SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ie een voice memo gestuurd?quote:
Dat is ook zo jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dan niet meer hier komen posten
Doe alsof je microfoon het niet doet?!quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen voelde ik mij wel ietwat ongemakkelijk hoor. Een kort gedicht inspreken is één ding maar na 5 minuten tegen jezelf praten begin je toch te twijfelen over je geestelijke gesteldheid.
Hoe weet je dat, heb je het bijdehouden?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt het dat als je eenmaal je haar lang he t laten groeien het altijd sneller weer lang groeit? Ik heb die ervaring wel.
Per ongeluk vermoord? Hoe danquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
aah![]()
ik droomde dat ik een vriend van mijn broertje per ongeluk had vermoord
dat was ERG raar
Ja, heb het van mn moeder. Die is nog veel erger.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Droom je vaak zo
ik droom echt zelden
hey insoquote:
Ik droom altijd nice als ik melatonine slik. Normaal al maar met melatonine is het echt de maxquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja
[..]
Doe alsof je microfoon het niet doet?!![]()
[..]
Hoe weet je dat, heb je het bijdehouden?
[..]
Per ongeluk vermoord? Hoe dan
[..]
Ja, heb het van mn moeder. Die is nog veel erger.
Maar heb ook het idee dat het meer vrouwen ding is?
Ik weet niet meer hoe het ging. Maar mijn broertje was erg boosquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja
[..]
Doe alsof je microfoon het niet doet?!![]()
[..]
Hoe weet je dat, heb je het bijdehouden?
[..]
Per ongeluk vermoord? Hoe dan
[..]
Ja, heb het van mn moeder. Die is nog veel erger.
Maar heb ook het idee dat het meer vrouwen ding is?
Je wordt niet meer achterna gezeten door rolschaatsende dinosaurussen die je een bijbel willen verkopen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droom tegenwoordig echt hele "normale" dromen
Zeldenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Je wordt niet meer achterna gezeten door rolschaatsende dinosaurussen die je een bijbel willen verkopen?
Goed goed, het wordt warmer in het oostblok. Hoe gaat het in de eeuwige regen?quote:
Zonde, dat zijn toch de leukstequote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Zoals een stukje wandelen met mn zusje.
Toen kwam ik jou nog een keer tegen in zo'n droom.quote:
Wandelen was codetaal voor mijn ex-vriendin en mij om even flink te batsen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik droom nu vaak simpele dingen.
Zoals een stukje wandelen met mn zusje.
Of gewoon dat ik tv kijk of op school ben
Slaap kindje slaap was nog best moeilijk te zingenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit wel eens knalbezopen eentje naar fokkie gestuurd.
Erg was daquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap was nog best moeilijk te zingen
quote:
In deze laatste sprong mijn kat wel op de telefoon.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wilde de internationale voor LR zingen.
Maar dat is me te moeilijk.
Word je er ook meer uitgerust door wakker?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik droom altijd nice als ik melatonine slik. Normaal al maar met melatonine is het echt de max
Kut he :/quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging. Maar mijn broertje was erg boos![]()
Ik en mijn moeder dromen trouwens ook heel veel en raar.
Hehehehehehequote:Op woensdag 27 januari 2016 15:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je ziet niet echt op een foto dat mijn haar lastig is, ik moet er nog een goede gel voor vinden, als ik mijn haar doe zit het 3 minuten goed en dan zakt wordt het dit:
[ afbeelding ]
Ja, meer uitgerust. Mits je wel tenminste een uurtje of zes aan slaap pakt. Anders wordt het pijnlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Word je er ook meer uitgerust door wakker?
[..]
Kut he :/
Ik wil minimaal achtquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, meer uitgerust. Mits je wel tenminste een uurtje of zes aan slaap pakt. Anders wordt het pijnlijk.
Ik vind het wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Word je er ook meer uitgerust door wakker?
[..]
Kut he :/
Echt? Ohnee, ik vind kut.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eigenlijk
Alleen kut als dierbaren dood gaan
Je achterhoekse dialect is wel verdwenen of wat? Desalniettemin zit ik hier te snotteren achter mijn bureau van al deze pracht en praal en woorden die mijn hart strelen en verwarmen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha, bijna stotter in voice memo naar LR.
Vaak droom ik wel leuke dingen dus dan vind ik het niet erg neequote:Op woensdag 27 januari 2016 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Ohnee, ik vind kut.
Maar als ik echt nachtmerries heb dan is het ook gewoon niet grappig. Dan zweet ik me de tyfus en is alles nat, en dan bedoel ik ook nat. Niet beetje vochtig maar gewoon dat je denkt 'wtf?!'![]()
Ik ben vies
Nou, hup. Effe een potje kopen. Wel tenminste 5MG. Volgens mij is dat in NL verboden dus gewoon 2,5 van 2MG snoepen.quote:
De blues is echt te gekquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
VERDRIET IS BEST TE DRAGEN ALS JE HET EERST ZELF HEBT BEDACHT
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Je achterhoekse dialect is wel verdwenen of wat
Mijn accent gaat steeds meer richting het Vlaamsquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al mijn accenten en dialecten in het Nederlands verdwijnen aangezien ik het zelden tot nooit meer spreek.
Mijn g is altijd relatief zacht geweest.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn accent gaat steeds meer richting het Vlaams
Ahh nee dat is niet ergquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Vaak droom ik wel leuke dingen dus dan vind ik het niet erg nee
Oh, die standaard doseringen van kruidvat zijn niet voldoende?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, hup. Effe een potje kopen. Wel tenminste 5MG. Volgens mij is dat in NL verboden dus gewoon 2,5 van 2MG snoepen.
Hou van jequote:
Neuspijnquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:23 schreef Dven het volgende:
wat gebeurt er als je Melatonine snuift?
Dat weet ikquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehehehe
Maar wilde gewoon foto natuurlijk
Kutlul, dit was ook niet wat ik bedoelde maar toch bedankt. Ben er oprecht blij mee.quote:
Niet alleen je 'g'. Je persoonlijkheid ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn g is altijd relatief zacht geweest.
dankjequote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet alleen je 'g'. Je persoonlijkheid ook.
ik scheer mijn scheiding niet, kan je lezenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kutlul, dit was ook niet wat ik bedoelde maar toch bedankt. Ben er oprecht blij mee.
Wel beetje gek dat je je scheiding scheert
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik scheer mijn scheiding niet, kan je lezen
Nee, dat heeft amper effect. Snap ook niet waarom de 5 niet vrijgesteld is in NL. Pas dan is het echt nuttigquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:25 schreef Crack_ het volgende:
Oh, die standaard doseringen van kruidvat zijn niet voldoende?
Nu mis ik jouquote:Hou van je
Ik sta altijd klaar om een vriend een hart onder de riem te steken.quote:
Ah, nou ik slaap wel goed dus niet nodig hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dat heeft amper effect. Snap ook niet waarom de 5 niet vrijgesteld is in NL. Pas dan is het echt nuttig
[..]
Nu mis ik jou
Grapje, maar mijn broer heeft dat ook. Zo'n natuurlijke gekke scheiding (en permanent kuifje)quote:
A-men, is dat de katholieke variant op The A-team?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Even wat katholieke propaganda naar LR gestuurd
Nee, een amen waar ik zonder lucht kwam te zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
A-men, is dat de katholieke variant op The A-team?
onder de plakquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
Treingenot.
Ik ga straks Titanic kijken.![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
Treingenot.
Lol, hoezo datquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
Treingenot.
In ieder weldenkend mens schuilt een Celine Dion-fan. Het zij je vergeven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat in dronkentoestand toegezegd.Ze heeft hem nog nooit gezien.
battiequote:Op woensdag 27 januari 2016 15:34 schreef Typisch het volgende:
Treingenot.
Haha, aap.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat in dronkentoestand toegezegd.Ze heeft hem nog nooit gezien.
Begin volgende maand.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder weldenkend mens schuilt een Celine Dion-fan. Het zij je vergeven.
Edit: Je zit nu toch definitief in Tilburg?
Ach, wat er op staat tijdens het bankhangen maakt natuurlijk ook niet zo heel veel uit eigenlijk.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, aap.
Het is ook gewoon écht geen leuke film om twee keer te zien oid.
En hoe kan ze die nog niet gezien hebben?! Dat is onmogelijk! Of ze moet er geen zin in hebben maar dan gewoon zo laten
Oh, nee.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, wat er op staat tijdens het bankhangen maakt natuurlijk ook niet zo heel veel uit eigenlijk.
Ik en mijn moeder hebben hem ook nog nooit gezien hoor ;squote:Op woensdag 27 januari 2016 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hoe kan ze die nog niet gezien hebben?! Dat is onmogelijk!
Echt niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik en mijn moeder hebben hem ook nog nooit gezien hoor ;s
Jij bent ook een beetje wereldvreemd sofje.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik en mijn moeder hebben hem ook nog nooit gezien hoor ;s
... neequote:Op woensdag 27 januari 2016 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje wereldvreemd sofje.
Aldus de man die zelfs nog nooit heeft gesjoeld met een groep 40+ers.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
ik haat films met water en dan kunnen jullie wel zeggen dat je dat niet echt ziet maar dat maakt me niet uit. En ik vind jonge Leo echt niks
sorry not sorry
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hadden Jimbo en ik je toentertijd daadwerkelijk bijna zover om te komen of knikte je maar een beetje leuk ja om van ons geklier af te zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man die zelfs nog nooit heeft gesjoeld met een groep 40+ers.
Ik ben bang voor onder water dingenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:51 schreef Crack_ het volgende:
Je vindt films met water niks? Huh, waarom dan?
Ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
Ik word ook echt gek als ik de bodem niet kan voelen als ik zwem
Tellen mijn opa en oma als een groep?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man die zelfs nog nooit heeft gesjoeld met een groep 40+ers.
dan is in the heart of the sea echt niks voor jou.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben bang voor onder water dingen
wat schattigquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik durf dat alleen als ik met iemand zwem die me dan kan redden, mijn vader ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook.
Dan is het namelijk afgelopen.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga het denk ik ook nooit leren zwemmen.
heel de fim gejankt als kindquote:
Ik vind het niet jammer dat ik hem wel heb gezien, hij is niet bijzonder slecht mar gewoon kut om nog keer te kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:52 schreef McGrath het volgende:
ik vind het ook jammer dat ik de titanic wel gezien heb
Echt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets is wat je als kind geleerd moet hebben.quote:
Haha nou ja danquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet jammer dat ik hem wel heb gezien, hij is niet bijzonder slecht mar gewoon kut om nog keer te kijken.
Het was alleen al prima omdat de beslagen raampjes en ademgeluiden bij die seksscene al spannend waren op die leeftijd
[..]
Echt?![]()
Sorry moet ook beetje lachen, maar oprecht kut wel hoor
Dat laatste doe ik dan wel erg vaak.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind zwemmen echt echt heerlijk maar ik snap niet hoe iedereen zo vrolijk en zo normaal in bikini/zwembroek kan rondhuppelen.
Zonde wel man.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets is wat je als kind geleerd moet hebben.
Ik haat het, ik vind het niet leuk, ik vind het eng.
Klaar
Ik mag sowieso niet onderwater dus ach.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonde wel man.
Niks zo rustgevend als met je bakkes in de oceaan een beetje golvend naar visjes kijken.
hoezo niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind zwemmen echt echt heerlijk maar ik snap niet hoe iedereen zo vrolijk en zo normaal in bikini/zwembroek kan rondhuppelen.
dan ben jij een goede zwempartnerquote:
spannendquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga een gedicht naar je sturen sof
Ja, en we hebben allemaal zoiets stoms johquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha nou ja danGelukkig hoef ik niet dagelijks te zwemmen dus word ik er niet vaak mee geconfronteerd
![]()
![]()
Nou, ben je al op de helftquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik dan wel erg vaak.
Hou je mond, wil zwemmen wil zon wil vakantie GRRRquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonde wel man.
Niks zo rustgevend als met je bakkes in de oceaan een beetje golvend naar visjes kijken.
Weet niet, voel me daar echt heeeel erg ongemakkelijk bijquote:
Ik vind wel het moment dat je aankomt op het strand en dan bij je handdoek je moet uitkleden midden op het strand kut. Dat doe ik dan gewoon zo snel mogelijk en dan ren ik de zee inquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en we hebben allemaal zoiets stoms joh
[..]
Nou, ben je al op de helft
[..]
Hou je mond, wil zwemmen wil zon wil vakantie GRRR
[..]
Weet niet, voel me daar echt heeeel erg ongemakkelijk bij.
In het water niet hoor, maar vooral als je dan kleedhokje oid uitkomt dan zit ik echt van 'IEDEREEN KIJKT NAAR ME", gewoon ongemakkelijk
Alsof ik ineens naakt sta![]()
mijn vriendin krijgt ook regelmatig gedichtjes van een of andere dude uit haar leerjaarquote:Op woensdag 27 januari 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga een gedicht naar je sturen sof
hoezoquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
Woooow inso
ik dacht dat je een heel andere stem had![]()
![]()
Ja, precies dat bedoel ik.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind wel het moment dat je aankomt op het strand en dan bij je handdoek je moet uitkleden midden op het strand kut. Dat doe ik dan gewoon zo snel mogelijk en dan ren ik de zee in![]()
Geen een? Waar hebben kindjes zwemles danquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:00 schreef McGrath het volgende:
ik vind het wel jammer dat er hier geen zwembad in de buurt is waar ik een beetje chill baantjes kan trekken.
Ik had niks met zwemmen in de zee tot ik kajaktours begon te geven als gids naar een strandje om daar een uur te snorkelen. Oef wat is dat mooi. Je steekt je hoofd onderwater en je begeeft je ineens in een hele andere wereld.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonde wel man.
Ik weet niet, je hebt geen rare stem ofzo hoor. Eigenlijk wel een mooie stemquote:
heeft de eur dat niet?quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:00 schreef McGrath het volgende:
ik vind het wel jammer dat er hier geen zwembad in de buurt is waar ik een beetje chill baantjes kan trekken.
Jammer van de stotter in het gedicht.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet, je hebt geen rare stem ofzo hoor. Eigenlijk wel een mooie stem
Niks mis meequote:Op woensdag 27 januari 2016 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer van de stotter in het gedicht.
Bij LR kon ik dit fixen en er een zeker vorm van dramatiek aan het gedicht geven.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Niks mis mee
erg mooi gedicht
ik ga hem vanavond voor het slapen gaan nog een keer luisteren
Hahahahquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was vast geen NSB gerelateerd gedicht.
Het was een liefdevol gedicht over vriendschapquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was vast geen NSB gerelateerd gedicht.
Zo liefdevol dat ik 3 keer bijna vrienden zei.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Het was een liefdevol gedicht over vriendschap
neequote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef FrauMilena het volgende:
Zijn jullie ook zo intens gelukkig vandaag?
een beetjequote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef FrauMilena het volgende:
als ik straks thuis ben misschienquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:06 schreef FrauMilena het volgende:
ik volgende donderdagmiddag, na mijn tentamensquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben na vrijdagavond intens gelukkig.
Dat zeg je alsof er niets anders bestaat dat mij geluk brengt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
een beetje
Waarom ben jij intens gelukkig? heb je een date?
Meestal zijn mensen heel blij als ze een date hebben ofzo tochquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat zeg je alsof er niets anders bestaat dat mij geluk brengt.
Ik had vandaag tentamen van m'n kutminor die ik al 3 maanden uitkots en na morgen ben ik nog gelukkiger want dan heb ik m'n paper af.
Oh mja ik kan al blij worden van etenquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Meestal zijn mensen heel blij als ze een date hebben ofzo toch![]()
jeeej goed zo en morgen nog gelukkiger, wat een fijn vooruitzicht
lekker johquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh mja ik kan al blij worden van etenmaar dit zit me al heel lang dwars dus voelt als een soort bevrijding.
Ik heb net het #teaminsomnia_ volkslied opgedragen aan JCquote:
Ff teruglezenquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb net het #teaminsomnia_ volkslied opgedragen aan JC
niet hier helaas, had voice bericht gestuurd naar hemquote:
Blijft mooi. Sterkquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet hier helaas, had voice bericht gestuurd naar hem
met de orginele tekst
Wij smoren onrecht en minachting in de kiem
Tjacka, Lavenderr en JanCees
Voor elke tegenstander een vrees
Mensen die het woord broederschap nog begrijpen
Als het moet zullen zij naar de glock grijpen
10 juni 2013 never forget
ik vind oreo koekjes niet eens lekkerquote:
smerig spul jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind oreo koekjes niet eens lekker![]()
Hij was er laatst op TakAFCAquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:23 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat tjackagod hier niet meer is
Dat kun je wel stellen jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral de laatste zin zet het kracht bij
waarom doet iedereen daar zo lyrisch over, zijn echt niet zo bijzonderquote:
Ja, waar is Tjacka gebleven? Zeker nieuwe verkeringquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:23 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat tjackagod hier niet meer is
Ach, mensen doen heel snel lyrisch over bepaald snoep/chocolaquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom doet iedereen daar zo lyrisch over, zijn echt niet zo bijzonder
Denk dat ie aan het prepareren was voor vak410 verjaardag.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waar is Tjacka gebleven? Zeker nieuwe verkering
nutella, heel amsterdam vol met winkels die het op dingen smeren voor touristenquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, mensen doen heel snel lyrisch over bepaald snoep/chocola
In Thailand zie je dat ook. Heel frappant.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nutella, heel amsterdam vol met winkels die het op dingen smeren voor touristen
Nutellaquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nutella, heel amsterdam vol met winkels die het op dingen smeren voor touristen
Is goedquote:
wow knapquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Wow, een oud klasgenoot van mij is 30kg afgevallen in 4 maanden.
WAT een verschil
wel erg snelquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Wow, een oud klasgenoot van mij is 30kg afgevallen in 4 maanden.
WAT een verschil
Verstop de prullenbakken! Verstop ze!quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat ie aan het prepareren was voor vak410 verjaardag.
VAK410 IN VUUR EN VLAM
quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verstop de prullenbakken! Verstop ze!
Oh lekker is dat he? Je mond trekt er wel even van samen maar verderquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo'n lolly die je in zure shit moet dippen
Oei dat lijkt me zó moeilijkquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet volgende week invallen als mentor.
Dat houdt in dat ik de hele week met 1 klas zit opgescheept. Een klas die ik absoluut niet mag.
Dat gaat een lastig verhaal worden.
picsquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:39 schreef Dven het volgende:
M'n vriendin gevonden op streetviewWat een dikkertje was ze
milka smartiesquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat vind je wel lekker in chocolade dan? naast mint.
Door jessica?quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:40 schreef McGrath het volgende:
Nou kaartjes voor excelsior - psv zijn geregeld.
nou wat dik zeg pfffquote:
*Viesdik, sorryquote:
Stalpotenquote:
ja johquote:
Met mijn ogen van nu zou ik niet meer rakenquote:
Okquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Met mijn ogen van nu zou ik niet meer raken
ik heb een keer per ongeluk iemands oog geliktquote:Op woensdag 27 januari 2016 16:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Met mijn ogen van nu zou ik niet meer raken
quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een keer per ongeluk iemands oog gelikt
dat was erg raar
quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was erg raar
"Per ongeluk"quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was erg raar
Nee een keerquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee een keer
Ja weet niet was gewoon per ongeluk toen we elkaar aan het irriteren waren
gewoon iemand blijven likken op verschillende plekken. Er kunnen ook mensen zijn die dat fijn vinden...quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]benieuwd hoe jij aan irriteren doet enzo
Sof! Maar omdat ze dat niet wil toegeven noemt ze het maar irriteren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon iemand blijven likken op verschillende plekken. Er kunnen ook mensen zijn die dat fijn vinden...
gewoon iemand een lik op zn wang geven als hij probeert te slapen ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]benieuwd hoe jij aan irriteren doet enzo
Wow sof is een vieze meid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon iemand blijven likken op verschillende plekken. Er kunnen ook mensen zijn die dat fijn vinden...
wat.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook irritant om iemand een lik te geven en dan te gaan blazen daarop![]()
![]()
ja hequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat.
jij bent heel apart
Lees je de posts van Kaneel nooit?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:07 schreef McGrath het volgende:
Ik denk nu dat sof het meest vreemde is van deze sc door die posts
Ja, dat is koudquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon iemand een lik op zn wang geven als hij probeert te slapen ofzo
Het is ook irritant om iemand een lik te geven en dan te gaan blazen daarop![]()
![]()
Ik vind likken een lelijk werkwoord.
Ik heb nog nooit het idee gehad iemand te likken.quote:
Heel erg saaiquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het idee gehad iemand te likken.
Buiten de gebruikelijke zones om dan
Ik wel, maar geen oogbal.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het idee gehad iemand te likken.
Buiten de gebruikelijke zones om dan
Jaquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is koud
Gewoon iemand zn mond onverwacht 'opblazen' is leuker![]()
![]()
![]()
![]()
dat ging dan ook per ongelukquote:
dus je bent nu gestopt?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaecht grappig
ik deed dat likken ook alleen bij mijn ex he
niet bij anderen
dat zou HEEL raar zijn
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het heeft kunnen waarderen dat ik haar wang ging likken ofzoquote:
Zoals ik Kaneel ken is alles wat hij tot nu toe heeft gezegd op seksueel gebied zo waar als een koequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kaneel verzint overduidelijk heel veel dingen.
Mag mij wel likkenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaecht grappig
ik deed dat likken ook alleen bij mijn ex he
niet bij anderen
dat zou HEEL raar zijn
ah joh als je je verveelt en elkaar irriteert, kan gewoonquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het heeft kunnen waarderen dat ik haar wang ging likken ofzo
voorlopigquote:
Op je oogbal?quote:
Ik ga het onthouden, als het niet werkt geef ik jou de schuldquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ah joh als je je verveelt en elkaar irriteert, kan gewoon
Jaja enkel zin in seks, zeg het maarquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik merk wel echt aan alles sinds vrijgezel dat ik meer zin heb in mannen en vrouwen gewoon beetje kutten. Maar niet echt echt zin, geen zin in gedoe. Enkel zin in, WEET NIET.
doe het maar als zij het doetquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga het onthouden, als het niet werkt geef ik jou de schuld
Je mag hier best zeggen dat je zin hebt in seks hoor, maar RIP inboxquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik merk wel echt aan alles sinds vrijgezel dat ik meer zin heb in mannen en vrouwen gewoon beetje kutten. Maar niet echt echt zin, geen zin in gedoe. Enkel zin in, WEET NIET.
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja enkel zin in seks, zeg het maar
Lol, ik dacht dat dat nogal obvious was. Of wat denken jullie dat ik bedoel met mannen en vrouwen 'kutten'?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je mag hier best zeggen dat je zin hebt in seks hoor, maar RIP inbox
Ik zou haar oogbal likken als er doorns aan mijn tong zouden groeien.quote:
Er komt zo 1,2, 3 niks in me opquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, graag! Of je moet nog andere interessante plekken weten![]()
Tuurlijk obvious. Maar dan moet je het ook uitspreken. Niet een beetje weet niet-en.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Lol, ik dacht dat dat nogal obvious was. Of wat denken jullie dat ik bedoel met mannen en vrouwen 'kutten'?![]()
ik dm wel evenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Lol, ik dacht dat dat nogal obvious was. Of wat denken jullie dat ik bedoel met mannen en vrouwen 'kutten'?![]()
Ja, want?!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou haar oogbal likken als er doorns aan mijn tong zouden groeien.
gadver doe normaalquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Die weet niet ging niet over het wel of geen seks hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk obvious. Maar dan moet je het ook uitspreken. Niet een beetje weet niet-en.Mannen houden van duidelijkheid
ja ik ben weg hierquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik je tranen wil proeven, duidelijk toch ?!quote:
sorryquote:
Zoek een fuckbuddyquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die weet niet ging niet over het wel of geen seks hebben.
Ik heb wel zin in seks, maar niet in gedoe, zoals het er staat.. Maar ik bedoel van, dat gaat niet zonder gedoe dus ik weet niet wat ik wil.
Dat bedoel ik met weet niet. Ik weet niet hoe ik dit in de praktijk moet doen, puntje bij paaltje dan heb ik geen zin in vreemde mensen in mn huis en die shit wittewel.
Schijt van mannen die dan weer niet normaal kunnen doen![]()
![]()
enzo enzo enzo enzo ENZOOOOO
haha je zei paaltje, jij hebt echt zin.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in seks, maar niet in gedoe, zoals het er staat.. Maar ik bedoel van, dat gaat niet zonder gedoe dus ik weet niet wat ik wil.
Dat bedoel ik met weet niet. Ik weet niet hoe ik dit in de praktijk moet doen, puntje bij paaltje dan heb ik geen zin in vreemde mensen in mn huis en die shit wittewel.
![]()
Ga een maandje couchsurfen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Ohja duidelijk, nee als je mn oog kapot prikt proef je echt veel tranen ja!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik je tranen wil proeven, duidelijk toch ?!
Ja, moet even kijken wat ik wil dus.quote:
hehehequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
haha je zei paaltje, jij hebt echt zin.
Nee, school.quote:
hehehe, vind je niet mooi?!quote:
Jij zou niet janken als iemand met doorns op zijn/haar tong jouw oogbal likt? Die hardquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja duidelijk, nee als je mn oog kapot prikt proef je echt veel tranen ja!
[..]
Ja, moet even kijken wat ik wil dus.
Of ik iets wil of toch maar het verstandige kind ga uithangen
[..]
hehehe
[..]
Nee, school.
[..]
hehehe, vind je niet mooi?!
denk dat je meer bloed proeft dan snotaapquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij zou niet janken als iemand met doorns op zijn/haar tong jouw oogbal likt? Die hard
Jawel, maar denk niet dat je daar wat aan hebt als mn oog kapat is want dat bloed. Dus ja, die tranen van mij zul je dan niet zien en proeven, kun je beter mn been breken oid.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij zou niet janken als iemand met doorns op zijn/haar tong jouw oogbal likt? Die hard
High fivequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat je meer bloed proeft dan snotaap
Normaal gesproken zou ik dan kamervocht of beter gezegd, humor aquosus, proeven. Dit is een dikke waterige substantie die zich in het voorste deel van het oog bevindt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
denk dat je meer bloed proeft dan snotaap
Zie hierboven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar denk niet dat je daar wat aan hebt als mn oog kapat is want dat bloed. Dus ja, die tranen van mij zul je dan niet zien en proeven, kun je beter mn been breken oid.
is goedquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dan kamervocht of beter gezegd, humor aquosus, proeven. Dit is een dikke waterige substantie die zich in het voorste deel van het oog bevindt.
high fivequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dan kamervocht of beter gezegd, humor aquosus, proeven. Dit is een dikke waterige substantie die zich in het voorste deel van het oog bevindt.
ik voel een connectie crackquote:
Rustig Krekkquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Hoe groot was jij sowieso van plan om die doorns te maken?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Been breken gaat me trouwens te ver. Dat gaat trouwens ook niet lukken met een tong met doorns erop.
Ik ook, spannendquote:
Trauma'squote:
Sommige mensen zijn het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe groot was jij sowieso van plan om die doorns te maken?
Het is je tong he, die kun je niet onbeperkt buiten je mond laten hangen
Ik vind dven ook heel erg vies.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wow, eerst Sof die vies is en nu Crack die vies is.
Bah. Vieze SC
Wow hey, ik doe niet viesquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bah. Vieze SC
ik heb aan iedereen een hekel, zo ben ik gewoon.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:25 schreef Dven het volgende:
Volgens mij heeft McGrath een hekel aan mij.
uhm okequote:Op woensdag 27 januari 2016 17:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb aan iedereen een hekel, zo ben ik gewoon.
Zoiets kreeg ik met dat nieuwe meme ding, niet discrimineren etc maar gewoon iedereen haten.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb aan iedereen een hekel, zo ben ik gewoon.
Morgen ga ik het e.e.a. uiteenzetten over de functies van hersenvochtquote:
Linzen zijn lekkerquote:
Dat kan ik nietquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar op dit moment is het wel heel erg hoor. Mn innerlijke rust is weg. Maar komt verandering in jeweet
Heb je wel eens een ritalin genomen?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
Ik maak me om alles te druk en dat doe ik altijd en is wel vervelend ja.
Ik ben een chaoot, niet rustig. DRUK DRUK JA KIJK ZIE JE
Maar op dit moment is het wel heel erg hoor. Mn innerlijke rust is weg. Maar komt verandering in jeweet
Volgens mij wilde jij ongevraagd een drakendildo kopen voor me, wie is hier nou vies?!quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bah. Vieze SC
Touché.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij ongevraagd een drakendildo kopen voor me, wie is hier nou vies?!
daar kunnen mensen echt goed gek worden hoorquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dan?
Weet je wat goed voor jou is?Zo`n stiltehuis in een bos ofzo
![]()
Na een tijdje wel, maar voor weekendje ofzo lijkt me dat echt chillquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
daar kunnen mensen echt goed gek worden hoor
Dat lijkt me niet fijn. Ik zou per ongeluk zoveel lawaai maken. Ik praat ook hardop tegen mezelf en ben een kluns.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe dan?
Weet je wat goed voor jou is?Zo`n stiltehuis in een bos ofzo
![]()
Wow heeft hij nooit voor mij willen doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij ongevraagd een drakendildo kopen voor me, wie is hier nou vies?!
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou per ongeluk zoveel lawaai maken.
oooh geen voetbal?quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
Ik wil een tv met FOX zodat ik the middle kan kijken
www.illegaalserieskijken.nlquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:30 schreef supersof het volgende:
Ik wil een tv met FOX zodat ik the middle kan kijken
Dit is niet de bedoeling he 2Happy4Uquote:
nee ik kijk geen voetbal sorryquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent niet de bedoeling.quote:Op woensdag 27 januari 2016 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is niet de bedoeling he 2Happy4U
Groetjens Tim K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |