afik denk niet dat degene die je het heeft verteld het ook maar iets boeit dat je het vertelt want hij trollt je gewoon
Als een vrouw dat niet prettig vind moet ze het vooral ook niet doenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet.
Meeste mannen zweren bij vrouwen anaal neuken en bij man is het ineens allemaal anders ofzo?
omgquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb goed contact met hem zou die nooit doen.
dit is ook onzin natuurlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:06 schreef Crack_ het volgende:
Fuck die shit
Ik gok op Calcioquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
omgwat een goed contact heb je dan zeg
Hij is absoluut geen troller.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
omgwat een goed contact heb je dan zeg
Neequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Fok-it heb jij is met een Fokster gehad?
neequote:
Ahahah doe normaal johquote:
Dat snap ik, maar dat is wat anders dan ongemakkelijk om het uberhaupt er over te hebben. Het gaat ook niet in detail ofzo, maar enkel de vraag 'heb je dat ooit gedaan' of vragen of iemand dat zou willen, is voor veel manen al te gekquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet niet. Maar ik doe toch over het algemeen geen dingen die niet prettig zijn
Oh heb jij het al gehoord.quote:
Vond ze hem te klein?quote:
weet jij het ook al?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh heb jij het al gehoord.
Lekker dan
Nope. Ik weet niksquote:
Dit klopt wel ja. Died oen alleen oraalquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn zelfs veel homos die niet van de anale trektocht zijn.
nja je raadt het zoquote:
Ja dan Elanquote:
ik weet al wie het heeft gezegd hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
McGrath en Sof vinden het toch wel héél erg dat er over McGrath wordt gezegd dat ie maagd is en graag door een fokster ontmaagd zou willen worden.
En willen er nu graag achterkomen wie dat heeft gezegd
nee raad nog een keerquote:
Saaiquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klopt wel ja. Died oen alleen oraal
Bah Kaneel. Ik eet net een boterhamquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokit heeft die vrouwen die in KPD posten allemaal gedaan.
Mag het een onsje meer zijn
ssstquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet al wie het heeft gezegd hoor
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah Kaneel. Ik eet net een boterham
Ja, jeetje luister nou Insoquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn zelfs veel homos die niet van de anale trektocht zijn.
Ohhh okequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet al wie het heeft gezegd hoor
hehehehequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokit heeft die vrouwen die in KPD posten allemaal gedaan.
Mag het een onsje meer zijn
Dm gewoon kutquote:
Dat is geen goed avondeten fokkie.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bah Kaneel. Ik eet net een boterham
Van alles krijg je kankerquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
En van orale seks krijg je keelkanker
raad het maarquote:
sommige mensen vinden het gewoon niet relaxed, om wat voor reden dan ookquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een kutpost, zeg waarom en hoe het dan wel is of zeg niks?
Eianquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OF of Elan of iemand anders van dat niveau
Dan kijk ik wel in de spiegelquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik keek wel regelmatig in een onsje meer, gewoon.. interesse hoe beetje zwaardere lichaam eruit zien.
Oh, ik praat liever helemaal niet over seksquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik zeg niet dat je er niks aan mag vinden of dat je het niet vies mag vinden of weet ik veel wat, ik vind het enkel raar dat het ongemakklijk zou zijn om erover te praten. Dat heeft toch niks te maken met dat je het persoonlijk niet wil?!![]()
was het Tjacka?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
raad het maar
het begint met een t
jaquote:
Dit is einde vriendschap denk ikquote:
Dat is toch anders dan iemand anders zijn lichaam.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel in de spiegel
misschien ben jij wel gewoon tjackaquote:
dat is waar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch anders dan iemand anders zijn lichaam.
Ook mensen die even zwaar zijn en even lang hebben het allemaal anders, dat is interessant
Draait nog niet hier. Morgen pasquote:
Nee fok interesseert me vrij weinig behalve FOK-IT dat is mijn schat waardoor ik soms online kom.quote:
Vind het sowieso wel leuk om anderen naakt te zien.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is toch anders dan iemand anders zijn lichaam.
Ook mensen die even zwaar zijn en even lang hebben het allemaal anders, dat is interessant
Misschien wel.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien ben jij wel gewoon tjacka
Ja maar is geen leuke film om op klein schermpje te kijken tochquote:
ja weet nietquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar is geen leuke film om op klein schermpje te kijken toch
Ja, ik vind dat echt boeiend om te zien.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is waar.
vooral de spier definities zijn bij veel mensen anders
Ja, is ook zo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het sowieso wel leuk om anderen naakt te zien.
Daarom kijk ik ook regelmatig op 4chan.
Beetje kijken hoe iedereen is.
Ja crack dat weet ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat hier wel erg veel aandacht aan wordt geschonken? Dat vinden ze alleen maar leuk he, tis maar dat je dat weet.
Zou bios doen man. Creed dan eerder downloadenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet
willen hem vanavond kijken maar misschien maar naar bios
Ik heb vrijdag gesprek trouwensquote:
niemand wil met mij naar creedquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou bios doen man. Creed dan eerder downloaden
Het blijft wel op groep 8 niveau op deze manier.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
3 + 10 x 3 = ???
96% Can't No Answer This One Simple Question
ik ben aan het soggen laat me crackquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:15 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat hier wel erg veel aandacht aan wordt geschonken? Dat vinden ze alleen maar leuk he, tis maar dat je dat weet.
wat?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het blijft wel op groep 8 niveau op deze manier.
Soms zitten er wel lichamen bij waar ik jaloers op ben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is ook zo.
Ik ga wel snel vergelijken maar dat is wel normaal denk
39!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
3 + 10 x 3 = ???
96% Can't No Answer This One Simple Question
Je moederquote:
Oke heule moeilijke!quote:
Sorry, met wie?quote:
Ok ok ok okkkkquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben aan het soggen laat me crack
Aan mn spiegel lichaam zou ik ook wel redelijk wat willen veranderen, aan mn foto lichaam alleen wat grotere tittiesquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms zitten er wel lichamen bij waar ik jaloers op ben.
Of die ik wil aanraken.
Champignons zijn vies.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke heule moeilijke!
What kind of room has no doors or windows?
Ja geen idee of ik het een sol.gesprek kan noemenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry, met wie?
[..]
Ok ok ok okkkk
[..]
Aan mn spiegel lichaam zou ik ook wel redelijk wat willen veranderen, aan mn foto lichaam alleen wat grotere titties
Aanraken sowieso wel, maar dat hoeft nog geen eens bij lichamen te zijn die ik heel mooi vind, Ja, wel mooi.. maar dat ligt nogal aan persoon voornamelijk ja.
SLAGROOOOOOOM!!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke heule moeilijke!
What kind of room has no doors or windows?
quote:
Ahh, ja nee wist niet of je voor hbo gesprek had of voor je stage gesprek.. maar fijn!quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee of ik het een sol.gesprek kan noemenWas best vaag
Maar in ieder geval met stagebedrijf
cum welquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is toch geen Engels woord, crack.
Ohquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:24 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is toch geen Engels woord, crack.
Dat laatste is natuurlijk wel enorm waar.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aan mn spiegel lichaam zou ik ook wel redelijk wat willen veranderen, aan mn foto lichaam alleen wat grotere titties
Aanraken sowieso wel, maar dat hoeft nog geen eens bij lichamen te zijn die ik heel mooi vind, Ja, wel mooi.. maar dat ligt nogal aan persoon voornamelijk ja.
Nou ja, was best raar. Want was dus weer een bedrijf wat zei dat het in paar maanden afgerond kon worden blabla, net als die ene die ik vorig jaar had afgewezen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, ja nee wist niet of je voor hbo gesprek had of voor je stage gesprek.. maar fijn!Hopelijk komt er iets uit, zet 'm op tigahhh
Precies.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk wel enorm waar.
Ken vrouwen die extreem mooi zijn, maar zou ze niet aanraken. En andersom natuurlijk.
Waarom geen borstvergroting?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry, met wie?
[..]
Ok ok ok okkkk
[..]
haha kk nerdquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Trollscience het volgende:
ik wacht al 2+ weken op mijn nieuwe bril
ik zie geen steek gvd
Het is januari.Wespen komen hier pas weer in de zomerquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Trollscience het volgende:
ik wacht al 2+ weken op mijn nieuwe bril
ik zie geen steek gvd
lolquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als wij vinden dat je na 20 uur al bekwaam ben mag je ook al examen doen
kan ik beter je moeders kutje zien als k dr weer eens pakquote:
lachen man xdquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is januari.Wespen komen hier pas weer in de zomer
Jaquote:
Weet niet, kan op dit moment niet eens rijlessen betalen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja hoor. Mijn tante heeft dat ook gehad zo duur is dat toch niet?
rond de 8,000 ofzo dat valt wel mee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Weet niet, kan op dit moment niet eens rijlessen betalen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
rond de 8,000 ofzo dat valt wel mee.
Dat is wel erg veel hoor voor een rijbewijsquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
the fuckquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
We hebben het over een borstvergroting hommo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel hoor voor een rijbewijs
Calcio vind 8000 euro ook weinig denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel hoor voor een rijbewijs
Oeh ik ben Calcio.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Calcio vind 8000 euro ook weinig denk ik
Verdacht dit
verkapt kijk-mij-grote-tieten-hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
De liefhebber mag wel met de kettingzaag langskomen voor een goede ruil, volgens mij zijn de mijne mijn bh uit aan het groeien.![]()
Hunkemuller.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
De liefhebber mag wel met de kettingzaag langskomen voor een goede ruil, volgens mij zijn de mijne mijn bh uit aan het groeien.![]()
Het is toch helemaal kut gewoon om borsten te hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-grote-tieten-hebben
Ik kan een half jaar op vakantie met 8000 euro.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:30 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Weet niet hoor maar 8,000 valt toch best wel mee?
hunkemoller ;squote:
laat ze amputeren en word manquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch helemaal kut gewoon om borsten te hebben.
Half jaar?! wel een goedkope vakantie dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan een half jaar op vakantie met 8000 euro.
Phalloplastiek vind ik niet ver genoeg gevorderd om die stap te wagenquote:Op woensdag 27 januari 2016 18:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
laat ze amputeren en word man
Niet in een all inclusive hotel neequote:Op woensdag 27 januari 2016 18:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Half jaar?! wel een goedkope vakantie dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |