SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik meen het wel. Kan heel slecht stil zijn. Stoot ik ergens tegen aan. Lawaai plus het vloeken van de pijn. Dat soort dingen.quote:
wat je zegt ben je zelfquote:
Omdat deze maand rollercoaster is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dan?
Weet je wat goed voor jou is?Zo`n stiltehuis in een bos ofzo
![]()
Ja, toen werd ik gekquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je wel eens een ritalin genomen?
oke dat kan, dan ga ik wel slapenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar dan kon ik bij jou voetbal komen kijken.
Klopt wel.quote:
Met m'n kont door de helft.quote:
Ja dan is het niks voor je inderdaad. Volgens mij raak je ook vet geirriteerd als je al hele dag stil ben en iemand laat dan per ongeluk wat vallen ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik meen het wel. Kan heel slecht stil zijn. Stoot ik ergens tegen aan. Lawaai plus het vloeken van de pijn. Dat soort dingen.
Ik zei altijd: met je kop door de helftquote:
dat maakt me niks uit.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef supersof het volgende:
[..]
oke dat kan, dan ga ik wel slapen
mij ook nietquote:
Ja ik bedoelde meer hoe ga je ervoor zorgen dat je innerlijke rust krijgt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat deze maand rollercoaster is.
Auto ongeluk
relatie
opa
tentamen
Ik zeg al, ik ga twee weken slapen. Maar je weet toch hoe ik ben, ook al geen aanleiding.. zo ben ik gewoon beetje. Over een maand zeg ik je weer dat het een stuk beter gaat (hoop ik)
Wat is stiltehuis?
[..]
Ja, toen werd ik gek.
Oke, dat was ritalin gebruiken omdat dat ook kon als drugs. Uhu, heb me hele nacht op één plukje haar geconcentreerd. Verdomme men
En toen was ik heel jong. Denk dat je dit niet bedoelde?!
Schuld van de drakendildo ditquote:
Stiltehuis is een plek waar je een weekend naartoe gaat en niet mag praten of lawaai maken.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat deze maand rollercoaster is.
Auto ongeluk
relatie
opa
tentamen
Ik zeg al, ik ga twee weken slapen. Maar je weet toch hoe ik ben, ook al geen aanleiding.. zo ben ik gewoon beetje. Over een maand zeg ik je weer dat het een stuk beter gaat (hoop ik)
Wat is stiltehuis?
[..]
Ja, toen werd ik gek.
Oke, dat was ritalin gebruiken omdat dat ook kon als drugs. Uhu, heb me hele nacht op één plukje haar geconcentreerd. Verdomme men
Oh, nee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde meer hoe ga je ervoor zorgen dat je innerlijke rust krijgt?
Gewoon een weekend wat georganiseerd word waar je tot rust kan komen
Van jou toch? :$quote:
Oh oke, niet voor herhaling vatbaar dus.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Ja, toen werd ik gek.
Pussy destroyerquote:
waarom doe jij 4chan dacht dat je onschuldig wasquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8059/?type=2&theater
wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8059/?type=2&theater
wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso niet, pas maar op anders lebbert ze je oog afquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom doe jij 4chan dacht dat je onschuldig was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |